حقایقی در مورد رنگ کردن موها وقتی شما حامله هستید

.وقتی نوبت به حاملگی می‌رسد به عنوان مادر شما می‌خواهید هر کاری بکنید تا مطمئن شوید که فرزند شما سالم خواهد بود و حاملگی شما تا حد ممکن پایدار و آرام باشد. مشکل این است که نگاه‌های متناقض زیادی در مورد حاملگی وجود دارد مخصوصاً در اینترنت که می‌تواند خیلی گیج‌کننده به نظر برسد.

.وقتی نوبت به حاملگی می‌رسد به عنوان مادر شما می‌خواهید هر کاری بکنید تا مطمئن شوید که فرزند شما سالم خواهد بود و حاملگی شما تا حد ممکن پایدار و آرام باشد. مشکل این است که نگاه‌های متناقض زیادی در مورد حاملگی وجود دارد مخصوصاً در اینترنت که می‌تواند خیلی گیج‌کننده به نظر برسد.

حالا شما قرار نیست که از یک وبسایت مواظبت کنید بنابراین اینجا در مورد بهتر بودن شیر مادر نسبت به شیر خشک صحبت نمی‌کنیم بلکه می‌خواهیم در این مورد صحبت کنیم که آیا رنگ کردن مو برای یک زن حامله امری بی‌خطر هست یا نه؟! برای اینکه به ریشه این مسئله بپردازیم و متوجه شویم آیا حقیقتی در این میان وجود دارد یا نه تصمیم گرفتیم با مدیر خلاقیت سالن زیبایی جاش وود، ملانی اسمیت صحبت بکنیم تا یک بار و برای همیشه این مسئله را حل کرده باشیم. به خواندن مطلب ادامه بدهید تا متوجه بشوید آیا می‌توانید قبل از زایمان موهای خود را رنگ بکنید یا نه.

رنگ مو

Credit: Getty/Anthony Harvey/Contributor

واقعیت یا افسانه؟

وقتی از اسمیت سوال کردیم  گمان می‌کردیم با یک پاسخ طولانی رو به رو خواهیم شد اما در یک پاسخ ساده به ما گفت: نه مشکلی در استفاده از رنگ مو برای زنان حامله وجود ندارد. او می‌افزاید: این یکی از آن افسانه‌های قدیمی است که هیچ اساس علمی ندارد. رنگ کردن موها در حین حاملگی کاملاً امن است.

بله رنگ‌ها از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند اما مقدار بسیار کمی (تازه اگر برود) وارد سیستم بدن ما می‌شود و فرقی هم نمی‌کند شما حامله باشید یا نه. او تایید می‌کند: هیچ تفاوتی از لحاظ ایمنی بین رنگ‌ها نیز وجود ندارد همه چیز به این بستگی دارد که شما می‌خواهید چگونه به نظر برسید.

بنابراین حالا که می‌دانید می‌توانید موهای خود را در حین حاملگی رنگ کنید، آیا قصد دارید این کار را بکنید؟ درست است که خیلی خوب خواهد بود کمی از آرایشگاه فاصله بگیرید و زمانی که حامله هستید نشستن در سالن زیبایی شاید آرامش ‌بخش‌ترین کار ممکن نباشد. سم سیلور مدیر زیبایی و پایه‌گذار وبسایت دوران مادری می‌گوید: در طول حاملگی خودم، من زمان‌های کوتاه‌تری را برای رنگ‌ کردن موهایم رزرو می‌کردم مثلاً برای روشن‌تر کردن موهایم اقدام می‌کردم که زیر یک ساعت تمام می‌شد.

این کار خیلی راحت‌تری نسبت به این بود که ساعت‌ها روی یک صندلی بنشینم، من در سالن زمان زیادی را نمی‌گذراندم تا انواع دودها را استنشاق کنم. 

اگر شما عاشق روشن کردن موهای خود هستید اما نمی‌خواهید وقتی که حامله هستید همچنان متعهد بمانید اسمیت پیشنهاد می‌کند از آرایشگر خود بخواهید تا یک ظاهر اومبر را ایجاد کند که در نتیجه ترکیب و پایین بردن رنگ ریشه‌ی موهای شماست.

این ترکیب کمی به بلوند تمایل دارد و نیاز به نگهداری کمتری دارد. همچنین رنگ ریشه موها و رنگ طبیعی موهای شما تا حد ممکن به هم نزدیک خواهند بود. توصیه می‌کنم از محصول کلار تاچ برند ولا استفاده کنید. این یک رنگ دائمی نیست بنابراین ریشه‌ها خود را نشان نخواهند داد. خیلی براق و درخشان و با موهای شما مهربان است.

اگر به دنبال انتخاب محصول مناسبی هستید این رنگ‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لورآل پاریس

لورآل پاریس قیمت: 8 پوند

روشن‌کننده توتال بلیچ

روشن‌کننده توتال بلیچ قیمت: 7 پوند

فوم رنگ موی جان فریدا

فوم رنگ موی جان فریدا قیمت: 5 پوند

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر