دهکردی درمورد بازیگران ایرانی جم گفت

«علی دهکردی» بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون و نائب رئیس انجمن بازیگران خانه‌ی سینما در نمایشگاه مطبوعات حضور داشت

«علی دهکردی» بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون و نائب رئیس انجمن بازیگران خانه‌ی سینما در نمایشگاه مطبوعات حضور داشت. او در این نمایشگاه با سوالاتی در مورد بازیگرانی که در شبکه‌ی «جم» فعالیت می کنند، مواجه شد. شبکه‌ی جم و بازیگران ایرانی آن مدتی است که در سینمای ایران حاشیه‌ساز شده است و وزارت ارشاد و به‌ویژه سازمان سینمایی به‌صورت جدی این موضوع را پیگیری می‌کنند. در همین خصوص، چندی پیش «حجت‌الله ایوبی» رییس سازمان سینمایی از بازگشت 12 نفر از بازیگران ایرانی شبکه جم به کشور خبر داد. این مطلب را می‌توانید در بنیتا بخوانید.

شبکه جم

علی دهکردی نیز از اقدامانی که خانه‌ی سینما برای حمایت از بازیگران بیکار و تامین معیشت آنان، سخن گفت. دهکردی در مورد بازیگرانی که به جم پیوسته‌اند و دلیل این کارشان را هم بیکاری در داخل کشور عنوان کردند، گفت: «من ابتدا این موضوع را تصحیح کنم که شمار زیادی از بازیگرانمان به شبکه جم نپیوستند و حتی بازیگران حرفه‌ای بسیار انگشت‌شمار برایشان این اتفاق افتاد که حالا یا آستانه تحملشان پایین بود یا از روی ناآگاهی این کار را کردند و خیلی زود هم قضیه فیصله پیدا می‌کند. در واقع، در مقابل موج کارگران بیکاری که یک زمان به ژاپن مهاجرت کردند این اتفاق اصلا مساله‌ای نبود که بخواهیم به آن دامن بزنیم.»

علی دهکردی

علی دهکردی

دهکردی دلیل خروج این بازیگران از کشور و همکاری با شبکه‌ی جم را افت تعداد تولیدات تلوزیونی و بیکاری عده‌ای از این بازیگران دانست. او در این خصوص اظهار داشت«: بازیگران بسیاری در کشورمان مشغول فعالیت هستند، اما وقتی یک بحران اقتصادی پیش می‌آید به شکل اجتناب ناپذیری تولیدات تلویزیونی ـ که محل اصلی کار دوستان بازیگر و دیگر عوامل است ـ افت می‌کند و عده زیادی بیکار می‌شوند. اگر رونق اقتصادی و شکوفایی اقتصادی بیشتر شود فیلم‌های تلویزیونی و سریال‌ها هم بیشتر می‌شود و اگر ده فیلم همزمان تولید شود که نقش‌های مختلف برای همه گروه‌های سنی از بازیگران را داشته باشد، دیگر تنها همان چند بازیگری که همیشه مورد توجه هستند به کار گرفته نمی‌شوند.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان