ماهان شبکه ایرانیان

معرفی ۲۰ کفش مناسب برای پیاده روی

پیاده روی یکی از ساده ترین ، ارزان ترین و کارآمدترین روش های حفظ تناسب اندام و سلامت فردی است

پیاده روی یکی از ساده ترین ، ارزان ترین و کارآمدترین روش های حفظ تناسب اندام و سلامت فردی است. پیاده روی ورزشی مناسب همه ی سنین است که ریسک بروز بیماری های مزمن مثل ؛ بیماری های قلبی ، دیابت نوع دو ، آسم و … را کاهش می دهد ، این ورزش ساده همچنین اکثر اندام های عضلانی بدن را درگیر کرده و همراه با تغذیه ی مناسب می تواند اثر به سزا و مثبتی بر تناسب اندام شما داشته باشد و همچنین روحیه ی قوی تری را برای شما رقم بزند.

کفش مناسب پیاده روی

هنگام پیاده روی ، همه ی تجهیزاتی که نیاز خواهید داشت یک جفت کفش مناسب است. کفش شما باید قدرت تحمل ضربات مداوم از پاشنه به پنجه پا را داشته باشد ، قسمت میانی و پاشنه ی پای شما را کاملا در بر بگیرد و از آن محافظت کند، و در عین حال فضای جلوی کفش به شکلی باشد که به پنجه ی پایتان امکان تکان خوردن بدهد. در این مقاله مهمترین ویژگی های یک کفش پیاده روی و کفش هایی متناسب با ویژگی های بیان شده از برترین برندهای ورزشی ارائه خواهند شد.

بی‌شک پیاده‌روی بهترین راه برای لذت بردن از سیاحت و لمس خیابان‌های یک شهر است. شما با پیاده‌روی در مکان‌هایی جذاب مانند فروشگاه‌های ویا دل کورسو (Via del Corso) در رم ایتالیا، جنگل‌های بامبو (Bamboo) در شهر کیوتوی ژاپن یا پیاده‌روی در شهر تاریخی فِز (Fez) در مراکش، هرگز گذر زمان را احساس نخواهید کرد؛ اما هیچ چیز بدتر از یک جفت کفش نامناسب نیست چرا که می‌تواند تمام حس و حال خوبِ قدم زدن شما را از بین ببرد و خاطره‌ای دردناک برای شما برجای گذارد.

آسایش و مد، مدت زمان طولانی است که معمای تاریخی و کلاسیک برای خوش پوشانِ عرصه‌ی مد بوده است. افراد برای  مقاصدی گوناگون به کفش‌های متفاوتی نیاز دارند. کفش‌های بزرگ و محکم شبیه پوتین برای زمین‌های ناهموار یا شاید برای آب و هوای سرد و یخبندان؛ اما زمانی که آب و هوا معتدل و خیابان‌ها عریض باشند انتخاب یک جفت کفش مناسب سخت‌تر است. هر مکان، کفشی متناسب با آن محیط را می‌طلبد.

ما کفش‌های کتانی، صندل‌ها و غیره را در هر مدل از بهترین‌ها برای پیاده رویِ شما طبقه بندی کرده‌ایم. انتخاب‌های ما برای افزایش راحتی شما با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز مانند لرزه‌گیرها، کف‌پوش‌هایی از جنس فوم، روپوش‌های منفذ دار با حفظ استایل کفش در نظر گرفته شده است. برای خرید هم توجه داشته باشید که بهترین زمان برای خرید یک کفش پیاده روی اواخر روز است، زمانی که در نتیجه‌ی پیاده‌وری یا فعالیت‌های روزانه پای شما کمی باد کرده است، البته دقت کنید که هنگام خرید کفش همان جورابی را به پا کنید که مد نظر دارید برای پیاده روی بپوشید، جوراب می‌تواند اثر چشم گیری روی سایز بودن کفشتان داشته باشد. از پوشیدن کفش‌هایی که خیلی زیاد استفاده شده‌اند برای پیاده روی دوری کنید، زیرا این کفش ها معمولا بسیاری از قابلیت‌های اولیه ی خود را از دست داده‌اند و عملا ویژگی‌های ذکر شده را در بر نخواهند داشت، و کیفیت پیاده رویتان را تحت تاثیر قرار خواهند داد ، همواره به یاد داشته باشید که داشتن کفش مناسب پیاده روی، این ورزش را برای شما لذت بخش‌تر، ساده‌تر و مفیدتر خواهد کرد و در ادامه با ما همراه باشید تا چند کفش جدید و به روز را برایتان معرفی کنیم.

یک اصل مهم برای کفش‌ها، تطبیق پذیری آن‌ها با محیط است. برای مثال، اگر شما می‌خواهید یک پیاده‌روی 6 ساعته داشته باشید، تطبیق‌پذیری کفش‌ها با محیط اطراف یک عنصر مهم است. برنامه‌ریزی برای پوشیدن یک جفت کفش مناسب اولین گام جهت خوش‌پوشی است.

 

کفشی خوش‌پوش و لرزه گیر

کفش برای پیاده روی

این کفش زیبا با یک جفت چشم گلدوزی شده از محصولات برند تجاری سولودوس (soludos)، در هر دو رنگ سیاه و شیری موجود است و قیمت فروش آن 75 دلار است.

 

کتانی سبک

کفش برای پیاده روی

یکپارچه و بدون درز، روپوش از جنس نوعی الیاف از پلیمر مصنوعی که مقاوم در برابر نفت و گرماست. نیاز به گره زدن ندارد، از محصولات برند ریباک (Reebok) با قیمت 20 دلار به فروش می‌رسد.

 

بهترین گزینه برای پیاده روی در ساحل

کفش برای پیاده روی

صندل‌هایی با بندهای چرمی، گزینه‌ای شیک برای مقصدهایی با آب و هوای گرم و مرطوب، محصولی از کمپانی تجاری محبوب به نام کول هان (Cole Haan). این کفش با قیمت 69/95 دلار به فروش می‌رسد.

 

کفشی رسمی و کلاسیک

کفش برای پیاده روی

لایه‌ای اضافی در کف برای جلوگیری از لغزش، در رنگ‌های مختلف، انعطاف‌پذیر و نرم و دارای تودوزی عالی و مناسب برای یک روزِ کامل پوشیدن، تمام چرم و  محصول برندِ با کیفیتِ ناچرالایزر (Naturalizer) با قیمت فروشِ 89 دلار قابل خریداری است.

 

کفشی راحت و خوش‌پوش

کفش برای پیاده روی

 

یک جفت کفش همه‌کاره‌ی سفید که می‌توان با شلوار و دامنِ جین پوشید. این کفش دارای روپوشِ منفذ دار برای خنکی و راحتی پا است و از تولیدات کمپانی محبوبِ آدیداس از نوع استن اسمیت (Adidas stan smith) با قیمت 75 دلار برای خرید عرضه می‌شود.

 

کفش عضله‌ای

کفش برای پیاده روی

کتانی، سبک و ورزشیِ مناسب برای دوندگان، از تولیدات برند آسیکس (Asics) با قیمت 65 دلار قابل خریداری است.

 

کفشی راحت با ظاهری کلاسیک

کفش برای پیاده روی

این کفش ِزیبا، راحت و کلاسیک با استایلی شگفت‌آور همراه با ویژگی‌های منحصر به فرد، ساخته شده از جدیدترین تکنولوژی‌های ورزشی، کف‌پوش نرم با لایه‌های اضافی و نازک، محصولِ برند راکپورت (Rockport) با قیمت 67 دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

کفشی مخصوص برای تعطیلات آخر هفته

کفش برای پیاده روی

این کفش با ظاهری جمع و جور و شیک، می‌تواند همراه خوبی برای شما در طول روز باشد.این کفش جفت مناسبی برای شلوار و دامن جین است. کمپانی تولید کننده‌ی این کفش برند کلارکس (Clarks) است و با قیمت 90 دلار آن را به فروش می‌رساند.

 

زیبا و شیک

کفش برای پیاده روی

کفشی محبوب در بین آمریکایی‌ها با کفی‌های رنگی و روپوش‌های منفذ دار، در مدل‌های ورزشی، تولیدی برند کیدس (Keds) با قیمت 35 دلار به فروش می‌رسد.

 

کفشی با استایلی مردانه مخصوص بانوان

کفش برای پیاده روی

کفشی کلاسیک، راحت و جذاب، با کفی فوم، محصول برند دکتر شول (Dr. scholls) با قیمت 65 دلار.

 

صندل با کفی چند لایه

کفش برای پیاده روی

قدم زدن با این صندل‌ها مناسب زمستان است، یک قوس طبی در کف، کفی نرم از جنس فوم، تولیدِ برند ریف (Reef) که با پرداخت 70 دلار قابل خریداری است.

 

کشیده و زیبا

کفش برای پیاده روی

با پاشنه لاستیکی متراکم، قوی در برابر لغزش‌ها و ناهمواری‌ها، مناسب برای پیاده‌روی‌های سبک در خیابان، محصولِ برند بورن بیر (Born Beyer) با قیمت 120 دلار.

 

تکنولوژی عالی

کفش برای پیاده روی

کفی‌های انعطاف‌پذیر تا 360 درجه و از جنس فوم، پوشش چرم مخمل نما، محصولی عالی از برند آروسولس (Aerosoles) با قیمت 59 دلار.

 

بهترین گزینه برای رانندگی خانم‌ها

کفش برای پیاده روی

جمع و جور و مناسب برای رانندگی‌های طولانی، جفت مناسب با شلوار و دامن جین، محصولی از برند کلارکس (Clarks) با قیمت 90 دلار.

 

استایلی ساده و یکپارچه

کفش برای پیاده روی

کتانی و روپوش چرم براق، بدون پاشنه، ورزشی، محصول برند توماس مایر (Tomas Maier)، با قیمت 480 دلار.

 

کفش ورزشی

کفش برای پیاده روی

قدم زدنی فراموش نشدنی و خاطره انگیز، فوق‌العاده انعطاف پذیر، محصول تولیدیِ کمپانی آدیداس، کتانی رانینگ زنانه آدیداس کازمیک دابلیو(Adidas Cosmic W) با قیمت 130 دلار.

 

بهترین کفش برای لذت بردن از پیاده‌روی

                                                            کفش برای پیاده روی                                                              

مناسب پیاده‌روی در ساحل، با کفی راحت، روپوش از جنس کتان و منفذ دار، برند تامس (Toms)، با قیمت 59 دلار.

 

کفشی مناسب برای قدم زدن در ساحل

کفش برای پیاده روی

کفی از جنس فوم، بند چرمی، راحت و با دوام، بدون نیاز به گره زدن، محصولی تولیدی از برند تیوا (Teva) با قیمت 90 دلار.

 

کفش چرمی مخمل نما

کفش برای پیاده روی

کفشی با کفی تخت و لرزش گیر، ترکیبی از مدل باله و برناردو، محصول برند برناردو (Bernardo) قیمت 159 دلار.

 

کفشی مخصوصِ آب‌ و هوای گرم

کفش برای پیاده روی

قبل از اینکه پاهایتان به ریگ و شن ساحل بخورد محصول جدیدِ برند پیکولینو (Pikolino) را حتماً امتحان کنید. چرم ژله مانند برای جلوگیری از تاول زدن، کفی از جنس فوم، با قیمت 160 دلار.

 

می‌توانید یک سری هم به مطلب " 20 عدد از زشت ترین کتانی های 20 سال گذشته" بزنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان