ویکتوریا بکهام از عجیب ترین راز مراقبت از پوستش می گوید

جدیدترین نسخه مجله Net-A-Porter با ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) در مورد یکسری نکات زیبایی مصاحبه‌ای انجام داده است

جدیدترین نسخه مجله Net-A-Porter با ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) در مورد یکسری نکات زیبایی مصاحبه‌ای انجام داده است. او در حالی که در مورد لوازم آرایش مورد علاقه، رژیم غذایی سالم و محصولات آرایشی خودش با نام تجاری Estée Lauder صحبت می‌کرد، یک نصحیت غیر منتظره در مورد مراقبت از پوست برای خوانندگان این مجله داشت. با بنتیا همراه باشید تا راز او را از زبان خودش باهم بخوانیم.

ویکتوریا بکهام

من در شهر لس آنجلس نزد یک متخصص پوست فوق‌العاده به نام دکتر هارولد لنسر (Harold Lancer) میروم و مدت‌ها است که او را می‌شناسم، پوست من واقعا مشکل داشت و حالا به کمک او درمان شده است. او به من گفت که هر روز باید ماهی سالمون بخورم. من از او پرسیدم واقعا هر روز باید ماهی بخورم؟ و او گفت بله، فرقی نمی‌کند برای صبحانه ناهار یا شام اما باید هر روز ماهی سالمون بخوری. البته توصیه او به این دلیل بوده است که سالمون منبع غنی اسیدهای چرب امگا-3 است که به گفته متخصصان مراقبت پوست، این ماده باعث انعطاف پذیری پوست می‌شود. اگر شما هم تصمیم دارید این رژیم را امتحان کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم 3 روش پختن ماهی بدون این که بو بدهد را بخوانید.

خبرنگار مجله همچنین از او در مورد اشتباهاتِ مُد سوالاتی کرد و او در جواب گفت: درواقع من به آن‌ها به چشم اشتباه نگاه نمی‌کنم. من آن اتفاقات را جشن گرفتم و بابتشان خندیدم و در مورد هیچ‌کدام از آن‌ها احساس شرمندگی نمی‌کنم. من پسرم رومئو را 9 ماهه حامله بودم و با کفش‌های پاشنه بلند کریستینا لوبوتین، در شهر بازی دیزنی لند قدم زدم و بابت این موضوع احساس پشیمانی نمی‌کنم.

در همین رابطه با الفبای مراقبت از پوست بیشتر آشنا شوید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان