اشتباهاتی آرایشی [بخش اول]

همه ما در هنگام آرایش کردن مرتکب اشتباهاتی می‌شویم

آرایش مناسب

همه ما در هنگام آرایش کردن مرتکب اشتباهاتی می‌شویم. البته از قدیم می‌گفتند که تا اشتباه نکنی، کار درست را یاد نمی‌گیری و دقیقا هم همینطور است. هیچ کدام از ما به عنوان متخصصان آرایشی به دنیا نیامده ایم. اما باید کاملا مراقب باشیم که در هنگام آرایش کردن، برخی از اشتباهات را مرتکب نشویم. این اشتباهات ممکن است باعث شوند تا آرایشتان بیش از حد و غلیظتر از آنچه می‌خواستید به چشم بیایند. در حقیقت آرایشی صحیح و مناسب است که اگرچه برایش وقت و انرژی زیادی گذاشته شده ولی در ظاهر این طور به نظر بیاید که شما آرایش زیادی ندارید. با خواندن و رعایت نکات زیر می‌توانید به نحوی آرایش کنید که آرایشتان بیش از حد و غلیط دیده نشود. البته اگر این اشتباهات را همیشه انجام می‌داده اید، چندان نگران نشوید. چون این اتفاق برای خیلی از ما رخ داده! ما در گزارشی دو قسمتی این نکات را به شما یادآوری می‌کنیم. این بخش اول گزارش ماست:

 لوازم آرایشی

1- انتخاب فاوندیشن نامناسب:

این اشتباهی است که به طور قطع همه ما دست کم یک بار مرتکبش شده ایم و آن هم انتخاب نامناسب فاوندیشن است. برخی افراد فاوندیشن‌هایی را انتخاب می‌کنند که خیلی روشن‌تر از پوست خودشان است. ولی این کار اشتباهی است. به سراغ فاوندیشن‌هایی بروید که رنگش به تناژ پوستتان خیلی نزدیک باشد و حداکثر یک درجه روشن‌تر از پوست خودتان باشد تا روی پوستتان کاملا طبیعی جلوه کند.

2- کانسیلر را هلالی شکل زیر چشمانتان نمالید:

طریقه مناسب استفاده از کانسیلر این است که شما در بخش پائین چشمتان، کانسیلر را به حالت یک مثلث سروته استفاده کنید. به طوری که وجه صاف مثلث به موازات بخش پائین چشمتان باشد و نوک تیز مثلث به سمت پائین صورتتان. کانسیلر را به این شیوه استفاده کنید و استفاده از کانسیلر به شکل نیم دایره و به فرم هلال ماه زیر چشمانتان را فراموش کنید. در عین حال توجه نمائید که کانسیلر کاملا به خورد پوستتان رفته و کاملا یک دست شود.

 آرایش

3- کشیدن خط لب درفضای خارج از لبها ممنوع:

خیلی از خانمها فکر می‌کنند که اگر خط لب را کاملا خارج از لبهایشان بکشند، لبهایشان برجسته‌تر و درشت‌تر به نظر می‌رسد. ولی این باور اشتباهی است. شما باید مطمئن شوید که خط لب را دقیقا روی خط لب طبیعی‌تان می‌کشید و اصلا از روی خط طبیعی لبهایتان خارج نشوید.

4- خط چشمتان را کلفت نکشید:

هرگز خط چشمتان را کلفت و ضخیم نکشید و یا دنباله آن را بیش از حد طولانی نکنید. آرایش شما باید به گونه‌ای باشد که ویژگی‌های زیبایی ظاهری شما برجسته شده و به چشم بیاید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان