پیشنهادهای روزچین: بهترین صبحانه برای کودکان

صبحانه، مهم‌ترین وعده غذایی است، به خصوص برای بچه‌ها! خیلی از بچه‌ها برای خوردن صبحانه نق می‌زنند

پیشنهادهای روزچین: بهترین صبحانه برای کودکان

صبحانه، مهم‌ترین وعده غذایی است، به خصوص برای بچه‌ها! خیلی از بچه‌ها برای خوردن صبحانه نق می‌زنند. بهترین صبحانه برای کودکان صبحانه‌ای است که علاوه بر سالم بودن، ظاهری جذاب هم داشته باشد تا بچه‌ها را به خوردن ترغیب کند! اگر شما هم جزء آن دسته از مادرهایی هستید که فرزندتان هر صبحانه‌ای را نمی‌خورد، امروز با ما در آشپزخانه روزچین همراه باشید تا شما را با 4 صبحانه جذاب برای کودکان آشنا کنیم.

بهترین صبحانه برای کودکان

ماست میوه‌ای یخ‌زده، بهترین صبحانه برای کودکان بیش‌فعال

صبحانه کودک ماست میوه‌ای یخ‌زده

مواد لازم برای تهیه ماست میوه‌ای یخ‌زده

توت فرنگی: یک فنجان
تمشک سیاه: یک فنجان
شکر رنگی: به مقدار لازم
ماست: به مقدار لازم
سیخ چوبی: به تعداد لازم

روش تهیه ماست میوه‌ای یخ‌زده

قبل از هر چیزی باید بدانید که این صبحانه خوشمزه را می‌توانید با هر نوع میوه دلخواه درست کنید. میوه‌ها سرشار از ویتامین هستند و بهترین صبحانه برای بچه‌ها محسوب می‌شوند.

توت‌فرنگی‌ها را به قطعات کوچکتر برش بزنید. حالا آن‌ها را در یک سیخ چوبی فرو کنید. در مرحله بعد، با تمشک‌ها هم همین کار را انجام دهید. روی میوه‌ها را مطابق ویدئو پایین مقاله با ماست بپوشانید و بعد مقداری شکر رنگی روی آن‌ها بریزید تا ظاهرشان برای بچه‌ها هیجان‌انگیز شود.

سیخ‌های میوه را برای مدتی در فریزر قرار دهید تا منجمد شوند. بعد از یک ساعت صبحانه خوشمزه و پر ویتامین کودکتان آماده است. نوش جان😊

لقمه‌ بادام‌زمینی بهترین صبحانه برای کودکان ضعیف

صبحانه برای کودکان لقمه‌ بادام‌زمینی

مواد لازم برای تهیه لقمه بادام‌زمینی

کره بادام‌زمینی: چهار قاشق غذاخوری
شکلات صبحانه: به مقدار دلخواه
موز رسیده: یک عدد درشت
نان لواش غنی شده: به تعداد لازم

روش تهیه لقمه بادام‌زمینی

برای تهیه این لقمه خوشمزه، کره بادام‌زمینی را روی نان بمالید طوری که تمام سطح نان را بپوشاند. حالا موزهای حلقه شده را روی کره بچینید. روی یک نان دیگر فقط کره بادام‌زمینی بمالید و بعد مطابق ویدئو پایین مقاله آن را روی لایه اول قرار دهید.

حالا نان را برای چند دقیقه در تابه قرار دهید تا مقداری برشته شود. نان برشته شده را به قطعه‌های مثلثی برش بزنید و روی آن‌ها را با مقداری شکلات صبحانه تزئین کنید.

دسر غلات، بهترین صبحانه برای کودکان بد غذا

صبحونه کودک دسر غلات

مواد لازم برای تهیه دسر غلات

ماست: نصف پیمانه
شکر رنگی یا ترافل رنگی: به مقدار لازم
کورن فلکس: به مقدار لازم
تمشک: نصف پیمانه

روش تهیه دسر غلات

این صبحانه هم مثل سایر صبحانه‌های این لیست، خیلی ساده و سریع تهیه می‌شود. یک لیوان بردارید و مقداری تمشک در آن بریزید. در لایه بعدی ماست و بعد دوباره تمشک! یک لایه هم کورن فلکس بریزید. البته میزان آن بسته به سلیقه خودتان می‌تواند تغییر کند.

در آخر هم روی آن را با مقداری شکر رنگی و توت‌فرنگی تزئین کنید. این صبحانه خوشمزه و خوش‌رنگ می‌تواند بچه‌های بدغذا را هیجان‌زده کند.😍

نان دارچینی، بهترین صبحانه برای کودکان شب‌ادرار

صبحونه کودکان نان دارچینی

مواد لازم برای تهیه نان دارچینی

خمیر آماده نان: به مقدار لازم
کره: یک قالب 50 گرمی
شکر دارچین: دو قاشق غذاخوری

روش تهیه نان دارچینی

نان دارچینی به دلیل طبع گرمی که دارد، برای کودکان شب‌ادرار گزینه مناسبی است. برای تهیه این نان خوشمزه، خمیر نان را روی سطح کارتان پهن کنید. حالا سطح خمیر را به کره و شکر دارچینی آغشته کنید. خمیر را تا کرده و مطابق ویدئو برش بزنید. حالا خمیرها را مطابق ویدئو بپیچید و برای 10 دقیقه در فر با حرارت 200 درجه سانتیگراد قرار دهید.

این صبحانه‌های خوشمزه و پر انرژی را حتما برای کودکتان درست کرده و از آن لذت ببرید. در صورتی که برای تهیه صبحانه پیشنهادی داشتید، حتما با روزچین در میان بگذارید😊 راستی اگر کودکتان از هیچ کدام از این صبحانه‌ها خوشش نیامد، شاید بهتر باشد صبحانه مکزیکی برای او درست کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان