ماهان شبکه ایرانیان

۱۵ زن هالیوودی که پیر تر از سن خودشان هستند

هالیوود پر از زنانی است که ارایش های غلیظ دارند تا بتوانند از سن خودشان بکاهند ولی در میان آن‌ها زنانی هم هستند که جدای از سن خودشان پوست و ظاهر پیرتری ایجاد کرده اند. همراه بنیتا باشید تا با ۱۵ مورد از این بانوان که همیشه سن آن‌ها بزرگ‌تر نشان می دهد آشنا شوید.

هالیوود پر از زنانی است که ارایش های غلیظ دارند تا بتوانند از سن خودشان بکاهند ولی در میان آن‌ها زنانی هم هستند که جدای از سن خودشان پوست و ظاهر پیرتری ایجاد کرده اند. همراه بنیتا باشید تا با 15 مورد از این بانوان که همیشه سن آن‌ها بزرگ‌تر نشان می دهد آشنا شوید.

تارا رید (Tara Reid)

Credit: shape

معشوقه امریکایی فیلمی بود که در ان یکی از افراد قبلی لیست ما حضور داشت. ولی اینبار تارا رید است که گویا بعد از دهه 90 میلادی و مشکلاتی که برایش پیش آمد نتوانست مثل همیشه باشد. او در همین سال ها عمل‌های جراحی زیادی انجام داد از جمله لیپوساکشن و حذف چربی از شکم و همچنین عمل‌های پلاستیک بر روی بالاتنه خودش. رید حالا 36 ساله است و در صورت سن او بیشتر از 36 است. او همچنین در عکسی که در سال 2011 از او مشاهده می‌کنید لباس نامناسبی هم به تن دارد.

کروتنی لاو (Courtney Love)

کروتنی لاوCredit: shape

لاو اکنون در حدود 48 سال دارد و از بیست‌سالگی در زمینه بازیگری و موسیقی فعالیت داشته است. او در وقفه‌ای که در کارهایش به وجود آمد خبرهایی از او مبنی بر استفاده و اعتیاد شدید به مواد مخدر همانند ماری‌جوانا، کوکائین و خانه‌های مواد به گوش رسید. همچنین او در رابطه‌ای عاشقانه با کورت کوبین بود که در همان دوران دست به خودکشی زد. همه این مشکلات باعث شد که لاو ازآنچه که باید باشد بیشتر شکسته‌تر شد. لاو در این عکس در ایتالیا و مراسم معرفی لباس های بهار/تابستان روبرت و کاوالی حضور دارد. سال عکس 2011 است.

ملانی گریفیث (Melanie Griffith)

ملانی گریفیث

Credit: shape

ملانی گریفیث (Melanie Griffith)، او در اواخر دهه 80 میلادی و زمانی که طلاق گرفته بود درگیر مواد مخدر و مصرف بیش از حد الکل شده بود، حالا او 55 سال دارد و شکسته‌تر از همیشه دیده می شود. او زمانی که خودش را معتاد و درمانده دید به یک مرکز باز توانی معرفی کرد ولی در ان دوران هم به داروهای مسکن اعتیاد شدید پیدا کرد. شوهر او، آنتونیو باندراس و همه خانواده به او کمک کردند تا از دست مواد مخدر رهایی یابد، اما او همچنان در مقابل وسوسه‌های خودش ناتوان بود. در این عکس او را در جشن خیره مراسم گالا در سال 2011 مشاهده می‌کنید.

اولیویا نیوتن جان (Olivia Newton John)

اولیویا نیوتن جانCredit: shape

مدت زیادی از زمانی که سندی (اولیویا نیوتن جان (Olivia Newton John)) در فیلم Grease توانسته بود دلهای زیادی را برباید می‌گذرد، اکنون اولیویا در حدود 64 سال سن دارد و گویا بیش از حد در مقابل آفتاب سواحل استرالیا بوده است. او بازیگر و خواننده استرالیایی است. پس از سالها نشانه های عدم استفاده از کرم های ضد آفتاب روی گردن او به وضوح قابل مشاهده است، لکه هایی که حالا حالاها از بین نمی‌رود. این عکس در سیدنی و سال 2011 گرفته‌شده است.

لیندسی لوهان (Lindsay Lohan)

لیندسی لوهانCredit: shape

لیندسی لوهان (Lindsay Lohan) بازیگر نقش دختر معصوم و مو قرمز در فیلم Parent Trap حالا دوست دارد که مثل همان روزها چهره معصوم و بدون حاشیه خودش را داشته باشد. او مدتی بعد در اوایل جوانی خودش چندین بار دستگیر شد و چند بار خودش را از مواد مخدر ترک دارد ولی نمی‌تواند صورت 26 ساله واقعی خودش را دوباره به دست اورد. این عکس متعلق به سال 2011 و میلان است.

کلی لبروک (Kelly LeBrock)

کلی لبروکCredit: shape

باوجوداینکه کلی بازیگر و مدل 52 ساله همیشه از اینکه به او اتهام عمل جراحی بزنند، طفره می‌رود، اما در مراسم 42 سالگرد جادوی هنر امریکا، در تاریخ 2010 لب‌ها و گونه هایش به صورت غیر طبیعی چاق و پف‌کرده دیده می شود. او همه جا می‌گوید که در کابینت‌های آشپزخانه‌اش چیزی وجود ندارد و همیشه از غذاهای طبیعی و سبزیجات تغذیه می‌کند، ولی به نظر ما او هر چیزی به غیر ازآنچه می‌گوید است. لااقل ضد آفتاب را فراموش که نمی‌کرد!

هایدی مونتاگ (Heidi Montag)

هایدی مونتاگCredit: shape

ما در مورد حفظ سلامت و استفاده از غذاهای سالم، پیاده‌روی، ورزش توصیه‌های زیادی می‌کنیم ولی گاهی اوقات دیده می شود که دوستان از راه اشتباه جراحی استفاده می‌کنند. از طرفی برخی دیگر این کار را به‌افراط انجام می‌دهند. از جمله این افراد می‌توان به هایدی مونتاگ (Heidi Montag) اشاره کرد که در سن 26 سالگی، 10 عمل جراحی پلاستیک را در یک روز انجام داد؛ اما صورت او واقعا عجیب سالم مانده است و همانند یک دختر 26 ساله واقعی دیده می شود.

بریژیت باردو (Brigitte Bardot)

بریژیت باردوCredit: shape

مدل و بازیگر فرانسوی، بریژیت باردو (Brigitte Bardot) درگذشته به خاطر پوست زیبای خودش شناخته‌شده بود. خب در اینکه هیچ کس همانند 20 سالگی خودش نخواهد ماند شکی نیست ولی بریژیت باردو (Brigitte Bardot) زودتر ازآنچه که باید برایش اتفاق می‌افتاد موهایش و همچنین طراوت پوست خودش را در اثر نوشیدن الکل زیاد و چربی زیادی که داشت، از دست داد. بریژیت باید خودش را به خاطر مهمانی‌های زیادی که می‌رفت سرزنش کند. او هر سال ورزش و سلامتی خودش را به پایین ترین رتبه در لیست اولویت‌های خودش می‌کشید. او را در سال 2007 و تظاهرات در حمایت از حیوانات مشاهده می‌کنید.

لارا فیلین بویل (Lara Flynn Boyle)

لارا فیلین بویلCredit: shape

لارا فیلین بویل (Lara Flynn Boyle) 42 ساله تغییرات زیادی در وزن و همچنین اندام خودش به وجود اورد، باید به شما بگوییم که این تغییرات باعث خواهد شد که متابولیسم و سلامتی شما به خطر بیافتند. او رد گلدن گلاب سال 2003 همانند یک اسکلت ظاهرشده بود و این به علت اختلال در شیوه غذا خوردن او بود. او را در سال 2010 مشاهده می‌کنید. خبرهایی از انجام دادن روش های غیر عادی و عمل جراحی‌های خطرناک برای معکوس کردن روند پیری بر روی لارا شنیده‌شده است.

کیت ماس (Kate Moss)

کیت ماسCredit: shape

لازم نیست که در مورد مضرات سیگار به شما یاداوری کنیم و از مشکلاتی که سیگار برای پوست، مو و ناخن به وجود می آورد مثال بزنیم، اما می‌توانید به کیت ماس (Kate Moss)، 38 ساله نگاه کنید که گواه زنده این مشکلات است. مدل ما نتوانسته است که عادت سیگارکشی خودش را ترک کند و در سال 2011 و نمایش لباس هفته مد تماما نمایی از یک سیگاری بود. او هنوز می‌تواند به روی فرش قرمز بیاید ولی اگر به سیگار کشیدن خودش ادامه دهد ممکن است اسیب های جبران‌ناپذیری به خودش وارد کند.

راشل زو (Rachel Zoe)

راشل زوCredit: shape

درحالی‌که ستاره نمایش‌های لباس راشل زو (Rachel Zoe) تلاش می‌کند خودش را شبیه دمی مور، کامرون دیاز و جنیفر گارنر کند، چهره واقعی خودش را هم از دست داده است. او بیش از حد خودش را در مقابل آفتاب قرار داده است که باعث سوختی های پوستی، چین و چروک‌های زودرس است. همچنین لاغری بیش از حد گونه های او را بیرون زده است، منتقدان به او اسم کشمش داده اند. معمولا او همیشه عینک به چشم دارد و دوست دارد خودش را از دید بقیه مخفی کند. این عکس در سال 2013 و بهار از او گرفته‌شده است.

میشا بارتون (Mischa Barton)

میشا بارتونCredit: shape

در صورت بازیگر میشا بارتون (Mischa Barton) گزارش‌هایی از سوء استفاده مواد مخدر، سیگار و همچنین داروهای روان‌گردان باقی‌مانده است. در سراسر چهره او خطوط ناموزونی دیده می شود. لباس های شلخته و مندرس او هم مزید بر این مشکلات است و صورت او را بدتر از همیشه نشان می دهد. این عکس متعلق به سال 2012 می‌باشد و شاید باورتان نشود او 26 سال دارد.

عالی لوهان (Ali Lohan)

عالی لوهانCredit: shape

نمی‌دانیم چرا خواهران لوهان از پیری طبیعی به این شدت می‌ترسند؟! چند سال پیش عالی لوهان (Ali Lohan) در اوج نوجوانی خودش بود ولی او در سن 18 سالگی همانند یک زن 30 ساله دیده میشود. مطبوعات که همیشه کارهای آن‌ها را تحت نظر دارند گزارش‌های زیادی از عمل‌های جراحی زیاد و زیبایی، عمل‌های پلاستیک، ایمپلنت و تغییر عضو را گزارش کرده اند. در حال حاضر عالی به شدن لاغر شده است. این عکس متعلق به 2011 و خیابان‌های نیویورک است.

جنی فارلی (Jenni Farley)

جنی فارلیCredit: shape

خوش‌گذرانی‌ها و مهمانی‌هایی که جنی در آن‌ها حضورداشته است گویا همگی در ساحل بوده است و این بازیگر صورت به شدت آفتاب دیده به خود گرفته است. در سریالی که در سال 2011 از او پخش شد بیشتر مردم او را نمی‌شناختند! او شکل صورت و همچنین اندام جدیدی به خودش گرفته بود. او هرگونه عمل و بوتاکس کردن حتی برنزه کردن را رد میکند. او درهرصورت دوست دارد که جوان تر به نظر برسد ولی او به‌جای 26 سال پیرتر هم دیده می شود. عکسی که از او مشاهده می‌کنید مربوط به سال 2014 است. این دختر نشان می دهد شیوه زندگی چقدر می‌تواند ظاهر یک آدم را تغییر دهد.

مایلی سایرس (Miley Cyrus)

مایلی سایرسCredit: shape

دو سال پیش از این عکس‌هایی از نوجوان بازیگر و خواننده امریکایی مایلی منتشر شد در حالی که در دستش مواد مخدر و روان‌گردان مشاهده می‌شد. امروز می‌توانید در صورت او شواهد استفاده از این مواد را بدون ان عکس‌ها هم مشاهده کنید. در یک عمل جراحی دیگر او 10 کیلوگرم از بدن خودش را خارج کرد تا لاغرتر به نظر برسد ولی فقط جای زخم روی بدنش ماند. در حال حاضر او لاغرتر از همیشه دیده می شود ولی هنوز اثرات مصرف مواد مخدر را در چهره خودش داد. او 20 سال دارد و تقریبا 40 ساله به نظر می‌رسد. این عکس متعلق به سال 2012 است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان