حیوانات معروف دنیای مد

شوپت لاگرفلد گربه ی طراح معروف شانل، کارل لاگرفلد  است


Karl-cat

شوپت لاگرفلد گربه ی طراح معروف شانل، کارل لاگرفلد  است. این گربه در اصل به یک مدل فرانسوی تعلق داشت و به عنوان هدیه ی کریسمس در سال 2011 به کارل داده شد. خوش استایل ترین و معروف ترین گربه ی دنیای مد، دارای اکانت های توییتر و اینستاگرام شخصی نیز هست. او دو خدمتکار دارد که به او کمک می کنند و فعالیت های روزانه اش را یادداشت می کنند. به علاوه حالات روحی اش را برای دامپزشک مخصوصش می فرستند.

karl-cat-2

شوپت چندین بار روی جلد مجله ی Vogue و در مجلات دیگری چون W Magazine، V Magazine  و  Shu Uemura قرار گرفته و فوتوشوت هایی با سوپر مدل های معروف نیز داشته است.

mark-Jacobs-dog

بول تریر نویل جاکوبز یار باوفای طراح مد معروف،مارک جاکوبز و دوست خوب مدل هایی از جمله کندال جنر، جمی بوچرت و انا ایورز است. او یک دوست خوب دیگر به نام چارلی که یک بولداگ فرانسوی است دارد. این سگ جوانترین سگ مارک جاکوبز طراح است.

mark-Jacobs-dog-2

نویل یک سگ باهوش است. او دوست دارد اوقاتش را در دفتر مارک سپری کند.نویل جاکوبز در کمپین bookmark  جاکوبز که کمپینی برعلیه بیماری ایدز است شرکت کرده است. او در این کمپین به همراه مدل های معروفی عکس گرفت و عکس هایش در یکی از کاور های Paper Magazine منتشر شد.

bambi-tank

با سگ های Nicola Formichetti  به نام های Tank و Bambi آشنا شوید. این دو سگ پومرانین خواهر و برادر هستند و متعلق به دیزل، کارگردان هنری و استایلیست لیدی گاگا، نیکولا فورمیچتی می باشند. آنها چندین خانه ی کوچک، مربی و دستیار مربی دارند،  به مسافرت، بازی، پیاده روی  و خواب علاقه ی بسیاری دارند.

bambi-tank-2

نیکولا در مورد این دو سگ می گوید:" من همیشه دوست داشتم یک سگ داشته باشم اما هنگامی که این دو را با هم دیدم، مطمئن بودم که هردوی آنها را به خانه خواهم برد. آنها دوقلو بودند و من نمیخواستم آنها را از هم جدا کنم. تنک و بامبی زندگی من را تغییر دادند. سگ ها خیلی خاص هستند. زمانی که به خانه می روم مانند بچه ها با من بازی می کنند. برایشان لباس می دوزم. آنها همیشه در کنار من هستند و مانند خود من کمی دیوانه هستند."

bruce-weber-dogs-1

بروس وبر نه تنها عکاس مد معروفی است، بلکه به سگ ها نیز علاقه ی بسیاری دارد. Dream و Kodiak وبر، دو سگ از خانواده ی بزرگ سگ های وبر هستند.

bruce-weber-dogs-2

بروس وبر با همکاری کمپانی Shinola و سگ هایش لوازم چرمی حیوانات را عرضه کرده است. سگ های بروس وبر اغلب در کمپین های این عکاس به همراه بزرگترین نام ها در صنعت مد شرکت دارند.

asia-kinney

خانم Asia Kinney که به زوج معروف، لیدی گاگا و تیلور کینی تعلق دارد، در سال 2014 از طریق صفحه ی اینستاگرام لیدی گاگا به شهرت فراوانی دست پیدا کرد. او یک بولداگ سیاه فرانسوی است و از اسباب بازی های ژاپنی، شنا، و ماساژ های آروماتراپی لذت می برد.

asia-kinney-2

عکس این سگ خوش استایل، بر روی جلد  مجله ی Harper’s Bazaar به عنوان چهره ی کمپین کیف های Coach منتشر شد. لیدی گاگا و حیوان خانگی دوست داشتنی اش لاین غذای ارگانیک حیوانات خانگی را که از مواد اولیه ی مزرعه های محلی تهیه شده  و باعث سلامت سگ های خانگی می شوند را نیز راه اندازی کرده است.

 Rincon-Jules

Rincon یک سگ نجات یافته است که در خیابان های پورتوریکو پیدا شد. این سگ زیبا توسط مدل، Jules Schratter به سرپرستی گرفته شد و اکنون با او و دیگر دوستان مدلش در بروکلین نیویورک زندگی می کند. او در رابطه با این سگ می گوید:" از همان لحظه ی اول عاشقش شدم. اصلا قصد گرفتن یک سگ را نداشتم اما زمانی که او را دیدم، بلافاصله او را بغل کرده و به خانه آوردم."

Rincon-Jules-2

بعد از یک چکاپ سریع در دامپزشکی، و آماده سازی مدارک رینکون برای سفر، شارتر با دوست جدیدش به خانه بازگشت. اکنون این مدل ها در فکر سفر دیگری به پورتوریکو و نجات یک سگ دیگر هستند.

cecil-rabbit

سسیل دلوین، خرگوش کوچک کارا دلوین است که به اندازه ی کافی برای شرکت در کمپین Burberry زیبا هست. کارا برای اولین بار خرگوشش را در مراحل عکس برداری کمپینی در سال 2014 دید.

cecil-rabbit-2

به دنبال کشته شدن شیری به نام سسیل در زیمباوه که سالها مورد مطالعه قرار گرفته بود، کارا به همراه Tag Heuer 28900 دلار به نفع مرکز تحقیقاتی محافظت از حیات وحش آکسفورد جمع آوری کردند.

toast-the-dog

این سگ در سال 2011 در کارولینای شمالی نجات داده و به نیویورک اورده شد. او در این شهر توسط خانواده ای مهربان به سرپرستی گرفته شد.

toast-the-dog2

هنگامی که نجات پیدا کرد دندانهایش خراب شده بودند و صاحبان جدید مجبور به کشیدن همه ی دندان های او شدند. به همین دلیل او نمی تواند زبانش را در داخل دهانش نگه دارد. علی رغم این نقص، او در نیویورک تایمز و دیگر مجلات و همچنین برنامه هایی مانند Good Morning America و  Today Show حضور داشته است. او در کمپین تبلیغاتی کارن واکر نیز حضور داشته و دارای ستون مخصوص خود در بخش حیوانات خانگی مجله ی People است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان