۹ ریمل مورد علاقه سردبیران مجله اِل

زمانی که صحبت از ریمل به میان می‌آید، هرکدام از سردربیران مجله اِل معیارهای متفاوتی برای انتخاب بهترین حالت‌ دهنده مژه دارند. ما در اینجا همه چیز را مورد بررسی قرار داده‌ایم، از ترکیبات معطر داروخانه گرفته تا فرمول‌هایی که باعث می‌شوند مژه‌ها بی‌نهایت بلند به نظر برسند و ۹ تا از بهترین ریمل‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ایم پس با بنیتا همراه باشید.

زمانی که صحبت از ریمل به میان می‌آید، هرکدام از سردربیران مجله اِل معیارهای متفاوتی برای انتخاب بهترین حالت‌ دهنده مژه دارند. ما در اینجا همه چیز را مورد بررسی قرار داده‌ایم، از ترکیبات معطر داروخانه گرفته تا فرمول‌هایی که باعث می‌شوند مژه‌ها بی‌نهایت بلند به نظر برسند و 9 تا از بهترین ریمل‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ایم پس با بنیتا همراه باشید.

ریمل هایپنوز لانکوم (Lancôme Hypnôse)

ریمل

جولی شات (Julie Schott) سردبیر ارشد بخش زیبایی و تناسب اندام مجله می‌گوید: من به بیماری تریکوتیلومانیا یا اختلال کندن موی وسواسی مبتلا هستم و این به این معناست که ریمل من وظیفه‌ی سنگینی برای زیبا کردن مژه‌هایم بر عهده دارد. از میان تمام محصولاتی که امتحان کرده‌ام هیچ محصولی به اندازه این ریمل نتوانسته مژه‌هایم را ضخیم و بلند نشان دهد به طوری که همه از می‌پرسند آیا از مژه مصنوعی استفاده می‌کنم؟

ریمل پوش آپ میبلین (Maybelline The Falsies Push Up Angel)

ریمل

جینا کافمن (Gena Kaufman) مدیر رسانه‌های اجتماعی مجله می‌گوید: این ریمل جدیدترین محصول میبلین است و من را حسابی تحت تاثیر قرار داده است. این ریمل مژه‌های من را بلند و حجیم می‌کند و باعث شده تا دیگر نیازی به دستگاه فر مژه نداشته باشم.

ریمل اربان دیکی (Urban Decay Perversion)

ریمل

کریستینا رودولفو (Kristina Rodulfo) دستیار سردبیر می‌گوید: من هر زمان که از این ریمل استفاده می‌کنم همکارهایم فکر می‌کنند از مژه مصنوعی استفاده کرده‌ام.

ریمل واندرلش مارک ریمل (Rimmel Wonderlash Lift Me Up)

ریمل

لی چرنیکوف (Leah Chernikoff) مدیر تحریریه می‌گوید: من به تازگی اکستنشن مژه انجام داده‌ام و از ریمل استفاده نمی‌کنم اما اگر هرموقع بخواهم مژه‌هام را زیبا و حالت دار کنم سراغ این محصول می‌روم.

ریمل تلسکوپیی لورئال (L'Oréal Telescopic Original)

ریمل

کلویی شاما (Chloe Schama) سردبیر اجرایی مجله می‌گوید: من حاضرم قسم بخورم این بهترین ریملی است که من تا به حال امتحان کرده‌ام. من در انتخاب ریمل یکسری معیار ویژه دارم مثلا اینکه نباید مژه را پوسته پوسته کند یا آن‌ها را زیادی ضخیم و انبوه نشان دهد. این ریمل به نرمی روی مژه‌ها کشیده می‌شود و تاثیرش جادویی است.

ریمل بنفیت (Benefit They're Real)

ریمل

متی کان (Mattie Kahn) سردبیر اخبار مجله می‌گوید: من ریمل را مانند چاپستیک (چوب‌های مخصوص برای خوردن غذاهای ژاپنی) دوست دارم. زیرا استفاده کردن از آن‌ها آسان و راحت بوده و نتیجه‌شان فوق‌العاده است. این محصول را 2 سال پیش یک آرایشگر به من معرفی کرد و من از آن موقع به بعد یکی از طرفداران پر و پا قرص این محصول شدم.

ریمل شارلوت تیلبوری (Charlotte Tilbury Full Fat Lashes 5 Star)

ریمل

سالی هولمز (Sally Holmes) معاون سردبیر مجله می‌گوید: من عاشق این ریمل هستم. این محصول مژه‌های من را بدون اینکه معلوم باشد از ریمل استفاده کرده‌ام، فوق‌العاده بلند می‌کند.

ریمل کاور گرل (CoverGirl Lashblast Length)

ریمل

ناتالی متیوز (Natalie Matthews) سردبیر ارشد مجله می‌گوید: آرایشگر کیتی پری به من گفت راز داشتن مژه‌های عالی در ریملی که انتخاب می‌کنید نیست بلکه به این بستگی دارد که هرچند وقت یک بار آن را تجدید می‌کنید، بنابراین من به جای اینکه ماهی یک بار ریمل‌های گران قیمت و مجلل بخرم، هرچند هفته یک بار یک ریمل جدید از داروخانه می‌خرم. این ریمل بسیار عالی بوده و به جای ضخیم کردن مژه‌ها، آن‌ها را بلند و کشیده می‌کند و همین باعث می‌شود مژه‌ها طبیعی‌تر به نظر برسند.  

ریمل گراندیوس لانکوم (Lancôme Grandiôse Extrême)

ریمل

لی ملبی کلینتون (Leah Melby Clinton) سردبیر ارشد محتوای مجله می‌گوید: من چندین سال است که طرفدار ریمل‌های لانکوم هستم. این ریمل بسته به اینکه چقدر از آن استفاده کنم ضخامت و بلندی مورد نظرم را به مژه‌هایم می‌دهد و برس خمیده آن باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید مژه‌هایی که در گوشه هستند را ریمل بزنید. ‌





قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر