روغن نارگیل، معجزه ی سلامتی

روغن نارگیل اخیرا یکی از بهترین روغن های شناخته شده در بین مردم به حساب می آید. این روغن از سلامت انسان محافظت کرده و در بسیاری از داروها استفاده می شود.

coconut oil
روغن نارگیل اخیرا یکی از بهترین روغن های شناخته شده در بین مردم به حساب می آید. این روغن از سلامت انسان محافظت کرده و در بسیاری از داروها استفاده می شود.


اعجاب انگیز در سلامتی
مطالعات نشان می دهد که روغن نارگیل می تواند با ویروس ها و باکتری ها مبارزه نماید؛ ویروس هایی که سبب ایجاد آنفلونزا، هپاتیت و سرخک می شوند و  باکتریهایی که ایجاد زخم، عفونت های دستگاه ادراری، ذات الریه و سوزاک می نمایند. همچنین اثری مثبت بر کنترل تیروئید و قند خون دارد.
این روغن دارای یک فرم سالم چربی اشباع است، که مصرف آن به افزایش سرعت سوخت و ساز بدن کمک می کند وبا بالا بردن آن، اجازه می دهد تا بدن برای سوزاندن چربی بیشتر و همچنین تولید انرژی بیشتر(سوخت برای مغز و عضلات) آماده شود.در نتیجه مصرف کننده کم کم به وزن  متعادل می رسد.
در صورت عفونت های خارجی، بریدگی و سوختگی، با استفاده از روغن نارگیل  می توانید به بازسازی بافت های آسیب دیده کمک نمائید.
ماساژ و محافظت از پوست
روغن نارگیل به عنوان یک مرطوب کننده بسیار موثر برای همه انواع پوست، از جمله پوست های خشک و ترک خورده عمل می کند. پیدایش چین و چروک ، شل شدن پوست و پیری زودرس  را به تعویق انداخته و در درمان بیماری های پوستی مختلف، از جمله پسوریازیس، آماس پوست، اگزما و سایر عفونت های پوستی بسیار موثر است.

coconut oil2
تغذیه موها
روغن نارگیل یکی از بهترین مواد غذایی طبیعی برای موهاست.به رشد مو کمک کرده و سبب بازسازی موهای خشک و آسیب دیده و درخشش موها می شود، ماساژ منظم  پوست سر با روغن نارگیل کمک می کند تا از شوره سرخلاص شوید.
 می توانید با دیگرفواید روغن در اینجاآشنا شوید:
رفع سوء هاضمه در صورت مصرف بعد از وعده غذایی
رفع آلرژی (تب یونجه فصلی)
جلوگیری از آلزایمر
بهبودآسم، حتی در کودکان
بهبوداوتیسم
بهبودعملکرد روده
رفع عفونت برونش
جلوگیری از سرطان (سرطان روده بزرگ و سرطان پستان)
بهبود بیماریهای مربوط به کلسترول
رفع خستگی مزمن
رفع یبوست
رفع فیبروز کیستیک
رفع افسردگی
بهبود دیابت (کمک به ثابت نگه داشتن سطح قند خون )


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر