۱۲ کت پرطرفدار در فصل پاییز

روزهای طولانی فصل تابستان به اتمام رسیده و کم‌کم سوز پاییزی احساس می‌شود. وقت آن رسیده تا لباس‌های موجود در جالباسی تغییر کرده و بر ضخامت آن‌ها افزوده شود. به همین بهانه بنیتا به سراغ ۱۲ کت و ژاکت پرطرفدار در فصل پاییز رفته است. این ژاکت‌ها مناسب هر دختری است که علاقه‌مند به لباسی ساده و درعین‌حال زیباست. در ادامه با ما همراه باشید.

روزهای طولانی فصل تابستان به اتمام رسیده و کم‌کم سوز پاییزی احساس می‌شود. وقت آن رسیده تا لباس‌های موجود در جالباسی تغییر کرده و بر ضخامت آن‌ها افزوده شود. به همین بهانه بنیتا به سراغ 12 کت و ژاکت پرطرفدار در فصل پاییز رفته است. این ژاکت‌ها مناسب هر دختری است که علاقه‌مند به لباسی ساده و درعین‌حال زیباست. در ادامه با ما همراه باشید.

 

انواع کت ها

Credit: The Vault Files

1- کت خاکستری

کت‌های خاکستری هم به‌مانند کت‌های مشکی به یک ضرورت برای ما تبدیل شده‌اند. آن‌ها دارای رنگی خنثی هستند که به هنگام پوشیدن با لباس‌های روشن مناسب به نظر می‌رسند.

2- کت بلند کلاسیک

ضرورت یک کت بلند در کمد لباس‌های هر خانمی احساس می‌شود. این کت‌ها هرگز از مد نیفتاده و همواره شما را شیک و با کلاس نشان می‌دهند.

کت خاکستری

Credit: The Vault Files

3- کت مشکی

داشتن یک کت مشکی نظیر داشتن یک شلوار لی تنگ است. این کت هرگز قدیمی نشده و همیشه به‌روز است. چه بخواهید با آن بیرون بروید و یا آن را برای یک دیدار غیررسمی بپوشید، کمد لباس‌های شما به چنین کتی نیاز دارد.

4- کت چرمی

یافتن یک کت چرمی مناسب کاری آسان نیست، اما زمانی که این کت را پیدا کنید، متوجه خواهید شد که به‌راحتی می‌توانید هر لباسی را با آن ست کرده و ظاهر خود را همچنان دخترانه حفظ کنید. اگر به ظاهر خود بیش‌ازحد اهمیت می‌دهید مطلب بهترین کت های پاییزی برای هر نوع اندامی به یاری شما خواهد آمد.

کت کلاسیک بلند

Credit: The Vault Files

5- کت جین

هیچ کتی پرکاربردتر از یک کت لی نیست. پس اگر شما یکی از آن‌ها را ندارید، باید بدانید که کاملاً از دنیا عقب هستید!

6- کت چرم جیر

کت‌های جیر با رنگ‌های خاکی امسال در همه‌جا دیده می‌شوند. آن‌ها ما را به یاد مدل‌های دهه‌ی 70 میلادی می‌اندازند. بااین‌حال کت‌های جیر مجدداً مد شده و در فصل پاییز خودنمایی می‌کنند.

کاپشن چرمی

Credit: The Vault Files

7- کاپشن

اگر به دنبال استفاده از یکی از جنجالی‌ترین مدل‌های سال هستید، به سراغ کاپشن‌های بادی بروید. این لباس‌ها دارای ظاهری جذاب و ورزشی بوده و یکی از مدل‌های محبوب دنیای فشن به شمار می‌آیند.

8- جلیقه‌های لحاف‌دوز مانند

این جلیقه‌های پف‌کرده مناسب فصل پاییز هستند. آن‌ها دارای ضخامت خوبی بوده و شما را از سرمای صبح در امان می‌دارند.

کت کرم رنگ

 

9- کت‌های کلاه‌دار

این کت‌ها که ظاهری نظامی دارند از آن دسته لباس‌های پرکاربرد محسوب می‌شود. پوشیدن این کت‌ها بر روی یک لباس زیبا، چیزی از جذابیت شما کم نخواهد کرد. مطلب نکات ریز شیک پوشی به شما در انتخاب لباس‌های مناسب کمک خواهد کرد.

10- کت بلند بدون آستین

این کت مناسب روزهایی است که دمای هوا آن‌چنان پایین نبوده و یک لباس سبک را می‌طلبد. این کت‌ها احساس سنگینی مدل‌های پشمی را به شما نمی‌دهند. زمانی که هوا سردتر شد، آن‌ها را بر روی لباس‌های نازک‌تر و لباس‌های بافتنی بپوشید.

کت چرم جیر

Credit: The Vault Files

11- کت‌های شطرنجی

هیچ کتی به‌مانند کت‌های شطرنجی نوید فصل پاییز را نمی‌دهد. پس زمانی که تصمیم داشتید یک روسری، یک پیراهن پشمی فِلانِل و یا یک کت برای پاییز خریداری کنید، قطعاً به فکر این کت‌های شطرنجی هم باشید.

12- کت‌های کرمی (به رنگ پوست شتر)

کت‌های کرمی گزینه‌ای مناسب در فصل پاییز هستند، زیرا ظاهر شما را روشن‌تر نگه داشته و شما را شیک و جذاب نشان می‌دهند. این کت‌ها مختص به زمان خاصی نبوده و به‌مانند کت‌های مشکی در تن همه زیبا به چشم می‌آیند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان