جدیدترین کتانی با تکنولوژی بالای آدیداس، یک محصول زیباست

ماه گذشته بود که آدیداس اعلام کرد که ساخت کتانی را در خاک آمریکا را آغاز می‌کند

ماه گذشته بود که آدیداس اعلام کرد که ساخت کتانی را در خاک آمریکا را آغاز می‌کند. در صورتی که شما اطلاعی ندارید باید بدانید این اتفاق بزرگی است. در حال حاضر برند نیوبلنس تنها برندی است که بخش عمده محصولاتش را داخل خاک آمریکا تولید می‌کند و تاسیس کارخانه‌ای از آدیداس در آتلانتا باعث خواهد شد که تا تاثیر بزرگی روی سایر تولید‌کنندگان برای آوردن فرایند تولید در داخل خاک آمریکا داشته باشد.

منتقدان حق دارند که کارخانه‌های جدید نیازی به کارگران انسانی زیادی ندارند. کارخانه آتلانتا در مجموع 160 فرصت شغلی را ایجاد می‌کند. اما آنها کارهای کارخانه‌‌ای خیلی خوبی هستند و می‌تواند فرصتی جهت شروع یک دوره هیجان‌انگیز برای کارخانه‌های آمریکایی باشد.

 

کتانی آدیداس

Credit: Adidas

خبر افتتاح کارخانه آتلانتا بعد از احداث کارخانه جدید برلین منتشر شد، کارخانه‌ای مشابه که از تکنولوژی کاملاً اتوماتیک بهره می‌برد تا بتواند به سرعت کتانی بسازد، البته در تعداد کمتری تولید می‌کند. امروز آدیداس نشان داد که کتانی‌های تولیدی این کارخانه چگونه خواهند بود.

از لحاظ زیبایی مدل جدید فیوچرکرافت (ساخته شده در آلمان) بسیار زیباست. ساختار این کفش از لوله‌های ذوب‌شده درست شده است درست مثل یک قفس که مدل معروف اولترا بوست را در برگرفته است. یک ظاهر تمیز که ثابت کرده که توانسته در سال‌های اخیر برای این برند موفقیت‌های زیادی را بدست آورد.

کتانی آدیداس

Credit: Adidas

اگرچه معرفی این کتانی‌ها برای خودش هیجان‌انگیز بوده چیزی که بیشتر اشتهای ما را تحریک می‌کند این است که ببینیم کارخانه آتلانتا چه محصولی را تولید می‌کند. البته ما انتظار داریم ورژن آمریکایی این کتانی متفاوت باشد نه فقط از لحاظ رنگ‌بندی، اما تا زمانی که چیزی نمی‌دانیم همه این حرف‌ها فقط حدسیات است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر