راهیان مشهد پیش از سفر با ۰۹۶۳۰۸ تماس بگیرند

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۹ – تهران &#۸۲۱۱; ایرنا &#۸۲۱۱; مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با بیان اینکه سامانه تلفنی شهرداری مشهد در طی ۹ روز گذشته پاسخگوی ۴ هزار تماس مسافران نوروزی بوده است، گفت: تمامی مسافران که قصد سفر به مشهد را دارند می توانند بدون پیش شماره در طول شبانه روز با ۰۹۶۳۰۸ تماس حاصل کنند .

تاریخ خبر : 1393/01/09 – تهران – ایرنا – مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با بیان اینکه سامانه تلفنی شهرداری مشهد در طی 9 روز گذشته پاسخگوی 4 هزار تماس مسافران نوروزی بوده است، گفت: تمامی مسافران که قصد سفر به مشهد را دارند می توانند بدون پیش شماره در طول شبانه روز با 096308 تماس حاصل کنند .

به گزارش روز شنبه واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، احسان ثانوی با بیان این مطلب افزود: شهرداری مشهد با استقرار 25 پایگاه اطلاع رسانی در سطح شهر، 80 راهنمای زائر و 4 ایستگاه استقبال از زائر در محور نیشابور، قوچان، پایانه و راه آهن در حال خدمت رسانی به زائران و گردشگران مشهد است.

وی اظهار کرد: همچنین گردشگران می توانند با مراجعه به سایت جامع گردشگری مشهد به آدرس http: //mashhadtourism. net تمامی اطلاعات لازم در باره مشهد را کسب کنند.

ثانوی به ایستگاه های بهارانه خدمات شهری گردشگری مشهد اشاره کرد و افزود: این ایستگاه ها در 8 بوستان سطح شهر با غرفه هایی با مضون فرهنگی، تفریحی و گردشگری برپاشده است.

وی در باره تهمیدات شهرداری در حوزه اسکان اظهار کرد: کمپ غدیر با 182 کلبه و 800 سکو برای برایی چادر و 9 سالن سرپوشیده ورزشی هنگام برودت هوا آماده پذیرایی مسافرین نوروزی است.

راهیان مشهد پیش از سفر با 096308 تماس بگیرند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان