ماهان شبکه ایرانیان

راز ازدواج های پایدار

حدس زدن این که در آینده شما و همسرتان در یک فاز خواهید بود یا نه کار سختی نیست. باید بسنجید که علایق شما، اهداف زندگی تان، روحیات تان و چشم اندازی که در زندگی دارید تا چه اندازه به یکدیگر نزدیک است. هر قدر این نزدیکی بیشتر باشد شانس موفقیت ازدواج تان بیشتر خواهد شد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.


حدس زدن این که در آینده شما و همسرتان در یک فاز خواهید بود یا نه کار سختی نیست. باید بسنجید که علایق شما، اهداف زندگی تان، روحیات تان و چشم اندازی که در زندگی دارید تا چه اندازه به یکدیگر نزدیک است. هر قدر این نزدیکی بیشتر باشد شانس موفقیت ازدواج تان بیشتر خواهد شد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

همیشه سر وقت حاضر باشید، در موقع سفر با هم مشاجره نکنید و بدون دلیل خاصی به همدیگر عشق بورزید.

راز ازدواج پایدار

 

1 - اینکه از معشوقه‌ی خود بپرسید که روزش را چگونه گذرانده است را هیچوقت دستکم نگیرید

ظرافت‌ها و لطافت‌ها بین دو زوج تنها به این دلیل از بین میروند که عادی میشوند. در پایان روز حتی اگر خودتان علاقه‌ای به روندِ کارِ روزمرهتان نداشته باشید لااقل میدانید گوشی برای شنیدن آن با تمام جزئیات منتظر شماست.

 

2 - دعوا نمک زندگی است

بعضی دعواها فقط دعوا هستند و لزوما پایان رابطه محسوب نمیشوند و به قول معروف نمک زندگی هستند. باور کنید شما میتوانید عاشق کسی باشید که از دست کارهایش دیوانه شده‌اید. دعواها لازم نیست که به پایان رابطه منجر شوند. زوج‌هایی که با هم می‌مانند تصمیم به ادامه‌ی رابطه‌ی خود دارند با وجود اینکه مشاجرات بین آنها تمامی ندارد.

 

3 - رابطه‌هایی را که دارای مانع هستند بپذیرید

بعضی از علاقه‌های همسرتان را دوست ندارید ولی نباید همسرتان از این مسئله بویی ببرد و شما را بی‌میل به علاقه‌هایش مشاهده کند؛ مانند صحبت درباره‌ی اتفاقات کار، دیدن فیلمی که او دوست دارد و یا ماموریت‌های کاری. ولی این را میدانید که این کارها باعث خوشحالی او میشود چون شما در کنار او هستید پس ارزشش را دارد.

 

4 - در مورد اتفاقاتی که از آنها احساس ناخوشایندی دارید ولی شریکتان آن را دوست دارد صادق باشید

همه‌چیز اجباری نیست. همسر شما میداند که مراسم سالانه‌ی عید قربانی کلیسا برای شما مهم است پس اگر از جانب دوستش به مهمانی دعوت شده با او روراست باشید و بگویید که حضور تو در این جشن برای من بسیار مهم است پس لطفا دعوت دوستت را رد کن و از جانب من و خودت از او عذرخواهی کن.

 

5 - غافلگیری‌های کوچک بسیاری از گره‌ها را باز میکند

آیا همسرتان بستنی نعنایی ارزان قیمت دوست دارد؟ پس بعد از اتمام کار چند تا از آنها را بخرید و به خانه ببرید. این کار نشان میدهد که شما در طول کار روزمره‌تان هم به فکر او بوده‌اید.

 

6 - وقتی همه‌ی زوج‌ها با هم آشنایی ندارند قرار گروهی نگذارید

شما مجبور نیستید که دوست‌هایتان را با هم آشنا کنید. مشکلی نیست که شما تنها با همسر خود به بیرون بروید در حالی که هر کدام از شما برای خود دوستانی دارید. وقتی شما با کسی دوست هستید همسر شما مجبور نیست که با او دوست باشد و یک گفتوگوی گروهی انجام دهد البته هر گفتوگویی هم نمی‌تواند در جمع مطرح شود.

 

7 - اولین کار پس از رسیدن به خانه بوسیدن همراه با سلام باشد

موقعی که بیرون می‌روید نیز همراه با خداحافظی همسر خود را ببوسید. هیچ‌چیز شیرین‌تر از این نیست که موقعی که او در حال رفتن به سر کار است و عجله دارد بیاید و شما را ببوسد و این کار را جوری انجام دهد که شما از خواب بلند نشوید. بوسه بعد از اتمام کار و آمدن به خانه نشان‌دهنده‌ی آن است که شما همدیگر را مهمتر از هر چیز دیگری برای خود میدانید.

 

8 - بعضی مواقع به دعوتها نه بگویید تا اوقات بیشتری را در کنار هم باشید

قرار نیست چون در تقویم‌تان روز خالی است با کسی برای پر کردن آن نقشه بریزید. شما هر چه سنتان بیشتر شود زندگیتان به طور عجیبی شلوغ میشود. خیلی خوب است که زمانهای آزاد برای گذراندن با همسرتان داشته باشید.

 

9 - با خانواده‌ی همسرتان مانند خانواده‌ی خودتان رفتار کنید

خانواده‌ی همسرتان خوشحال خواهند شد که شما مثل خانوادهی خودتان با آنها برخورد می‌کنید و همسرتان هم از این موضوع بسیار خوشحال خواهد شد. هر از گاهی به آنها زنگ بزنید و یا پیغام بدهید و زمانی که همسرتان پیشتان نیست با آنها دمخور بشوید.

 

10 - تکرار جمله‌ی "دوستت دارم" 

"دوستت دارم"؛ جمله‌ای که هیچوقت تکراری نمیشود. البته در گفتن آن زیاده‌روی نکنید.

 

11 - موقعی که همسرتان مریض است غمخوار او باشید

این کار میتواند با درست کردن سوپ به جای قرار شام باشد و یا میتواند رفتن به داروخانه برای گرفتن دارو باشد. غر نزنید! هیچکس از عمد مریض نمی‌شود و زمانی که شرایط برعکس شود و شما مریض شوید میدانید که او هم این کارها را برای شما انجام خواهد داد.

 

12 - زمانی که همسرتان غرق در کار است مسولیت‌های یشتری از وظایف روزمره‌ی خانه را بر عهده بگیرید

رختشویی را دوست ندارید اما این کار را برای راحتی عشقتان انجام می‌دهید و با اتمام لیست کارهای همسرتان در زمان آزاد وقت بیشتری برای گذراندن با هم دارید. به‌علاوه شما دوره‌ی زمانی شور و اشتیاق هم دارید و آخر کار همه‌ی اینها با هم مساوی میشوند.

 

13 - سر موقع حاضر باشید

بسیاری از مشاجرات بی‌معنی میتواند با سر موقع حاضر بودن برطرف شود. 20 دقیقه زودتر از آنچه که فکر می‌کنید نیاز دارید دست به کار شوید. شما یا همسرتان یا کسی که در میهمانی ملاقات کرده‌اید آدم حساسی در مورد زمان است پس درست سر زمانی که مقرر شده حاضر باشید و مانع آن شوید تا همسر یا دوستتان فکر کند که برایتان بی‌اهمیت است و یا اینکه به شما پرخاشگری کند.

 

14 - اگر کسی به همسرتان توهین کرد، از او دفاع کنید

اگر خیلی مؤدب هستید بعضی مواقع باید استثنا قائل شوید. به هرحال شما باید از همدیگر حمایت کنید.

 

15 - همدیگر را از برنامه‌هایتان آگاه کنید

می‌خواهید با دوستتان بعد از کار نوشیدنی بخورید؟ بسیار خوب، نوش جانتان اما همسر خود را در جریان بگذارید تا هم نگرانتان نشود و هم اینکهِ اگر بخواهد به کارهای خودش برسد. مسئله‌ی گرفتن اجازه مطرح نیست بلکه مسئله این است که شما همیشه می‌خواهید مطمئن باشید که همسرتان سالم و سرزنده است و گرفتار دردسر نشده است.

 

16 - در همه حال به تماس‌ها و پیغام‌های یکدیگر جواب دهید

اگر همسرتان به هر دلیلی میخواهد با شما در تماس باشد در اولویت است و باید تماس او را پاسخ دهید.

 

17 - در هنگام سفر با هم مشاجره نکنید

هتل محل اقامتتان آنطور که فکر می‌کردید مجلل نیست یا اینکه همسرتان بسته لوازم بهداشتی شما را علی‌رغم قولش جمع نکرده و نیاورده است. خیلی خب شما میتوانید بدخلقی کنید و در هواپیما هم این برخورد را ادامه دهید یا به عنوان یک خاطره خنده‌دار آن را در ذهن خودتان ثبت کنید. انتخاب با شماست!

 

18 - غافلگیرکننده باشید

رزرو میز شام برای هر دویتان یا قدم زدن و رسیدن به رستوران مورد علاقه‌ی او و خوردن یک غذای دلچسب و یا غافلگیر کردن او با بلیت کنسرت میتواند ازجمله کارهای شما باشد. غافلگیر کردن کسی که عاشق او هستید حتی لذت بیشتری دارد.

 

19 - بدون شرایط خاصی به همدیگر عشق بورزید

بعضی وقت‌ها واقعا به‌سادگی می‌توان عشق ورزید. 

اگر ا این خبر راضی بودید می توانید یک سری هم به "12 هدیه فوق العاده برای عروسی" بزنید.

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان