سفید کردن دندان و راهکارهایی ساده برای یک لبخند زیبا (بخش اول)

یک لبخند زیبا و داشتن دندان هایی سفید آرزوی هر کسی است. از طرفی استفاده از مواد شیمیایی برای سفید کردن دندان، هم هزینه ی بالایی می طلبد و هم عوارض خاص خود را دارد

سفید کردن دندان و راهکارهایی ساده برای یک لبخند زیبا (بخش اول)

یک لبخند زیبا و داشتن دندان هایی سفید آرزوی هر کسی است. از طرفی استفاده از مواد شیمیایی برای سفید کردن دندان، هم هزینه ی بالایی می طلبد و هم عوارض خاص خود را دارد. با استفاده از چند راهکار ساده می توان دندان های خود را تا چند درجه سفید کرد. موادی که در این مجموعه مطالب از آنها استفاده شده هیچ گونه آسیبی به مینای دندان نمی زنند. همچنین لثه هایتان را نیز تقویت خواهد کرد. اگر سفید کردن دندان و لبخندی زیبا آرزوی شماست ادامه ی این مطلب را با بامیلو بلاگ همراه باشید.

روغن نارگیل و نعناع برای سفید کردن دندان

روغن نارگیل و نعناع برای سفید کردن دندان

1 قاشق چای خوری روغن نارگیل را با همین مقدار زردچوبه و 2 الی 3 قطره روغن نعناع ترکیب کنید. از خمیر حاصل مانند خمیردندان استفاده کنید. این خمیردندان، دندان های شما را سفید می کند. از مینای دندان محافظت کرده و دهان شما را نیز خوشبو خواهد کرد.

با اینکه رنگ زردچوبه زرد است اما برای سفید کردن دندان فوق العاده است. البته انتظار نداشته باشید که با یک بار مصرف این خمیردندان معجزه اتفاق بیفتد. با تکرار استفاده ی هر روزه، می توان حدود 1 هفته بعد آثار سفید شدن دندان را مشاهده کرد.

روغن درخت چای

روغن درخت چای

روغن درخت چای (Tea Tree Oil) از قدیم به عنوان ماده ی ضد التهاب و ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد. آثار سفیدکنندگی این روغن نیز به اثبات رسیده است. حدود 5 قطره روغن 100 درصد درخت چای را در یک لیوان آب رقیق کنید. پس از اینکه دندان های خود را مسواک زدید مانند دهان شویه دهان و دندان خود را با آن شستشو دهید. پس از چند هفته تأثیر آن به وضوح قابل رؤیت خواهد بود.

برای اینکه تأثیر آن بیشتر شود هفته ای یک یا نهایتاً دو بار با یک قطره ی خالص از این روغن دندان خود را شستشو دهید.

خمیر توت فرنگی

خمیردندان توت فرنگی

یک توت فرنگی تازه را کاملاً با قاشق له کنید. مقداری نمک دریا را داخل خردکن، مخلوط کن یا غذاساز کاملاً خرد کنید. ترکیب نمک و توت فرنگی را روی مسواک گذاشته و خیلی آرام دندان های خود را به مدت چند دقیقه با آن ماساژ دهید. سپس دهان خود را کاملاً شستشو دهید. برای محافظت از مینای دندان این عمل را بیش از یک بار در 2 هفته تکرار نکنید. ترکیب حاصل برای سفید کردن دندان فوق العاده عمل می کند.

روغن نارگیل

روغن نارگیل

قبل از اینکه دندان های خود را مسواک بزنید اندکی روغن نارگیل روی آنها بمالید. حدود 15 الی 20 دقیقه ی بعد با خمیردندان روی روغن نارگیل دندان خود را مسواک بزنید. این کار را می توانید 2 الی 3 بار در هفته تکرار کنید.

منبع: brightside

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان