ماهان شبکه ایرانیان

معرفی استعدادهای نسل آینده هالیوود [قسمت اول]

موفقیت فیلم‌ها علاوه بر فیلم نامه و کارگردانی خوب، مدیون هنرنمایی بازیگرانش است. در این سری مقالات به افرادی می‌پردازیم که پیش بینی شده است، آینده بسیار روشنی دارند و می توانند به عنوان مطرح ترین ستاره های هالیوودی در آینده خود را معرفی کنند. در ادامه ماجرا با بنیتا همراه باشید.

موفقیت فیلم‌ها علاوه بر فیلم نامه و کارگردانی خوب، مدیون هنرنمایی بازیگرانش است. در این سری مقالات به افرادی می‌پردازیم که پیش بینی شده است، آینده بسیار روشنی دارند و می توانند به عنوان مطرح ترین ستاره های هالیوودی در آینده خود را معرفی کنند. در ادامه ماجرا با بنیتا همراه باشید.

بازیگران جوان هالیوود

هالیوود دنیای بزرگی است، مرکز اصلی تولید بهترین، جذاب‌ترین، پرفروش‌ترین و موفق‌ترین‌ها. می‌توان اذعان داشت که این هالیوود است که به راحتی با فیلم‌هایش می‌تواند شما را بخنداند، بگریاند، متحیّر کند، محرک شما شود یا شما را بفکر فرو ببرد. کاری که در اقصی نقاط جهان به سختی یا به ندرت رخ می‌دهد. همین امر باعث شده است که فرصت هنرنمایی در این سینما به آرزوی بسیاری از جوانان در رشته‌های مختلف این پرده جادویی از جمله: نویسندگان، تدوین‌گران، طراحان صحنه و لباس، طراحان جلوه‌های ویژه، سازندگان موسیقی و بازیگران تبدیل شود؛ اما از آنجایی که تلاش همه این افراد در نهایت فقط توسط بازیگران به نمایش در خواهد آمد، علاقمندان این رشته تلاش‌های فراوانی برای بدست آوردن نقشی هرچند کوتاه در هالیوود دارند و از آنجایی که سرچشمه این مرکز سینمای جهان خشک ناشدنی است، آنهایی که راهی به این پرده نقره‌ای پیدا کرده‌اند تمام تلاش خود را برای پیشرفت می‌کنند. سینمای هالیوود از این ستاره های به اوج رسیده کم ندارد. جولیا رابرتز، جورج کلونی، میگن فاکس، کریستین بیل و ... نمونه‌هایی از این ستاره‌ها هستند.

استعدادهای نسل بعد لیستی است که همه ساله منتشر می‌شود، تمامی ستاره‌های جوان و آینده‌دار هالیوود و در کل هر جوانی که وارد هالیوود می‌شود دوست دارد در این لیست قرار بگیرد تا مورد توجه بیشتری باشد. در این لیست با ستاره‌های جوانی که در نیو یورک و لس آنجلس برای هالیوود جلب توجه می‌کنند آشنا می‌شوید، ستارگان جوانی نظیر انسل الگورت، سوکی واترهاوس و تای شریدن در این مطلب خواهند گفت که هالیوود چگونه همه زندگی‌شان را تحت تاثیر قرار داده است.

 

تونی رولوری، 20 ساله

تونی رولوری

به عنوان پادوی صفر با حسن نیت در هتل بزرگ بوداپست (The Grand Budapest Hotel) اثر وس اندرسون حضور داشت، بومی آناهایم پس از بازی در کنار اندرسون در گراند هتل بوداپست، زندگی حرفه ای خود را با ترکیبی منظم به همکاری با گلدبلام و تیلدا سوینتون پرداخته است پروژه‌های مستقل و فیلم‌های پرفروش در کارنامه وی دیده می‌شود. با نقش‌آفرینی در فیلم مستقل جشنواره سان دنس (Sundance) بنام پیشبینی کردن و فیلم علمی تخیلی اقتباسی کلمبیا (YA) به نام موج پنجم (The 5th Wave). پروژه‌های آینده او عبارتند از (Table 19) نوشته شده توسط پیشاهنگان سینمای مستقل، برادران (Duplass) و مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه از شرکت مارول، با پوشش ستاره (THR) تام هلند و زندیا.

بدترین داستان از یک تست بازیگری: این داستان برای فیلم امینم (Eminem) است. بچه‌های زیادی در این صف نشسته بودند و از همه یک سوال می‌پرسیدند؛ برای کریسمس چه می‌خواهی؟ از من هم همین سوال پرسیده شد و من گفتم که دوست دارم پشتم مو در بیاورد و آنها مرا نگاه کردند و خندیدند.

سوال‌ها و جواب‌ها:

بهترین تاثیر هالیوود بر زندگی من: که من توانستم یک‌روز تقلب کنم.

چه چیزی باعث شد بازیگر شوم: آشنایی با سریال (How I Met Your Mother) که از تلویزیون نمایش داده می‌شد. احتمالا تمام بازیگران مانند من و دوستان من با این سریال ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.

 

زوی داچ، 21 ساله

زوی داچ

دختر لی تامپسون و هاوارد داچ به عنوان تنها زن در گروه بازیگران فیلم ریچارد لینکلیتر به نام همه یک چیزی می‌خواهند (Everybody Wants Some) به بلوغ رسید. او این کریسمس هم با جیمز فرانکو وارد صفحه نمایش بزرگ می‌شود با فیلمی به نام چرا او؟ (Why Him) و او در حال ادامه دادن بازیگری با مکس وینکلر است که فیلم برداری فیلم گل (Flower) را به پایان رسانیده است. وی همچنین در مقابل نیکلاس هالت در فیلم دنی قوی (Danny Strong's) نیز بازی خواهد کرد؛ از فیلم‌های دیگر کارنامه او می‌توان به (buzzy) که در سال 2017 اکران خواهد شد نیز نام برد.

سوال‌ها و جواب‌ها:

خودت را در یک کلمه خلاصه کن: متناقض است.

 بهترین توصیه ای که دریافت کرده ام: استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و پروبیوتیک.

چگونه حیوان خانگی هالیوود می‌شوی: این ماهیت رقابتی ذاتی است.

 

ماکیا مونرو، 23 ساله

ماکیا مونرو

مونرو متولد کالیفرنیا زمانی متخصص سینمای مستقل وحشت در سال 2014 بود. زمانی که او بصورت غیر منتظره‌ای پشت سر هم در فیلم‌های مهمان (The Guest) آدام وینگارد و دیوید رابرت میچل به نقش آفرینی پرداخت همچنین در فیلم اکران تابستان روز استقلال نیز نقش بازی می‌کند. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به تجدید حیات‌ (Resurgence)، فیلم (The Tribes of Palos Verdes) اشاره کرد.

سوال‌ها و جواب‌ها:

من دوست داشتم در این فیلم یا سریال به ایفای نقش می‌پرداختم: درخشان (The Shining)؛ اما من امیدوارم که آن‌ها هرگز این فیلم را بازسازی نکنند!

چه چیزی باعث شد بازیگر شوم: اولین فیلمی که روی من تاثیر گذاشت فیلم دیوانه از قفس پرید بود (One Flew Over the Nest) بود، وقتی آن فیلم را دیدم فهمیدم چقدر می‌شود با فیلم روی انسان‌ها تاثیر گذاشت.

ریخت و پاش‌ها و ولخرجی‌های مورد علاقه: معمولا سفر و پس از آن کفش.

بدترین داستان از یک تست بازیگری: هنگامی که من بسیار جوان بودم، به من گفتند که یک متن را با لهجه سوئدی بخوانم، متن را خواندم واقعا بلد نبودم و از خودم یک احمق ساختم.

چگونه حیوان خانگی هالیوود می‌شوی: بسیاری از افراد متاسفانه این اخلاق مزخرف را دارند که خودشان را گم می‌کنند اما من دوست دارم کنار مردم باشم و دوستان خوبی هم دارم.

 

آر جی کایلر، 21 ساله

آر جی کایلر

کایلر  دو بار در کلاس درام دبیرستان جکسون شرکت کرد بعد از آن بود که توانست اولین نقش خود را در فیلم من و ارل و دختر در حال مرگ (Me and Earl and the Dying Girl) در کنار توماس مان و اولیویا کوک بدست آورد. او از آن پس کارهای بزرگ‌تری از جمله رنجرز قدرت (Power Rangers) و ماشین جنگی (War Machine) بازی کرده او همچنین دائما بین لندن ابوظبی دبی و نیو یورک در حال رفت و آمد است و در سریال جیم کری (Jim Carrey) که به زودی از شبکه اچ.بی.او پخش می‌شود نیز بازی خواهد کرد

سوال‌ها و جواب‌ها:

چه چیزی باعث شد بازیگر شوم: من عاشق هانا مونتانا (Hannah Montana) بودم سریالی که در سال 2000 از شبکه دیسنی (Disney) پخش می‌شد.

چگونه اولین نقش بزرگ خود را جشن گرفتی: من در ماشین با پدرم بودم و جیغ می‌زدم و او منحرف شد به طوری که ما تقریبا با مرگ جشن گرفتیم! خوشبختانه پدرم یک راننده کامیون کاملا حرفه‌ای است به طوری که او می‌داند که چگونه به شرایط عادی بازگردد.

بدترین داستان از یک تست بازیگری: در یکی از تست‌های قبلی‌ام برای دیزنی، من عصبی بودم و خیلی بد گذشت وقتی از مصاحبه بیرون آمدم مادرم پرسید چطور پیش رفت؟ که من زدم زیر گریه و مادرم اشک‌هایم را پاک کرد و گفت اشکالی ندارد.

بهترین توصیه ای که دریافت کرده‌ام: زندگی شما با همان مردمی که شما را ساخته اند تمام می‌شود.

می توانید یک سری هم به «9 بازیگر مشهور که زندگی مشترک طولانی داشتند» بزنید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان