قسمت چهارم Valkyria Chronicles رونمایی شد

سگا دیروز از قسمت چهارم مجموعه بازی‌های Valkyria Chronicles رونمایی کرده است. بازی Valkyria Chronicles ۴ برای سه کنسول ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و هم‌چنین نینتندو سوییچ ساخته می‌شود. برای اولین بار است که این مجموعه‌ی تاکتیکی استراتژی به یک کنسول نینتندو می‌آید.

قسمت چهارم Valkyria Chronicles رونمایی شد
Valkyria Chronicles 4
قسمت چهارم Valkyria Chronicles رونمایی شد

سگا دیروز از قسمت چهارم مجموعه بازی‌های Valkyria Chronicles رونمایی کرده است. بازی Valkyria Chronicles 4 برای سه کنسول ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و هم‌چنین نینتندو سوییچ ساخته می‌شود. برای اولین بار است که این مجموعه‌ی تاکتیکی استراتژی به یک کنسول نینتندو می‌آید.

نسخه‌ی انگلیسی Valkyria Chronicles 4 در سال 2018 عرضه خواهد شد.

برخلاف بازی قبلی این مجموعه، یعنی Valkyria Revolution که بعد از قسمت سوم عرضه شده و یک نقش آفرینی اکشن بود، قرار است Valkyria Chronicles 4 ساختاری شبیه به همان قسمت‌های اصلی این مجموعه داشته باشد: بازی یک استراتژی نوبتی است که در دهه‌ی 30 میلادی روی می‌دهد. البته همانطور که احتمالا می‌دانید، جنگ‌ها و اتفاقات دنیای این بازی کاملا تخیلی هستند.

قصه‌ی بازی در دوره‌ی جنگ دوم اروپا اتفاق می‌افتد. بازی‌کننده‌ها در نقش سربازهای جناح Federation بازی می‌کنند و باید ارتش امپراطوری را از بین ببرند. در این میان نیروهای نظامی دیگری هم وارد قصه می‌شوند و هم‌چنین برف و طوفان هم چالش بزرگی در مبارزات به وجود می‌آورد.

از نظر ظاهری هم Valkyria Chronicles 4 شبیه به سه قسمت اول این مجموعه ساخته شده است. بازی همان سیستم مبارزه‌ی نوبتی معروف خود را دارد و قرار است برای مخاطبان سبک نقش‌آفرینی تاکتیکی ساخته شود.

فروش پایین نسخه‌ی انگلیسی Valkyria Chronicles 2 باعث شد که سگا هیچ وقت قسمت سوم را خارج از ژاپن عرضه نکند. با این حال، طرفداران Valkyria Chronicles III خودشان دست به کار شدند و این بازی را تمام و کمال به انگلیسی ترجمه کردند.

می‌توانید در ادامه تصاویر و تریلر Valkyria Chronicles 4 را ببینید.

نسخه‌ی ژاپنی بازی در روز 21 مارس 2018 وارد بازار می‌شود. نسخه‌ی انگلیسی هم در سال 2018 عرضه خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

2+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان