۱۰ تا از بهترین برندهای عطر مردانه سال ۲۰۱۵

داشتن یک عطر خوب به اندازه پوشیدن یک لباس مناسب، مهم است. یک عطر خوب در هر موقعیتی کلید فراهم کردن اعتماد به نفس برای هر مردی است. جدای از آن خانم‌ها آقایان خوش‌بو را دوست دارند! برای اینکه بوی خوب بدهید شما باید از عطر خوبی هم استفاده کنید.

داشتن یک عطر خوب به اندازه پوشیدن یک لباس مناسب، مهم است. یک عطر خوب در هر موقعیتی کلید فراهم کردن اعتماد به نفس برای هر مردی است. جدای از آن خانم‌ها آقایان خوش‌بو را دوست دارند! برای اینکه بوی خوب بدهید شما باید از عطر خوبی هم استفاده کنید.

اینجا یک فهرست کوتاه از بهترین عطرهای مردانه در سال 2015 را آماده کرده‌ایم. این فهرست هم‌اکنون قابل دسترس است و روی آنها بررسی‌های زیادی صورت گرفته است و برای هر موقعیتی مناسب هستند. آنها محدود به موقعیت خاصی نیستند. آقایان می‌توانند از این فهرست برای هر موقعیتی استفاده کنند.

 

10.جیورجیو آرمانی مدل کود (Code)

جیورجیو آرمانی مدل کو

مدل کود یکی از ستایش‌شده‌ترین عطرهای ارائه شده از جیورجیو آرمانی است و در میان آقایان بسیار محبوب است. رایحه این عطر مسحور‌کننده است. رایحه این عطر ترکیبی از چوب گایاک، گل زیتون، دانه تونکا و لنوم است. آرمانی کود از جیورجیو آرمانی یکی از بهترین عطرهای مردانه سالانه سال 2015 است.

 

9.ایسِی میاک

ایسِی میاک

ایسِی میاک یکی دیگر از بهترین عطرهای مردانه سال 2015 است. ترکیبی از مشک، چوب و کهربا همه در یک بسته به عطری تبدیل شده که هم برای روز و شب مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخلاف سایر برندها ایسِی میاک به خاطر قیمت ارزان آن برای مردانی که بودجه‌ی کمی دارند بسیار مناسب است.

 

8.سوئیس آرمی

سوئیس آرمی

سوئیس آرمی از ویکتورینوکس یکی از بهترین عطرهای قابل دسترس مردانه امسال است. این عطر یک رایحه فراموش‌نشدنی دارد و برای بیرون رفتن با همسرتان بسیار مناسب است. این عطر ترکیبی از مرکبات و چوب همراه با اسطوخودوس و ادویه‌های شیرین است که عطری منحصر به فرد برای مردان ساخته است. بعضی از افراد می‌گویند رایحه این عطر برای یک روز باقی می‌ماند.

 

7.رالف لائورن پولو رد

رالف لائورن پولو رد

خیلی از شما شاید اسم این برند را به خاطر لباس‌های محبوبش بشناسید اما آنها همچنین بهترین عطرها را برای مردان تولید می‌کنند. عطر پولو رد این برند یکی از بهترین عطرهای مردانه سال 2015 است. این عطر ترکیبی از چوب، گریپ‌فروت و لیمو است که رایحه‌ی شیرینی را تولید می‌کند. این عطر برای استفاده در موقعیت‌های خاص بسیار مناسب است.

 

6.پاکو رابانی اینویکتوس

پاکو رابانی اینویکتوس

اینویکتوس از پاکو رابانی یک از برترین عطرهای سال 2015 است. پاکو رابانی در میان خانم‌ها نیز محبوب است اما برای آقایان نیز عطرهای خوبی تولید کرده است. اینویکتوس عطری بزرگ و برجسته مخصوصاً برای آقایانی است که علاقه‌مند به ورزش‌ کردن هستند. شیشه این عطر خود یک استایل برجسته دارد که به ما می‌گوید برای مخاطبان خاصی طراحی شده است. این یکی از بهترین عطرهای موجود در بازار است.

 

5.ورساچی مردانه از جیانی ورساچی

ورساچی مردانه از جیانی ورساچی

اگر تا حالا از این فهرست راضی نبوده‌اید مطمئناً از این یکی خوش‌تان می‌آید. ورساچی یکی از بهترین عطرهای موجود در بازار است. این عطر از چوب‌های گوناگون، برگ‌های سدر، کارامبولا، چوب بلسان بنفش، لیمو و مشک درست شده است. این مواد با هم ترکیب شده‌اند تا یک رایحه خاص را ایجاد کنند که برای همه موقعیت‌ها مناسب است.

 

4.جین پل گلوتیر

جین پل گلوتیر

جین پل گلوتیر چهارمین عطر موجود برای آقایان است که می‌تواند در هر موقعیتی مورد استفاده قرار بگیرد. این عطر نظر مثبت بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده است و توسط بسیاری کارمندان شرکت‌ها مورد ستایش قرار گرفته است. جعبه‌ی این عطر خود گویای زحمتی است که برای ساخت این عطر کشیده شده است.

 

3.سی‌کی توسط کلوین کلاین

سی‌کی توسط کلوین کلاین

سی‌کی از کلوین کلاین عطر بسیار محبوبی بین آقایان است و سومین عطر این فهرست است. سی‌کی یکی از ستایش‌شده‌ترین عطرهای این شرکت است. سی‌کی برای استفاده در شب و موقعیت‌های مثل عروسی و مهمانی‌های خاص بسیار توصیه می‌شود.

 

2.دارکار از گای لاروچ

دارکار از گای لاروچ

دارکار یکی از بهترین عطرهای موجود در بازار است. ترکیب رایحه‌ی قوی مرکبات، چوب صندل، دانه‌های ادویه و اسطوخودوس رایحه‌ای را ایجاد کرده است که در هیچ جای دیگر پیدا نمی‌شود. این عطری است که برای تمام موقعیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عطر رایحه‌ای مردانه، منحصر به فرد و شیرین دارد که برای مردان خوش‌هیکل بسیار مناسب است.

 

1.آکوآ دی‌جیو از جیورجیو آرمانی

آکوآ دی‌جیو از جیورجیو آرمانی

آکوآ دی‌جیو در حال حاضر بهترین عطر مردانه 2015 است. این دومین عطر از آرمانی است که وارد این فهرست شده است. رایحه‌ی این عطر ترکیبی از پرتقال، لیمو، یاسمن، ماندرین و شکوفه پرتقال است. از آنجایی که یک رایحه عمومی دارد استفاده از آن به معنی داشتن اعتماد به نفس، سلیقه و استایل خوب است. این عطر برای استفاده در شب و موقعیت‌های رسمی بسیار توصیه شده است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر