واکنش سلبریتی های به انتخابات امریکا

نتایج انتخابات ریاست جمهوری امریکا تقریباً معلوم شده است و این اعلام نتایج، واکنش‌های مختلفی از مردم عادی تا سلبریتی هایی که بسیاری از آن‌ها مخالف دونالد ترامپ، رئیس جمهور چهل و پنجم آمریکا بودند، در شبکه‌های مجازی دیده‌شده است. همراه بنیتا باشید تا نگاهی به توییتر برخی از این سلبریتی ها که بیشتر آن‌ها از این نتیجه به‌شدت نگران هستند، داشته باشیم.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری امریکا تقریباً معلوم شده است و این اعلام نتایج، واکنش‌های مختلفی از مردم عادی تا سلبریتی هایی که بسیاری از آن‌ها مخالف دونالد ترامپ، رئیس جمهور چهل و پنجم آمریکا بودند، در شبکه‌های مجازی دیده‌شده است. همراه بنیتا باشید تا نگاهی به توییتر برخی از این سلبریتی ها که بیشتر آن‌ها از این نتیجه به‌شدت نگران هستند، داشته باشیم.

 

کال پِن (Kal Penn)

توییتر

او از اینکه مردم به سمت سفارت کانادا و مهاجرت به سمت کانادا روانه شدند به‌شدت ناراحت شده است. در توییتی خطاب به مردم گفته است که به‌جای اینکه دست از تلاش برای امریکای بهتر بردارید، بهتر است همین‌جا بمانید و رفتن به سمت کانادا را متوقف کنید. البته او از کانادا با الفاظ زشتی یادکرده است که گویای تنفر او از مهاجرت‌های مردم در اثر انتخاب ترامپ به‌عنوان رئیس جمهور امریکا است.

پارودی چِر (PARODY CHER)

توییتر

پارودی تصور می‌کند که این یک کابوس شبانه است و قرار است که از خواب بیدار شود، او از همه دوستان خودش خواسته است که او را بیدار کنند، اما خودش در ادامه می‌گوید که دو ساعت کامل در شک بوده است و هنوز هم نمی‌تواند نتیجه این انتخابات را قبول کند و امیدوار است که از خواب بیدار شود.

کونی بریتّن (Connie Britton)

توییتر

او به چهره سیاه امریکا، خوشامد گفته است و از شکل و شمایل دونالد ترامپ انتقاد کرده است. بر اساس گفته او، ما با نیمه‌تاریک امریکا مواجه شده‌ایم و باید به آن خوشامد بگوییم.

جاشوا مالینا (Joshua Malina)

توییتر

او به شوخی با رئیس جمهور جدید پرداخته است و برای اینکه نشان دهد کسی که انتخاب‌شده است اصلاً صلاحیت رأی دادن و انتخاب شدن را نداشته است، توییتی با این مضمون که حالا دونالد ترامپ در موتور جستجو گوگل عبارت " رئیس جمهور امریکا چه‌کار باید بکند" را جستجو می‌کند تا بداند چگونه باید یک کشور به بزرگی امریکا را اداره کند.

جسیکا چاستِین (Jessica Chastain)

توییتر

او از بقیه سلبریتی هایی که تاکنون در مورد آن‌ها صحبت کردیم، امیدوارکننده از بقیه توییت کرده است، او گفته است که می‌توانیم به نیمه‌پر لیوان نگاه کنیم و به اینکه در کشوری هستیم که تبعیض نژادی و جنسی برقرار نیست، افتخار کنیم. ولی سؤال این است که باید حالا چه‌کار کنیم؟ گویا سؤال او نیز حاکی از نگرانی و امید پوشالی به اینده رئیس جمهوری ترامپ است.

جاد آپاتو (Judd Apatow)

توییتر

جاد به صورت کاملا جدی توییت کرده است که در مورد این اتفاق نباید با خنده و تمسخر برخورد کرد، این مسئله‌ای واقعی و ناامیدکننده و حتی وحشتناک است. به گفته خودش او دوست ندارد این روزها از مطبوعات و مردم چیزی در این مورد چیزی بشنود.

لیدی گاگا (Lady Gaga)

توییتر

لیدی گاگا یکی از چهره‌های خبرساز در روز اخر انتخاباتی بود که بالباسی به شکل نازی ها وارد مراسمی شد و شروع به خواندن آهنگ خودش کرد، او از طرفداران رئیس جمهوری هیلاری کلینتون بود. در ویدیو که در توییتر از یکی از مراسم انتخاباتی فرستاده است می‌گوید که ما هیلاری را دوست داریم، هرچند ترامپ هم باشد.

لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda)

توییتر

او گویا عصبانی است و شروع به فحاشی کرده است. گفته است که امریکا کشور خوبی بود و او این کشور را دوست داشت. به گفته خودش او کارهای زیادی برای انجام در امریکا دارد. گویا یا انتخاب ترامپ به کارهای میراندا صدمه وارد خواهد شد. در روزهای اینده باید شاهد قوانین و اتفاقات جدید باشیم.

رشیدا جونز (Rashida Jones)

توییتر

او یکی از افرادی است که نگاه سیاسی به این انتخاب داشته است و گفته است که این فرد کسی بوده است که قبلا به نژادپرستی و کارهای تبعیض نژادی معروف بوده است. او از طرف انجمن کو کلاکس کلان (KKK) تایید شده است.

شوندا رهیمِرز (Shonda rhimes)

توییتر

کل توییتی که او کرده است این بود که: آیا کس دیگری نبود؟ یا به قول معروف آدم قحطی بود که ایشان رئیس جمهور شده است. شوندا از مخالفان انتخاباتی دونالد ترامپ بود. از جمله کسانی که گفته بود اگر ترامپ رئیس جمهور شود امریکا را ترک خواهد کرد.

سارا سیلرمَن (Sarah Silverman)

توییتر

او از واژه Brexit استفاده کرده است که برای کسانی که رأی به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا داد، خطاب می‌شود. منظور او این بوده است که چه کسی همراه او می‌خواهد از امریکا خارج شود.

جیزز تیلِر فرگوسن (Jesse Tyler Ferguson)

توییتر

او به حرف ترامپ به ساعت‌ها قبل از اعلام نتایج اشاره کرد که بنا به گفته او، سیستم رأی‌گیری دچار مشکل شده است و رأی‌گیری با تقلب مواجه است. جیزز گفته است که دلم می‌خواهد ترامپ حالا بیاید بالا و بگوید که در سیستم انتخاباتی تقلب شده است.

لُرده (Lorde)

توییتر

او در توییت خودش گفته است که در گوش‌هایش صدای همهمه وجود دارد و گویا هنوز این نتایج را باور نکرده است.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان