ماهان شبکه ایرانیان

۷ استایلی که شمارا لاغرتر نشان خواهند داد

ما تا آخر عمرمان اهمیت هشتگ (summerbod) را یادمان خواهد ماند

ما تا آخر عمرمان اهمیت هشتگ (summerbod) را یادمان خواهد ماند. امروزه بیلبورد ها و تمام اکانت های اینستاگرامی پر است از عکس‌های مردان وزنانی که شکم‌های شش تکه، دارند. نکته مهم این است که هرکدام و بیشتر کسانی که با ما همراه هستند معمولاً از اندامی که مردان در تبلیغات ساحلی دیده می‌شوند فاصله بسیار زیادی دارند، از طرفی علاوه بر اینکه زمان باشگاه رفتن نداریم، هزینه بالای آن‌ها رو هم نمی‌توانیم پرداخت کنیم. پس چکار کنیم؟ با بنیتا همراه بشید.

fashionbeans

 ولی تفاوت‌های جزی میان دقت نکردن و اهمیت ندادن است. ما شاید خودمان اندام خاصی نداشته باشیم، ولی کسی که لباس شیک و خوبی به تن دارد؛ هرچند اندامی همانند ما داشته باشد را تحسین خواهیم کرد. یک مشکل اساسی که در عملکرد ما وجود دارد، بی‌تفاوتی نسبت به نوع تفاوت پوششمان در داخل و خارج خانه است.
ما نمی‌خواهیم شمارا از انجام عمل لیپوساکشن منع کنیم بلکه می‌خواهیم ترفندهایی به شما یاد بدهیم که با استفاده از کمد لباستان کمی لاغرتر آنچه هستید نشان داده شوید. با ما همراه باشید.

سیاه


fashionbeans


سیاه شمارا لاغرتر نشان می‌دهد. شما این حرف را میلیون‌ها بار شنیده‌اید و بدانید که حقیقت محض است.
بله باور کنید یا نه آخرین باری که کسی به شما گفته است خوش‌تیپ هستید در عین اینکه چاق بوده‌اید به خاطر پوشیدن لباس تیره شما بوده است؛ اما چرا این‌گونه است؟ یکی از دلیل‌های عجیب این نمایش لاغری، محو شدن سایه‌های روی لباس است. لباس سیاه چین‌وچروک حاصل از برآمدگی‌های بدن شمارا نشان نمی‌دهد. هیچ تفاوت رنگی میان سیاه و سایه وجود ندارد.
فقط شما در پوشیدن لباس مشکی باید دقت کنید که سرتاپا به یکرنگ دیده شوید. جین چند بار شسته شده و رنگ و رو رفته شما در مقابل پیراهن به‌شدت سیاه شما ترکیب مناسبی نخواهد بود.

خطوط عمودی

 fashionbeans


خطوط عمودی بهترین روش برای مبارزه با مقدار گوشت اضافه شما است. راه‌راه‌هایی به‌صورت عمودی باعث این خواهد شد که تمرکز شما در دیدن به‌صورت عمودی و بالا به پایین باشد، بنابراین، شما می‌توانید با یک خطای دید در نظر دیگران لاغرتر دیده شوید و وزن خودتان را به‌سرعت کاهش دهید.
در همین موضوع می‌توانم به خطوط افقی هم اشاره‌کنیم که شمارا درعین‌حال که چاق‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد، ولی قد شمارا هم بلندتر از حالت عادی نشان خواهد داد.

 

اصلاح صورت


fashionbeans


ماهیتابه‌ای که در کمد لباس‌های خودتان دارید تنها راه‌آب‌کردن چربی‌های دور شکمتان نیست، یکی دیگر از وسیله‌های آب‌کردن چربی شکمتان در کمد حمامتان مخفی‌شده است.
با استفاده از دستگاه‌های اصلاح و ریش‌تراش‌ها شما می‌توانید خطوطی را به وجود بیاورید که قبلاً وجود نداشتند. این کار برای کوچک نشان دادن صورت شما بسیار مؤثر خواهد بود، موهای چانه خودتان را کمتر کنید، موهای اطراف گونه خودتان را کوتاه‌تر کنی و اطراف گوشتان رو هم بهتر اصلاح نمایید.
لطفاً قبل از هر کاری دقت کنید: شما اگر در اصلاح صورت خود به‌اندازه کافی مهارت ندارید، بهتر است ریش و قیچی را به دست آرایشگر بسپارید و خودتان کنار بنشینید.

یقهV

 

fashionbeans

 

یقه‌های وی شکل حرکت جالبی به‌عنوان استایل لباس پوشیدن نیست، ولی در عین بدترکیب بودن، دارای فوایدی هم هستند، کلاسیک و همه‌کاره و از همه مهم‌تر لاغر کننده خوبی هستند.
برخلاف یقه‌های گرد که شکل هلالی یقه، به‌شدت گردی صورت شمارا بزرگ‌تر جلوه می‌دهد، یقه‌های وی شکل، صورت شمارا با استفاده از خطوطی که ایجاد می‌کنند لاغرتر نمایش می‌دهند، و اگر با استفاده از لباس‌های ساده خود ترکیبی ایجاد کنید، بالاتنه شمارا هم کوچک‌تر نشان می‌دهد.
ولی قوانینی وجود دارد. وقتی یک پلیور یقه وی شکل به تن می‌کنید، مطمئن شوید که این لباس خوب به تن شما نشسته باشد و شمارا درون لباس خفه نکند. هیچ‌وقت پلیور وی شکل را داخل شلوار جین قرار ندهید. این کار شکم شمارا بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

طرح‌های عمق دار

 fashionbeans


طرح‌های شلوغ و پر از الگوهای مختلف به بدن شما حجم می‌دهد. این لباس و سبک آن برای مدل‌ها خوب است، اگر شما یک اسپانیایی چاق هستید بهتر است فکر دیگری کنید.
به‌جای آن‌ها، انتخاب‌های شما باید به‌صورت لباس‌هایی با طرح‌های ساده و بزرگ، لباس‌هایی بارنگ‌های خاکستری و طرح‌های سیاه‌وسفید و درنهایت آبی کاربنی باشد؛ زیرا تأثیر این لباس‌ها همانند همان رنگ یکدست سیاه است. می‌دانیم هنگامی‌که خورشید به شما بزند داغ خواهید کرد، ولی به یاد داشته باشید عکس‌های تابستانه مناسبی خواهید داشت. نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود!

خودت را بشناس
چرا برخی از مردان بااینکه اندامی نه‌چندان مناسب دارند، ولی در لباس‌هایشان خوب هستند؟
جواب سؤال این است که آن‌ها می‌دانند که لباس برای آن‌ها این کار را می‌کند. شما باید بدانید که لباس‌هایی که برای عکاسی از یک پسربچه مدل استفاده می‌شود برای شما که اضافه‌وزن شدیدی دارید مناسب نخواهد شد.
بنابراین که طبیعت شما چیست و یاد بگیرید که آن را اصلاح کنید. شما می‌توانید بالباس پوشیدن درست خودتان را لاغر نمایش دهید.

راه، شکل و فرم

 

fashionbeans


همان‌طور که کارداشیان به‌عنوان الگوی بهترین کمر برای زنان شده است، الگوهای مردانه هم به‌شدت در حال رشد هستند؛ اما باید بدانید لباس‌های فرم دهنده یک روش بسیار مناسب برای شما است.
لباس‌های فرم دار المانی که برای پوشیدن زیر لباس‌های اصلی شما طراحی‌شده است به شما کمک می‌کند تا شکم شش تکه داشته باشید. همه این‌ها بدون هزینه و مربی صورت می‌گیرد. همه این روش‌ها یک روش موضعی است، اگر شما نگران اندام خودتان هستید باید فکری به حال خودتان بکنید. باید باشگاه بروید و از چربی‌هایتان بکاهید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان