ماهان شبکه ایرانیان

بهترین و بدترین لباس‌های مراسم اهدای جایزه فیلم هالیوود (THE HOLLYWOOD FILM AWARDS)

مراسم‌ فرش قرمز از مراسم هایی است که هنرمندان لباس‌های جدیدی که طراحانشان برای آن‌ها دوخته‌اند را می‌پوشند و مردم معمولاً از آن‌ها الهام می‌گیرند. ما با قصد اینکه شما با مد روز لباس‌های زنانه آشنایی داشته باشید، ۱۰ مورد از خوب و بدهای جدیدترین لباس های مراسم اهدای جایزه‌ی هالیوود را معرفی خواهیم کرد. همراه بنیتا و این ده هنرمند هالیوودی باشید.

مراسم‌ فرش قرمز از مراسم هایی است که هنرمندان لباس‌های جدیدی که طراحانشان برای آن‌ها دوخته‌اند را می‌پوشند و مردم معمولاً از آن‌ها الهام می‌گیرند. ما با قصد اینکه شما با مد روز لباس‌های زنانه آشنایی داشته باشید، 10 مورد از خوب و بدهای جدیدترین لباس های مراسم اهدای جایزه‌ی هالیوود را معرفی خواهیم کرد. همراه بنیتا و این ده هنرمند هالیوودی باشید.

 

اندی مکداولCredit: Getty

 اندی مکداول (Andie MacDowell)

ایده‌ی پوشیدن یک سرهمی بدون هیچ آویزی برای بازیگری به سن و سال مکداول کمی خارج از عرف و زیبایی است. بدن استخوانی او به شدت چشم را اذیت می‌کند. تنها نکته‌ی مثبت لباس‌های او کفش‌ها و گردنبند او است که همانند یک آمریکایی شیک و پرزرق‌وبرق دیده می‌شود و باقی لباس‌هایش اصلاً خوب نیست! 

 

جولیان مور و تام فوردCredit: Getty

 جولیان مور و تام فورد (Julianne Moore And Tom Ford)

در این عکس جولیان مور در کنار تام فوردی که طراح لباس‌هایش است قرار دارد. از این دو انتظاری جز این نداشتیم که به‌عنوان یک بازیگر سرشناس و یک طراح لباس که به‌تازگی پا به سینما هم گذاشته است، لباس‌های بدی بپوشند. لباس جولیان پوشیده و تمام پولک کاری شده بود که در هر حرکت زرق‌وبرق فراوانی به دنبال خودش می‌کشید.این لباس جزو لباس های خوب مراسم بود.

 

آنا کندریکCredit: Getty

آنا کندریک (Anna Kendrick)

بااینکه آنا به‌عنوان یکی بازیگر دوست‌داشتنی است اما لباس‌هایش مشکل زمانی دارند! به نظر می‌رسد آنا زمان برگزاری اهدای جایزه را با سال 2006 اشتباه گرفته است و دقیقاً لباس‌هایی که آن روزها برای بازیگران مد بود را پوشیده است. همانند یک بچه که لباس دامن بلند به تن کرده باشد در حالی که  آنا بااندام کوچک خودش به حد کافی بچه به نظر می‌رسد.

 

نوامی هریسCredit: Getty

نوامی هریس (Naomie Harris)

لباس نوامی هریس بسیار شیک و رسمی است. لباسی که به طراحی برند Gucci بوده است.

 

جانل مونائلCredit: Getty

جانل مونائل (Janelle Monae)

جانل در لباس سیاه‌ و سفید خودش زیبایی و جذابیت را یکجا در آغوش کشیده است. لباسی با دنباله‌ای سفید که بیش از همه‌چیز چشم‌نواز و حس سلطنتی بودن به بیننده را القا می‌کند.

 

کیت هادسونCredit: Getty

کیت هادسون (Kate Hudson)

این روزها در همه‌ی مراسم‌ها می‌توانید کسی را پیدا کنید که از دامن‌های چاک‌دار استفاده کردهباشد. در این مراسم هم کیت یکی از کسانی بود که از چاک دامنش برای نشان دادن جذابیت استفاده کرده بود. لباس شب او لباسی با گل‌های بهاری و مشکی است.و جزو لباس های خوب مراسم بود.

 

نیکل کیدمنCredit: Getty

 نیکل کیدمن (Nicole Kimdan)

لباس زیبایی که نیکل کیدمن به تن داشت؛ یکی از بهترین‌های شب مراسم اهدای جایزه بود.

 

مل گیبسونCredit: Getty

 مل گیبسون (Mel Gibson)

حتی ریش‌بلند او هم نتوانست چیزی از زشت و بدقواره بودن لباسش را کم کند. لباسی که همانند کت‌وشلوار دونالد ترامپ به نظر می‌رسد و اندازه‌ای دو برابر اندازه‌ی مل گیبسون است.

 

کامیا آلوِزCredit: Getty

کامیا آلوِز (Camila Alves)

لباسی که کاملیا به تن داشت ترکیبی از سیاهی و درخشندگی بود.لباس او جزو لباس های زیبای مراسم بود

 

برایس دالاس هواردCredit: Getty

 برایس دالاس هوارد (Bryce Dallas Howard)

لباسی که با همه‌ی تغییراتی که ما داده‌ایم هنوز هم زیبا دیده نمی‌شود. لباسی که برایس به تن دارد، دامنی چندتکه بود که به نظر می‌رسید در بعضی از جاها سانسور شده باشد. باقی لباس توری با خال‌های مشکی بود.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان