۵ گجت تناسب اندام پیشرفته که تمرینات شما را متحول می‌کنند

در حالی که در اغلب زمان‌ها شما به یک وسیله شمارنده ضربان قلب یا شمارنده گام‌‌های پا نیاز دارید گجت‌های جدیدتر نیازمند تکنولوژی پیشرفته‌تر هستند. با کمک این گجت‌ها سطح فعالیت خود را یک پله جلوتر ببرید.

 در حالی که در اغلب زمان‌ها شما به یک وسیله شمارنده ضربان قلب یا شمارنده گام‌‌های پا نیاز دارید گجت‌های جدیدتر نیازمند تکنولوژی پیشرفته‌تر هستند. با کمک این گجت‌ها سطح فعالیت خود را یک پله جلوتر ببرید.

در بین وسایل جدید پوشیدنی ما شاهد نسل جدیدی از سخت‌افزارها هستیم که از الگوریتم‌های پیچیده برای تحلیل حرکات ما در مقایسه با رقبای‌مان، درست مثل یک مربی استفاده می‌کنند. این وسایل پیشرفته می‌توانند داده‌های یک جلسه تمرینی را تحلیل و حتی ویژگی‌های بیومتریک اشخاص را طوری بخوانند که امکان تقلب در آن وجود ندارد.

وسیله هوشمند

Kikstarter / welt corporation

کمربند هوشمند ولت از سامسونگ

سامسونگ قبلاً کمربند هوشمند عرضه کرده بود اما کمربند ولت چیز دیگری است. این کمربند یک وسیله خلاقانه در زمینه سلامتی و تناسب اندام است که از لحاظ ظاهری هم یک وسیله جانبی ضروری است. این کمربند درست مثل کمربندی است که در کمد لباس شما قرار دارد با این تفاوت که این کمربند فعالیت روزانه شما را نظارت می‌کند. قطر دور کمر و عادت‌های غذا خوردن شما را با سنسورهای مغناطیسی خود می‌سنجد و یک گام‌شمار هم در قسمت سگک آن قرار دارد. این اطلاعات به یک اپلیکیشن موبایل منتقل می‌شود تا کار محاسبه و تحلیل داده‌ها را انجام بدهد و یک دید کلی از سلامتی‌ شما بدهد. عمر باطری این کمربند 20 روزه است که خود یک نقطه مثبت است و همچنین تنوع مدل‌های طراحی شده از آن نیز، یک ویژگی مثبت دیگر است. با یک تیر دو نشان بزنید و هم سلامتی و هم ظاهر خود را بهبود بدهید.

قابل عرضه در وبسایت کیک استارتر ژانویه 2017 به قیمت 69 دلار.

وسیله هوشمند

جوراب هوشمند برند سنسوریا

در حالی که تعداد زیادی از این گجت‌ها میزان قدم‌ها را می‌شمارند سنسورهای این جوراب هوشمند (یکی در نوک پا و دیگری در عقب جوراب) و یک سنسور هم روی مچ پا میزان آهنگ قدم زدن، مدت زمان تماس با زمین و نسبت ضربه نوک پا به پاشنه پا را می‌سنجد. این اطلاعات به یک اپ منتقل می‌شود که میزان عدم تعادل را می‌سنجد. عملکرد یک گام‌شمار درست مثل یک مربی است که صدای گام‌های شما را به هدفون‌تان منتقل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا گام‌های خود را دوباره هماهنگ کنید تا به صورت بهینه‌تری بدوید. سنسوری که به دور مچ پا قرار دارد کمی سنگین است اما در طول یک جلسه تمرینی ضروری است.

قیمت: 199 دلار در وبسایت (sensoriafitness.com)

وسیله هوشمند

تسمه برند واهو (Wahoo)

این تسمه به دور سینه شما قرار می‌گیرد و میزان ضربان قلب شما را می‌سنجد. این مدل از واهو زمان فعالیت‌های قلبی و استراحت شما را می‌سنجد و در طول ورزش از طریق تلفن‌تان شما را راهنمایی می‌کند. اپلیکیشن این وسیله مثل یک مربی کوچک است که میزان تکرارها را محاسبه می‌کند و به شما به صورت همزمان تحلیل‌هایی می‌دهد که مشخص می‌کند آیا حرکت تمرینی را درست انجام می‌دهید یا نه. این وسیله از طریق نظارت بر کیفیت حرکت و تکرارهای شما در مقابل ضربان قلب‌تان یک امتیاز به هر ست می‌دهند.

قیمت: 100 دلار در وبسایت (wahoofitness.com)

وسیله هوشمند

مچ‌بند اطلس

گاهی شما می‌خواهید بدون هیچ معطلی وارد باشگاه شوید و به تمرین بپردازید. اطلس تکرارها را می‌شمارد و حرکت بعدی را به شما یادآوری می‌کند و به شما نحوه صحیح اجرای حرکت را نشان می‌دهد. یک علامت هشدار دهنده به شما خواهد گفت چه زمانی نوبت حرکت بعدی فرا رسیده است. اطلس به شما اجازه نمی‌دهد تا در باشگاه بیکار بنشینید. سنسور ضربان قلبی که در این وسیله وجود دارد میزان ضربان قلب در دقیقه را در مقابل هدفی که برای تمرینات کاردیو در نظر گرفته‌اید، می‌سنجد.

شتاب‌دهنده سه محوره این وسیله تا 69 حرکت را درک می‌کند و این به معنی آن است که نیازی به برنامه‌ریزی ندارد. این وسیله حتی می‌تواند حرکات جدید را یاد بگیرد و می‌تواند با استفاده از کتابخانه بزرگ آنلاینش، حرکات جدید را یاد بگیرد. 

قیمت: 199 دلار در وبسایت (atlaswearables.com)

وسیله هوشمند

شلوارک آتوس

مطمئناً ورزشکاران حرفه‌ای از این شلوارک استفاده می‌کنند اما هر کسی که حرکات پیچیده و سنگینی مثل اسکوات را انجام می‌دهد هم می‌تواند از این شلوارک بهره ببرد. این شلوارک از یک هسته پردازشی قابل شارژ نیرو می‌گیرد که درون شلوارک جاسازی شده است. 12 سنسوری که به شلوارک دوخته شده‌اند نتایج حاصله از عضلات را به یک اپلیکیشن ارسال می‌کنند و یک تصویر گرمایی از عضلات را به نمایش می‌گذارند. اپلیکیشن همچنین به صورت تصویری نحوه اجرای هر حرکت را به نمایش می‌گذارد تا شما پی به نقاط ضعف خود ببرید و سعی کنید تا عملکرد خود را ارتقاء بدهید و بتوانید از تمام توان عضلات‌تان بهره ببرید.

قیمت: 348 دلار عرضه در وبسایت (liveathos.com)

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان