با این عصای معجزه آسا خودتان را ماساژ بدهید

اگر پس از یک روز سنگین کاری در عضلات گردن و کمر خود احساس خستگی می‌کنید به‌جای پرداخت هزینه‌های هنگفت ماساژ بدن، پیشنهاد بهتری برایتان داریم

اگر پس از یک روز سنگین کاری در عضلات گردن و کمر خود احساس خستگی می‌کنید به‌جای پرداخت هزینه‌های هنگفت ماساژ بدن، پیشنهاد بهتری برایتان داریم. علاوه بر هزینه، یک جلسه‌ی ماساژ بسیار وقت‌گیر است اما با استفاده از این عصای ساده و سبک می‌توانید در حال خواندن کتاب یا گوش دادن به موسیقی موردعلاقه‌تان در خانه هر قسمت از کمرتان را که بخواهید ماساژ بدهید. برای آشنایی بیش‌تر با این وسیله با بنیتا همراه باشید.

 

عصای معجزه آسا و درمان کمردرد

این عصا که برای درمان با ماساژ برای عضلات کمر طراحی شده به خرطوم فیل تشابه دارد و نام آن (Thera cane) بیشتر وسایلی که افراد سالمند از آن استفاده می‌کنند را یادآوری می‌کند اما وقتی صحبت از دردهای عضلانی به میان می‌آید کارساز بودن یک وسیله از ظاهر و زیبایی آن بسیار مهم‌تر است.

هر موقع که صحبت از درد کمر به میان می‌آید ما به پدهای گرم‌کننده، چند قرص ایبوپروفن و استوانه‌های اسفنجی پناه می‌بریم و اگر وضعیت وخیم باشد هزینه‌ی زیادی بابت یک جلسه ماساژ حرفه‌ای می‌پردازیم اما با آمدن این عصا به بازار، روش مبارزه با ناراحتی‌های عضلانی به‌کلی تغییر کرده است.

عصای معجزه آسا و درمان کمردرد

به‌طور مثال اگر در ناحیه‌ی شانه احساس ناراحتی می‌کنید می‌توانید عصا را در ناحیه‌ی بالای کمرتان قلاب کنید و به‌آرامی با حرکت دادن بازوی خود به بالا و پایین این درد را رفع کنید.(بهتر است حرکت کمتری به بازوهایتان بدهید.) اگر در ناحیه‌ی غیر قابل دسترس و میانی کمر احساس کوفتگی می‌کنید عصا را به‌صورت برعکس زیر بازوی خود حلقه کنید و به آن فشار بیاورید. همچنین می‌توانید با توپی انتهایی عصا درد عضلات گردن را رفع کنید.

سادگی استفاده از این عصای معجزه‌آسا جایی برای ایراد گرفتن از ظاهر و نام آن نمی‌گذارد و کارایی آن در درمان کوفتگی عضلات به‌قدری زیاد است که حتی از نشان دادن این وسیله به دوستانتان در مهمانی‌ها هم دریغ نخواهید کرد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان