ثروت عظیم بازیگر زن مشهور از کجا آمده است؟

نام بازیگر زن جوان در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن سینمای جهان حتی بالاتر از چهره های بسیار مشهور و کهنه کار قرار گرفت.

 در حالی که نشریه فوربس به رسم هر سال اسامی پردرآمدترین بازیگران زن سینما را اعلام کرده، نام اما واتسون از چهره های مشهوری که سابقه بیشتری نسبت به او در دنیای بازیگری داشتند، قرار گرفت.

بازیگر مجموعه هری پاتر که سابقه طولانی در بازی در برابر دروبین را دارد و از زمانی که خیلی کودک بود، وارد این حرفه شد، اولین گام بزرگ مالی خودش را هم برداشته و در میان ۱۰ ستاره پردرآمد سال ۲۰۱۷ جای گرفته است.

این بازیگر ۲۷ ساله انگلیسی که در نقش هرمیونی گرنجر در اقتباس پرفروش از رمان «هری پاتر» نوشته جی.کی.رولینگ بازی کرد امسال بازیگر فیلم میلیارد دلاری «دیو و دلبر» بود. این فیلم که بازسازی انیمیشن دیزنی بود با فروش ۱٫۲۶ میلیارد دلار در سراسرجهان پرفروش‌ترین فیلم سال تاکنون بوده است.

این فیلم از هر یک از قسمت‌های «هری پاتر» نیز بیشتر فروخت و تنها قسمت آخر «هری پاتر» است که از نظر فروش از آن در سطح بالاتری قرار گرفته است.

درآمد واتسون از فیلم زنده‌ای که دیزنی بر اساس انیمیشن خود ساخته بود در کنار درآمدی که وی از بازی در فیلم «دایره» یا «سیرکل» کسب کرد کمک کرد تا او درآمدی برابر ۱۴ میلیون دلار را در فاصله ژوئن ۲۰۱۶ تا ژوئن ۲۰۱۷ کسب کند. این درآمد آنقدر زیاد بود که او را در فهرست ۱۰ بازیگر زن پردرآمد سال جای دهد.

پل درگارابدین تحلیل‌گر رسانه در این باره گفت: هر بچه‌ای که با «هری پاتر» بزرگ شد احساس دوستی با اما واستون دارد و دوست دارد هرمیونی گرینجر را دنبال کند و ببیند او اکنون در نقش دلبر چگونه ظاهر می‌شود. وی افزود: البته ایفای این نقش می‌توانست برای هر بازیگر زن دیگری همین قدر مهم باشد اما درباره او تاثیری جادویی داشت.

ایفای نقش «دلبر» برای واتسون کاملا برازنده بود و در حالی که او به عنوان سفیر حسن نیت یونسکو برای حمایت از حقوق زنان در جهان شناخته می‌شود و هر ماه میلیون‌ها هوادار آنلاین را با خود به دنبال می‌کشد و کلوپ کتاب آنلاین نیز راه انداخته توانست مبلغ ۳ میلیون دلار از دیزنی برای ایفای این نقش دستمزد بگیرد. با توجه به سهمی که او از فروش فیلم در باکس افیس داشت، می‌توان حدس زد که فروش این فیلم چه کمک شایان توجهی به درآمد وی کرد.

واتسون چند وقت پیش گفته بود: من اصلا لازم نبود بخواهم هیچ یک از ترانه‌های این فیلم را حفظ کنم چون آنها را از وقتی بچه بودم در قلبم داشتم.

موسیقی این فیلم نیز فروش خیلی خوبی کرد و فیلم بیش از ۵۰۴ میلیون دلاردر آمریکا فروخت.

برای وانسون ایفای نقش «دلبر» به معنی بازگشت به فیلمی با بودجه بالای ساخت بود. او سال ۲۰۱۴ در فیلم «نوح» ساخته دارن آرنوفسکی بازی کرده بود که با بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شده بود والبته تنها فروشی ۳۶۲٫۶ میلیون دلاری را در سراسر جهان کسب کرد. این فروش با فروش قابل توجه «دیو و دلبر» ‌بسیار فاصله دارد که با بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شد.

آخرین باری که درآمد واتسون توسط فوربس اعلام شد مربوط به سال ۲۰۰۷ بود که با درآمد ۴ میلیون دلاری معرفی شد. اما او امسال توانسته است نفر ششم فهرست پردرآمدترین بازیگران زن سال باشد و در کنار شارلیز ترون بازیگر «بلوند اتمی» قرار بگیرد. پشت سر وی بازیگرانی چون کیت بلانشت و ایمی آدامز جای دارند. امسال مجموع ۱۰ بازیگر زن پردرآمد سال در مجموع ۱۷۲٫۵ میلیون دلار کسب کرده‌اند .

واتسون در مصاحبه‌ای با مترو گفته است: سال پیش وقتی ما کار فیلمبرداری «دیو و دلبر» را تمام کردیم دقیقا سالگرد دهیمن سال ساخته شدن «هری پاتر» بود که من به عنوان هرمیونی در آن روی صحنه رفتم. حسی عجیب نسبت به این کامل شدن دارم و فکر می کنم در یک چرخه تکامل قرار گرفته‌ام.

با این حال واتسون کاملا در این چرخه قرار نگرفته چرا که نقش او در برابر تام هنکس و جان بویگا در فیلم «دایره» یا «سیرکل» در اقتباسی که از رمانی به همین نام نوشته دیو ایگر انجام شد خیلی موفق نبود و فیلم تنها ۲۰٫۵ میلیون دلار در باکس آفیس فروش کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان