۲۱ هتل لوکس در سراسر دنیا [قسمت اول]

هتل‌های برتر دنیا به موقعیت مکانی مطلوب و طراحی داخلی زیبا، جزئیات و امکاناتی چون رستوران‌هایی با ستاره‌های میشلین و اسپاهای لوکس خود می‌بالند. به همین خاطر بنیتا سری به ۲۱ هتل مجلل در سراسر دنیا زده است تا شما را با امکانات بی‌نظیر آن‌ها آشنا کند. در ادامه با ما همراه باشید.

هتل‌های برتر دنیا به موقعیت مکانی مطلوب و طراحی داخلی زیبا، جزئیات و امکاناتی چون رستوران‌هایی با ستاره‌های میشلین و اسپاهای لوکس خود می‌بالند. به همین خاطر بنیتا سری به 21 هتل مجلل در سراسر دنیا زده است تا شما را با امکانات بی‌نظیر آن‌ها آشنا کند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

هتل لوُ مونتانا

هتل لوُ مونتانا

کلاب شبانه‌ی مشهور پاریسی که همیشه میزبان تعداد بی‌شماری از هنرمندان، افراد مشهور و سایر مردم بوده است، مجدداً هتل طبقه‌ی بالای خود را بازگشایی کرده است. طراح داخلی این هتل، وینسنت دار، برای ساخت آن از خانه‌های افراد مشهوری چون پابلو پیکاسو و سِرژ گزنبور الهام گرفته است. نتیجه‌ی کار او ساخت 6 سوئیت متفاوت با طراحی داخلی بی‌نظیر شده است.

 

هتل حواس شش‌گانه

هتل حواس شش‌گانه

این هتل در که در قرن نوزدهم بر فراز تپه‌ها بنا شده است، دیدی خارق‌العاده از مناظر طبیعی کشور پرتقال را به مسافران ارائه می‌دهد.

 

هتل دبلیو آمستردام

هتل دبلیو آمستردام

مجموعه هتل‌های دبلیو به‌تازگی اولین شعبه‌ی خود را در هلند راه‌اندازی کرده است. این هتل که در پشت کاخ سلطنتی واقع شده، دو ساختمان تاریخی شهر را در برگرفته است؛ اداره‌ی مخابرات و یک بانک. شرکت طراحی بارانوویتز اند کِرونِنبرگ به هنگام طراحی داخلی این ساختمان‌ها وسواس زیادی به خرج داده تا حس تاریخی و قدیمی آن‌ها را دست‌نخورده نگه دارد.

 

هتل تیف

هتل تیف

هتل تیف پس از بازگشایی در سال 2013، به خاطر طراحی منحصربه‌فرد خود با شهرت جهانی روبرو شده است. مجموعه‌ی دائمی آثار هنری این هتل تحت نظارت سان نوردگِرن، مؤسس موزه‌ی ملی هنر، معماری و طراحی در شهر اسلو قرار دارد. درنتیجه میهمانان از دیدن اتاق‌های هنری و حرفه‌ای خود لذت برده و همچنین نیازی ندارند تا برای دیدن از موزه‌ی هنرهای مدرن آستروپ فیِرنلی در ساختمان کناری پولی پرداخت کنند. هزینه‌ی اقامت در هتل تیف نسبت به هر هتل دیگری در منطقه‌ی اسکاندیناوی بیشتر است.

 

هتل استافورد لندن

هتل استافورد لندن

اقامت در هتل استافورد لندن شما را به اعماق تاریخ این شهر می‌برد. ساختمان این هتل به سال 1600 بازگشته و برای بیش از یک قرن است که در آن یک هتل لوکس ساخته شده است. دکور موجود در اتاق‌های هتل از استایلی انگلیسی الهام گرفته‌اند. بااین‌حال مسافران این هتل با تمامی لوازم راحتی عصر مدرن پذیرایی شده و هیچ مشکلی ندارند.

 

هتل ریجنت برلین

هتل ریجنت برلین

هتل ریجنت برلین مناسب هر فردی است که به دنبال یک اشرافیت واقعی در این شهر شلوغ می‌گردد. حتی سختگیرترین مسافران نیز تحت تأثیر استانداردهای بالای موجود در این هتل قرار می‌گیرند. هتل ریجنت دارای 195 اتاق و سوئیت، اتاق‌های کنفرانس پیشرفته و خدماتی است که در هیچ هتل دیگری یافت نمی‌شود. رستوران این هتل دارای دو ستاره‌ی میشلین بوده و یکی از بهترین رستوران‌های شهر برلین است.

 

هتل پرتره فیرِنز

هتل پرتره فیرِنز

هتل پرتره فیرنز که در میان هتل‌های لوکس شهر فلورانس قرار دارد بخشی از مجموعه‌ی لونگارنو محسوب می‌شود که در اختیار گروه سالواتور فراگامو است. این هتل که در حاشیه‌ی رود آرنو قرار دارد به موزه‌ها و گالری‌های اشرافی این شهر نزدیک است. طراحی داخلی این هتل از فرهنگ ایتالیایی الهام گرفته و توسط مایکل بونان اجرا شده است. اتاق‌های این هتل با دقت بالایی طراحی شده و بهترین مواد در ساخت آن‌ها بکار رفته است. مطلب 10 هتل برتر و زیبای دنیا در سال 2016 اطلاعات بیشتری از هتل‌های لوکس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

پاداسته مانور

پاداسته مانور

این هتل که در کشور استونی قرار دارد یک عمارت تاریخی متعلق به قرن پانزدهم میلادی است که در داخل منابع طبیعی حفاظت‌شده این کشور بنا شده است. اسپا، سینمای خصوصی و امکانات خوراکی عالی، نام این هتل را در کنار هتل‌های لوکس دنیا قرار می‌دهد.

 

هتل ماندارین شرقی در میلان

هتل ماندارین شرقی در میلان

هتل ماندارین شرقی در میلان چهار بنای متعلق به قرن هجدهم را در برمی‌گیرد. حیاط اصلی این هتل که دارای معماری اصیل میلانی است، دست‌نخورده باقی مانده و داخل آن نیز با طراحی محلی و سنتی تزئین شده است.

 

هتل ‌هایت ریجنسی دوسلدورف

هتل ‌هایت ریجنسی دوسلدورف

هتل‌ هایت ریجنسی دوسلدورف خدمات مطلوبی به تجار و مسافرانی که برای لذت بردن به این هتل آمده‌اند ارائه می‌کند. طراحی داخلی این هتل 19 طبقه توسط شرکت هلندی FG Stijl انجام شده و به‌منظور ورود نور طبیعی به داخل ساختمان هتل، از شیشه‌هایی با رنگ‌های گرم در ساخت آن استفاده‌شده است.

 

هتل اورفیلا

هتل اورفیلا

ساختمان هتل اورفیلا به قرن نوزدهم میلادی بازمی‌گردد. این هتل به مسافران خود اجازه می‌دهد تا مادرید تاریخی را مشاهده کنند. هتل اورفیلا دارای 32 اتاق بوده و هرکدام از اتاق‌ها با طراحی خود تاریخی بودن هتل را به نمایش می‌گذارند. تلاش‌های فراوانی برای حفظ مبلمان و طراحی قدیمی هتل، نظیر یک شومینه‌ی بزرگ در لابی و سقف‌های بلند، انجام شده است. درعین‌حال، مسافران با تمامی وسایل مدرن عصر حاضر مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

قسمت بعدی و پایانی این مطلب را از دست ندهید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان