چند پیشنهاد برای ماندگاری بیش‌تر رژ لب ـ قسمت دوم

زمانی که به آرایش مدل‌ها در مجلات نگاه می‌کنید، می‌بینید که همیشه رژ لب‌های‌شان بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد؛ اما در حقیقت آن‌ها یک گریمور حرفه‌ای دارند که آرایش آن‌ها را انجام می‌دهد و تمام نگرانی‌شان ماندگاری آرایش تنها برای یک یا دو ساعت است

  ماندگاری رژ لب

زمانی که به آرایش مدل‌ها در مجلات نگاه می‌کنید، می‌بینید که همیشه رژ لب‌های‌شان بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد؛ اما در حقیقت آن‌ها یک گریمور حرفه‌ای دارند که آرایش آن‌ها را انجام می‌دهد و تمام نگرانی‌شان ماندگاری آرایش تنها برای یک یا دو ساعت است. اما برای بقیه ما، رژ لب باید هرچقدر که ممکن است ماندگار باشد. و البته ما یک حرفه‌ای در کنارمان نداریم که آرایش مان را ترمیم کند، پس هر چیزی که خبر از ماندگاری بیش‌تر رژ لب دهد، برای ما خبر خوبی به حساب می‌آید. با این اوصاف، در ادامه قسمت قبل این مطلب چند پیشنهاد برای ماندن بیش‌تر رژ روی لب شما ارائه می‌شود:

بهترین برندها را بشناسید

رژ لب‌های ارزان خیلی زود محو می‌شوند، پس اگر واقعاً به دنبال این هستید که رژ شما مدت طولانی‌تری روی لب‌تان زیبا باقی بماند، کمی هزینه بیش‌تر برای خرید یک رژ گران‌تر و باکیفیت بیش‌تر ارزشش را دارد. رژ لب از آن دسته لوازم آرایشی است که هر قدر بابت آن بپردازید، به همان اندازه کیفیت دریافت می‌کنید. پس هرگاه توانستید، به دنبال برندهای باکیفیت و رژ لب‌های باماندگاری بیش‌تر باشید.

 ماندگاری رژلب

رنگ مناسب را انتخاب کنید

رنگ رژ شما از دیگر موارد تعیین‌کننده در ماندگاری آن است. به‌طور کلی، هر قدر رژ لب روشن و کم‌رنگ‌تر باشد، زودتر از لب پاک و محو می‌شود. رنگ‌های تیره‌تر رنگدانه‌های بیش‌تری دارند، به همین سبب، زمانی که به لب‌تان زبان می‌زنید یا چیزی می‌خورید و می‌نوشید، مدت طولانی‌تری روی لب باقی می‌مانند و کم‌تر پاک و محو می‌شوند.

مانع پخش شدن رژ لب شوید

دقیقاً به همان صورتی که خط لب می‌کشید، می‌توانید از ژل‌های بی‌رنگ مژه یا ابرو برای دور لب خود استفاده کنید تا با این کار مانع از پخش شدن و بیرون زدن رژ لب از پوست لب‌تان شوید. این کار با خط نامرئی که دور لب‌های شما ایجاد می‌کند، مانع از پخش شدن رژ در پوست صورت می‌شود.

دو لایه رژ بزنید

زمان رژ زدن همیشه اول یک لایه رژ به لب‌های‌تان بمالید، سپس یک دستمال کاغذی را بدون حرکت، روی لب‌های‌تان فشار دهید. بعد لایه دوم رژ لب را بزنید. شاید این کار اسراف به نظر برسد، اما انجام دادن این دو مرحله، ما را بسیار به هدف خود نزدیک و تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. هر قدر کاری کنیم که رژ لب ماندگاری بیش‌تری روی لب داشته باشد، باعث می‌شود تا رنگ آن زنده‌تر به نظر برسد.

از پودر برای ثابت کردن رژ استفاده کنید

به عنوان مرحله آخر، برای این که مدت طولانی‌تری رژ لب‌تان را سالم نگاه دارید، بعد از این که زدن رژ تمام شد، یک دستمال کاغذی نازک یک لایه روی لب‌ها قرار دهید و روی آن یک پودر مات بزنید. این کار کمک می‌کند تا رژ لب‌تان برای مدت طولانی‌تری سالم و خوب بماند. 

 براق کننده

براق کننده‌ها را کنار بگذارید

برق‌لب‌ها معمولاً چربی و روغن زیادی دارند و دارای ترکیباتی هستند که باعث از بین رفتن یا کم شدن اثرگذاری رژ می‌شود. ممکن است که یک برق‌لب روی رژ زیبا به نظر برسد، اما اگر واقعاً هدف شما این است که مدت طولانی رژ را روی لب‌تان نگه دارید، باید استفاده از برق‌لب را فراموش کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر