ماهان شبکه ایرانیان

بیزنس جدید رونالدو: رونمایی از عطر کریس

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید علاوه بر درآمدی نجومی که از دنیای فوتبال دارد، بیزنسهای متعددی را هم در سرتاسر دنیا به راه انداخته. او اخیرا با فعالیت با گروه هتلداری پستانا، هتلهایی را به نام هتل CR۷ درشهرهای مختلف دنیا از جمله مادئیرا و لیسبون افتتاح کرده و شعب جدید این هتل در شهرهای مادرید و نیویورک هم به زودی افتتاح خواهند شد.

رونالدو

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید علاوه بر درآمدی نجومی که از دنیای فوتبال دارد، بیزنسهای متعددی را هم در سرتاسر دنیا به راه انداخته. او اخیرا با فعالیت با گروه هتلداری پستانا، هتلهایی را به نام هتل CR7 درشهرهای مختلف دنیا از جمله مادئیرا و لیسبون افتتاح کرده و شعب جدید این هتل در شهرهای مادرید و نیویورک هم به زودی افتتاح خواهند شد.

اما این تنها فعالیت تجاری کریس نیست و او با همکاری تولیدی معروف لباس، لباسهایی را با برند خودش به بازار ارائه کرده است. حالا کریس در زمینه جدیدی به فعالیت پرداخته و آن هم عرصه تولید عطری تحت نام خودش به بازار دنیاست. خط تولید این عطر به راه افتاده و کریس 31 ساله اخیرا در رویدادی تبلیغاتی در شهر مادرید ،این عطر را که‘Cristiano Ronaldo Legacy’ نام دارد، به هوادارانش معرفی نمود.

 رونالدو

کریس که در فینال رقابتهای یورو2016 مصدوم شد و تا اوایل ماه سپتامبر از میادین ورزشی به دور بود، در جریان مراسم معارفه این عطر، ستاره پرتغالی با تیپی اسپورت در این مراسم حضور یافته بود و خبر خوش دیگری را هم به دوستدارانش داد و آن هم خبر بازگشتش به روزهای اوج بود. کریس در جریان این مراسم اعلام کرد که بهبودیافته و قادر خواهد بود تا برای تیمش به میدان برود.

 رونالدو

مراسم معارفه این عطر در مرکز خرید مورالخا گرین شهر مادرید برگزار شد وکریس در توصیف این محصول گفت:« این عطر، طراحی شیک، مینیمال و جذابی دارد.» بوی این عطر ترکیبی از بوی لوندر (اسطوخودوس)، سیب و دارچین است که به گفته کریس یادآور قدرت و مقاومت است.

کریس در توصیف این عطر گفت:«با این کار به دنبال آن بودم تا تفاوتهایی را رقم بزنم تا مردم به یادم باشند. بدین ترتیب من قدرت لازم برای جنگیدن در داخل و خارج از زمین را خواهم یافت. این عطر این قدرت را دارد تا تصویری قوی از شما ارائه کرده و شخصیت خاص شما را رقم بزند.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان