ماهان شبکه ایرانیان

راهنمای کامل استفاده از مژه مصنوعی

چه مژه‌هایتان به طور طبیعی بلند و پرپشت باشند یا نه، استفاده از مژه مصنوعی آرایش صورتتان را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند

چه مژه‌هایتان به طور طبیعی بلند و پرپشت باشند یا نه، استفاده از مژه مصنوعی آرایش صورتتان را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند. این روزها تعداد خانم‌هایی که از مژه مصنوعی استفاده می‌کنند رو به افزایش است. اکثر ما فکر می‌کنیم که استفاده از مژه مصنوعی به این معنی است که مژه‌هایمان به قدری پرپشت می‌شوند که همه با دیدن آن متوجه مصنوعی بودنشان می‌شوند، اما همانطور که می‌دانید این محصول تنوع زیادی داشته و می‌توانید از انواع طبیعی و افراطی آن‌ها استفاده کنید، فقط کافیست که نحوه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. پس در ادامه با بنیتا همراه باشید تا راهنمای کامل استفاده از آن‌ها را باهم بخوانیم.

 

برای داشتن ظاهر طبیعی

مژه مصنوعیCredit: Refinery29

این مدل مژه مصنوعی برای افرادی که می‌خواهند مژه‌هایشان را بدون تحمیل وزن اضافه پرپشت نشان دهند ایده‌آل است. کافیست مقداری چسب مخصوص مژه به نزدیک ترین نقطه به مژه‌تان بزنید و بین 20 تا 30 ثانیه صبر کنید تا چسب کمی خودش را بگیرد سپس مژه مصنوعی را آرام و با دقت، نزدیک به مژه‌های اصلی بچسبانید.

 

برای داشتن مژه‌های فوق‌العاده پرپشت

مژه مصنوعیCredit: Refinery29

این مدل مژه‌ها پر هستند اما نقطه اتصالشان نازک است و بنابراین راحت هستند. همچنین می‌توانید آن‌ها را قبل از جاگذاری روی پلک‌هایتان، با استفاده از قیچی به شکل دلخواه دربیاورید. اگر می‌خواهید مژه مصنوعی‌ها حالت افتاده پیدا نکنند، کمی ریمل روی آن‌ها بزنید و سپس با برس ریمل، هم مژه‌های اصلی و هم مژه‌های مصنوعی را شانه کنید.

مژه مصنوعیCredit: Refinery29

اگر می‌خواهید به چشم‌هایتان کمی زرق و برق بدهید می‌توانید از این مدل مژه مصنوعی استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید طولشان زیادی بلند است، آن‌ها را با قیچی کوتاه کنید.

 

برای داشتن مژه‌های پراکنده

مژه مصنوعیCredit: Refinery29

این مدل مژه‌ها برای کسانی که می‌خواهند فقط کمی ظاهر چشم‌هایشان را تغییر دهند ایده‌آل است. فواصل مو در این مدل مژه یکسان بوده و ظاهرتان را طبیعی‌تر نشان می‌دهد.

 

برای داشتن مژه‌های ظریف و قوی

مژه مصنوعیCredit: Refinery29

افرادی که می‌خواهند ظاهر مژه‌هایشان زیادی مصنوعی نباشد استفاده از مژه‌های تک تک توصیه می‌شود. برای طبیعی‌تر شدن می‌توانید از مژه‌های کوتاه و بلند به طور همزمان استفاده کنید تا حجمشان بیشتر شود.

 

برای داشتن ظاهر افراطی

مژه مصنوعیCredit: Refinery29

استفاده از این مژه‌ها به افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند برای مناسبت‌های خاص مژه‌هایشان را زیادی پرپشت نشان دهند و با تحمل وزن زیاد روی چشم‌هایشان مشکلی ندارند.

 

برای افزایش طول مژه‌ها

مژه مصنوعیCredit: Refinery29

این مژه‌ها چون در مرکز بلند هستند و اطرافشان کوتاه است، در صورت استفاده شدن غیر قابل تشخیص بوده و ظاهرشان طبیعی است.

 

برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها

مژه مصنوعیCredit: Refinery29

مژه‌های نصفه، برای بزرگتر نشان دادن چشم‌ها ایده‌آل هستند، فقط کافیست آن‌ها را به گوشه چشم خود بچسبانید.

 

برای افرادی که مژها‌یشان بسیار کم پشت است

مژه مصنوعیCredit: Refinery29

ایده طراحی این مدل مژه مصنوعی ‌زمانی به فکر طراحش رسید که دوستش را به دلیل بیماری سرطان از دست داد. این مژه‌ها یک انحنای ظریف دارند تا خانم‌هایی که مژه ندارند یا مژه‌هایشان کم پشت است، راحت‌تر بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین برند مژه مصنوعی Thrive Causemetics در صورت خریداری یک عدد از این محصول، مشابه همان را به یک خانم مبتلا به سرطان هدیه می‌دهد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان