هماهنگی استایل با ماشین شخصی

شما می‌توانید برای استایلی که دوست دارید، کیف و کفش و ساعت خودتان را هماهنگ کنید، ولی آیا تابه‌حال به این فکر کرده بودید که می‌توانید خودرو شخصی خودتان که هرروز با آن به سرکار و یا بیرون می‌روید هم هماهنگی ایجاد کنید؟ مسلماً برای این کار شما هزینه‌ای بیشتر از ساعت یا یک جفت کفش باید بپردازید، پس لازم نیست حتماً این مورد در استایل شما همیشه رعایت ش ...

شما می‌توانید برای استایلی که دوست دارید، کیف و کفش و ساعت خودتان را هماهنگ کنید، ولی آیا تابه‌حال به این فکر کرده بودید که می‌توانید خودرو شخصی خودتان که هرروز با آن به سرکار و یا بیرون می‌روید هم هماهنگی ایجاد کنید؟ مسلماً برای این کار شما هزینه‌ای بیشتر از ساعت یا یک جفت کفش باید بپردازید، پس لازم نیست حتماً این مورد در استایل شما همیشه رعایت شود. همراه بنیتا باشید.

ماشین‌ دستکاری‌ شده

گلف جی تیCredit: fashionbeans

گلف جی تیCredit: fashionbeans

این فصل هم، دست‌کاری و ترکیب‌بندی‌های خلاقانه در صدر جدول دوست‌داشتنی‌ها هستند، چه در لباس و چه در ماشین. حرف ما به شما این اجازه را نمی‌دهد که بروید و ماشین خودتان را دست‌کاری کنید، رنگ آن را عوض کنید و با در خیابان‌ها هر کاری دوست دارید بکنید. منظورمان این است که ماشین‌هایی که موتور آن‌ها توسط حرفه‌ای‌ها دست‌کاری و کمی بهتر شده‌اند در صدر دوست‌داشتنی‌ترین‌ها هستند. برای مثال، گلف جی.تی آی (Golf GTi) یکی از همین دوست‌داشتنی‌ها است ماشینی از شرکت فولکس‌واگن که داخل آن به‌وسیله تزییناتی تغییر کرده است. چند سال قبل؛ فولکس‌واگن یک نسخه از مدل قدیمی و چهل‌ساله GTi را دوباره بازسازی کرد و جوان‌تر از همیشه روانه بازارهای خودرو کرد. نام این خودرو GTi MKI بود.

ماشین اسپرت لوکس

رنجروورCredit: fashionbeans

رنجروور

برای اینکه ورزشی، چابک و شیک به نظر برسید باید شلوارهای جاگر (ورزشی پشمی) خودتان را به تن کنید. می‌توانید به این شلوارها، برنده جایزه لوکس بودن و ورزشکاری در همه مراسم را بدهید، لباسی که علاوه بر زیبایی به شما حالتی غیررسمی و ورزشی می‌دهد. بحث از شلوار به ماشین می‌رود. تنها ماشینی که شما را می‌تواند از یک مجلس رسمی شبانه به یک باشگاه گلف ورزشی برساند و چیزی از استایل شما کم نکند، خوشگل‌ترین ماشین اسپرت جهان Range Rover Sport (رنجروور اسپرت) است. در اصل این ماشین برای خودش شخصیتی است که فقط درونش به‌جای قلب، موتور تعبیه‌شده است.

ماشین دست‌ ساز

مازراتیCredit: fashionbeans

مازراتیCredit: fashionbeans

اگر شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارید لباس‌های خودتان را بدوزند و میل به کوتاه و اندازه کردن دیگر لباس‌ها ندارید و بعد از کارتان با یک کیف و حوله به باشگاه و استخر می‌روید باید به شما بگوییم که از بخت خوبتان ماشینی که با استایل شما هماهنگی دارد یک ایتالیایی تمام‌عیار است که از همه کت‌های ایتالیایی که تا به امروز پوشیده‌اید خوب دوخته‌شده و ساخته‌شده است. ماشینی به نام مازراتی کواتروپورته (Maserati Quattroporte) که از مدل‌های BMW GranLusso و مازراتی GranSport لوکس‌تر و دست‌ساخته‌تر به نظر می‌رسد. از ماشینی که به‌اندازه شما سرهم شده است همانند لباس‌هایتان لذت ببرید.

ماشین پرسود و شیک

ائودیCredit: fashionbeans

آئودیCredit: fashionbeans

منفعت، سود، در مورد وسیله‌ای است که بیش از انتظار شما برای شما کار کند. نظر شما در مورد زیبایی ماشین زیر پایتان چیست؟ اگر این ماشین آئودی A6 باشد، نظر شما فرقی نمی‌کند؟ یک ماشین با قوس‌هایی زیبا، لاستیک‌های براق که در هر چرخش لاستیک به همه اطراف می‌گوید که شما فردی با استایل خاص هستید و دوست داشته‌اید که یک ماشین در کلاس SUV ها داشته باشید. آئودی A6 (Audi A6 Allroad) ماشینی برای همه جاده‌ها است که در عین کارایی بالا، جذابیت زیادی هم دارد. فکر کنیم مفهوم منفعت و سود برای شما عوض شد.

ماشین آرام و زیبا

پورشهCredit: fashionbeans

پورشهCredit: fashionbeans

شلوارهای جین اندامی از مد افتاده‌اند! چه دروغ بزرگی به شما گفتیم اما بهتر است کمی خونسرد باشید، این روزها نگاه‌ها همه به سمت این شلوارها جذب‌شده است و شلوارهایی که زمانی کسی آن‌ها را دوست نداشت بپوشد سرتاسر مغازه‌ها را پوشانده است. اگر شما به استایل های قدیمی علاقه دارید و دوست دارید آن‌ها را با تغییراتی که این روزها داده‌اند، داشته باشید به شما پورشه پانامرا (Porsche Panamera) را توصیه می‌کنیم. ماشینی باوقار و راحت درعین‌حال امروزی و سریع که می‌تواند به همه نمادی از استایل شخصی شما را نشان دهد. مخصوصاً اگر دوست داشته باشید آن را پر گاز برانید.

پول کافی ندارید؟ نگران نباشید

فورد فیستاCredit: fashionbeans

فورد فیستاCredit: fashionbeans

برای اینکه خوب لباس بپوشید لازم نیست که شما قلکی پر از پول داشته باشید، برای ماشین هم این قانون صادق است. اگر شما دوست دارید با هزینه کمتر شیک و همانند یک ستاره به نظر برسید ماشینی بهتر از فورد فیستا (Ford Fiesta) نمی‌توانید پیدا کنید. این ماشین بیش از یک مدل ماشین رانندگی در جاده است، به‌اندازه کافی تزیینات و جلوه دارد که بتواند شما را به‌عنوان کسی که دوست دارد خوب لباس بپوشد و استایل خودش را با ماشینش هماهنگ کند، نشان دهد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان