ماهان شبکه ایرانیان

۴۸ دوستی غیرمعمول در میان حیوانات [قسمت اول]

اگر انسان‌ها بتوانند یک‌چیز را از حیوانات یاد بگیرند، این چیز باید توانایی آن‌ها در پشت سر گذاشتن گذشته و یافتن ریشه‌ای مشترک و حتی دوستی با افرادی از نژادها، رنگ‌ها و قبایل مختلف باشد

اگر انسان‌ها بتوانند یک‌چیز را از حیوانات یاد بگیرند، این چیز باید توانایی آن‌ها در پشت سر گذاشتن گذشته و یافتن ریشه‌ای مشترک و حتی دوستی با افرادی از نژادها، رنگ‌ها و قبایل مختلف باشد. حیوانات قادر هستند تا آغوش خود را به‌سوی حیوانات ناهمسان دیگر گشوده و دوستی‌های حیوانی غیرمعمولی را شکل دهند. به همین بهانه بنیتا به سراغ تعدادی از دوستی‌های عجیب میان حیوانات رفته تا صلح و صفای میان آن‌ها را به شما نشان دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

کاسی و اِمتانی

دوستی حیوانات

کاسی و امتانی از زمانی که یک توله یوزپلنگ و توله‌سگ بودند در باغ‌وحش بوش گاردنز شهر تامپا باهم کشتی می‌گرفتند. اگرچه حالا آن‌ها بیشتر اوقات از هم دور هستند، اما همچنان به یکدیگر سر می‌زنند.

بابِلز و بِلا

دوستی حیوانات

یک فیل و یک سگ سیاه حالا بهترین دوست‌های یکدیگر شده‌اند. آن‌ها از اینکه روز را در کنار هم به آب‌بازی بگذرانند بسیار خوشحالند.

دوستی حیوانات

دوستی عجیب سگ، گربه و موش

دوستی حیوانات

این سه تفنگ‌دار به طرز عجیبی به یکدیگر وابسته شده و نمی‌توانند دوری هم را تحمل کنند. به‌خصوص اینکه این وابستگی در میان گربه و موش بیشتر است.

شِرخان ببر، بالوی خرس و لئوی شیر

دوستی حیوانات

شیر و ببر و خرس. این اسامی ما را به یاد شخصیت‌های داستان کتاب جنگل می‌اندازد؛ اما این سه رفیق این بار بهترین دوستان یکدیگرند.

یک برگچه خوار و چند میمون

دوستی حیوانات

برگچه خوار بزرگ‌ترین جانور جونده‌ی روی کره‌ی زمین است. آن‌ها به‌شدت اجتماعی بوده و تنها به دنبال صلح و وقت گذراندن با دیگران هستند. نمونه‌ی آن را می‌توانید در این تصویر ببینید. اگر به دنیای حیوانات علاقه‌مندید به مطلب حیوانات خارق‌ العاده بزرگی که در جهان وجود دارند سر بزنید.

کومبالی و کاگو

دوستی حیوانات

دوستی میان یک توله یوزپلنگ و یک سگ ممکن است عجیب باشد، اما به نظر می‌رسد کومبالی و کاگو به‌مانند یک روح در دو بدن هستند.

یک ببر همراه با بچه خوک‌های خود

دوستی حیوانات

داستان ازاین‌قرار است که این ببر ماده که در باغ‌وحشی در تایلند به دنیا آمده و در همان‌جا زندگی می‌کند این بچه خوک‌ها را که به‌عنوان غذا در قفسش انداخته‌شده بودند را به‌مانند خانواده‌ی خود می‌بیند. او به‌سرعت به‌طرف این بچه خوک‌ها رفته و حالا مادرخوانده‌ی آن‌ها شده است.

یک شیر همراه با سگ پاکوتاه خود

دوستی حیوانات

میلو، این سگ پاکوتاه، به این نتیجه رسید که قلب نترس و شجاع او لیاقت یافتن چنین دوست بزرگی را دارد. به نظر می‌رسد که شنیدن نام شیر نتوانسته او را از تصمیم خود منصرف کند.

آنجانا و توله ببرهایش

دوستی حیوانات

آنجانا، نام این شامپانزه است که به این توله ببرهای رهاشده عشق می‌ورزد؛ اما این اولین تجربه‌ی او نیست. آنجانا قبلاً هم از چندین توله ببر مراقبت کرده است.

یک سگ روتوایلِر و توله خرس

دوستی حیوانات

این توله خرس این سگ از نژاد روتوایلر را به‌عنوان بهترین هم‌بازی خود یافته است.

یک سگ از نژاد ژرمن شفرد و چند ببر

دوستی حیوانات

این سگ از نژاد ژرمن شفرد بچه‌های دوست‌داشتنی خود را از گونه‌ی ببر سانان انتخاب کرده است.

سوریا و روسو

دوستی حیوانات

آیا تابه‌حال فکر می‌کردید که یک اورانگوتان و یک سگ وحشی باهم دوست شوند؟ این دقیقاً همان اتفاقی است که میان سوریای اورانگوتان و روسو سگ وحشی رخ‌داده است. ممکن است که یکی از آن‌ها راه برود و دیگری او را از لابه‌لای شاخه‌های درختان دنبال کند، اما به نظر می‌رسد که دوستی آن‌ها واقعی باشد.

دو قسمت بعدی این مطلب را از دست ندهید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان