چند روش ماساژ ناخن با روغن زیتون

ناخن‌های شکننده و آسیب‌دیده باعث آزردگی خاطر ما می‌شوند و دلیل این مشکل، خشک شدن بستر ناخن و کوتیکول‌ها (زائده‌های دور ناخن) است

 ناخن قرمز

 ناخن‌های شکننده و آسیب‌دیده باعث آزردگی خاطر ما می‌شوند و دلیل این مشکل، خشک شدن بستر ناخن و کوتیکول‌ها (زائده‌های دور ناخن) است. اگرچه راهکار‌های زیادی برای تقویت و شاداب کردن ناخن‌ها وجود دارد، ولی استفاده روزانه از روغن زیتون، راه موثری است که شما را از دیگر محصولات شیمیایی و گران‌قیمت بی‌نیاز می‌کند. روغن زیتون نفوذپذیری پوست و ناخن را افزایش می‌دهد که جذب رطوبت و مواد مغذی را بالا می‌برد و روند بهبود ناخن‌ها و کوتیکول‌های آسیب دیده را افزایش می‌دهد.

روش اول

روغن زیتون را در دستگاه ماکروویو گرم کنید و اجازه دهید کمی‌خنک شود. نوک انگشتان خود را به مدت 15 تا 30 دقیقه در داخل آن نگاه دارید. این کار باعث جذب رطوبت می‌شود. دلیل گرم کردن روغن این است که سرعت جذب را بالا می‌برد.

 ماساژ ناخن با روغن زیتون

روش دوم

روزانه ناخن‌ها و سر انگشتان خود را با روغن زیتون ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست‌تان شود. ماساژ دادن را به آرامی ‌و به صورت چرخشی انجام دهید.

روش سوم

یک پیمانه آب لیموترش و 3 پیمانه روغن زیتون را با هم ترکیب کنید و سر انگشتان خود را به مدت 5 تا 10 دقیقه در داخل آن نگه دارید. سپس دستکش نخی به دست کنید و در طول شب از دست‌تان درنیاورید تا جذب رطوبت بهتر انجام شود.

لوازم مورد نیاز

• آب لیموترش

• پارچه کتانی یا نرم

• دستکش‌های کتان

نکته آخر؛ یک پارچه کتان تمیز را به مقدار کمی با ‌روغن زیتون آغشته کنید و ناخن‌های‌تان را با آن مالش دهید. این کار باعث افزایش درخشندگی ناخن‌ها می‌شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان