شاسی‌بلند سیتروئن C۳ Aircross در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد!

بالاخره خودروسازی سیتروئن کوچکترین شاسی‌بلند خود «سیتروئن C۳ Aircross» را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد. به علاوه خط تولید این شاسی‌بلند در بازار اروپا در حال فعالیت است.

بالاخره خودروسازی سیتروئن کوچکترین شاسی‌بلند خود «سیتروئن C3 Aircross» را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد. به علاوه خط تولید این شاسی‌بلند در بازار اروپا در حال فعالیت است.

این شاسی‌بلند در بازار جهانی به نوعی رقیب نیسان جوک و کیا استونیک به حساب می‌آید و به زودی وارد بازار آمریکای شمالی و جنوبی خواهد شد.

صندوق عقب سیتروئن C3 Aircross حدود 410 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب گنجایش آن به 1289 لیتر می‌رسد که یکی از ویژگی‌های بارز این خودرو محسوب می‌شود. به علاوه هماهنگی زیبایی بین رنگ آمیزی  داخل و خارج این خودرو وجود دارد که جذابیت آن را دوچندان کرده است. به غیر از فضای جادار و طراحی منحصر به فرد، سیتروئن C3 Aircross دارای سیستم‌های ایمنی شامل هشدار خارج شدن از لاین‌ رانندگی، سیستم اتوماتیک ترمز اضطراری، سیستم هشدار نقاط کور و سنسورهای رفع خستگی است. در داخل این خودرو نیز یک سیستم سرگرمی 7 اینچی با پشتیبانی از سیستم اندروید و اپل خودرو است.

از دیگر مشخصات فنی این خودرو قدرت 81 الی 128 اسب بخاری (60 تا 95 کیلووات) است که در سه گزینه مختلف به ترتیب شامل پیشرانه‌ای با قدرت 81 اسب بخاری با 1.2 لیتر گنجایش و قیمت 15100 پوندی، ‌پیشرانه‌ 1.2 لیتری توربوشارژ 108 اسب بخار با قیمت 16100 پوند و پیشرانه قدرتمند با 128 اسب بخار خروجی و قیمت 16600 پوند در بازار اروپا به فروش می‌رسد. این خودرو با سوخت گازی و دیزلی وارد بازار جهانی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان