آسرایی در گفت و گو با میزان:

هنوز برای پخش مجدد شبک کوک مجوز نداده‌اند

خواننده پاپ گفت: کار جدیدی برای پخش ندارم و در کنسرت های پیش رو آهنگ هایی که در سریال "عاشقانه" خواندم را اجرا کنیم به علاوه آن چند قطعه ای که به صورت تکی منتشر شده بود را نیز خواهم خواند.

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: پنجشنبه 16 آذرماه در برج میلاد تهران و جمعه 17 آذرماه در آزادشهر گلستان کنسرت دارم.

وی ادامه داد: کار جدیدی برای پخش ندارم و در کنسرت های پیش رو آهنگ هایی که در سریال "عاشقانه" خواندم را اجرا کنیم به علاوه آن چند قطعه ای که به صورت تکی منتشر شده بود را نیز خواهم خواند.

ان خواننده پاپ افزود: معمولا مجوز کنسرت استان ها را به ما اعلام می کنند اما در این هفته خبری هنوز برای کنسرت در استان های دیگر به من نرسیده و فعلا فقط کنسرت تهران را در دست دارم.

قطعات سریال عاشقانه را در کنسرت جدیدم می‌خوانم/هنوز برای پخش مجدد شبک کوک مجوز نداده‌اند
آسرایی اظهار کرد: دو ماهی در ایران نبودم و مسافرت بودم ولی در فاصله انتشار آلبوم جدیدم تک قطعه هایی در دست دارم که مطمئنا منتشر می کنیم و شاید بتوانم یک قطعه جدید نیز در زمستان منتشر کنم.

این خواننده درباره همکاری خود با تلویزیون اظهار کرد: با تلویزیون اگر تیتراژی  پیشنهاد شود همکاری میکنم. پیشنهاد در این زمینه زیاد شده است اما من پس از دو ماه به ایران برگشته ام و فعلا باید به فکر برگزاری کنسرت هایم باشم. درباره برنامه "شب کوک" هم خبری که دارم این است که هنوز نتوانسته اند مجوز پخش مجدد این مجموعه را از رسانه ملی کسب کنند. اگر "شب کوک" پخش شود با توجه به این که داوران ثابت هستند بنده در این برنامه حضور خواهم داشت.

وی درباره وضعیت این روزهای موسیقی توضیح داد: مسئله سلیقه است و هنرمندان جدید زیادی به عرصه موسیقی در سال جاری اضافه شده است. این اتفاق همیشه می افتد اما امسال استثنا بود، خواننده های جدید معرفی شدند و کارهایشان مورد استقبال قرار گرفت.

این خواننده پاپ در خصوص حضور خوانندگان جوان به عرصه موسیقی تصریح کرد: من نمی توانم در این باره قضاوت کنم و سلیقه مردم تعیین کننده است. باید کارشناسی شود و دقت بیشتری شود اما من به عنوان خواننده سعی می کنم چیزی نگویم چون ذهنیت ایجاد می شود که از جنس رقابت صحبت کرده باشم. اما مردم همیشه به دنبال کارها و صداهای جدید می گردند و خواننده های قدیمی برای ماندگاری کار سختی در پیش دارند و باید کارهایی ارائه دهند که در کورس رقابت بمانند.
 قطعات سریال عاشقانه را در کنسرت جدیدم می‌خوانم/هنوز برای پخش مجدد شبک کوک مجوز نداده‌اند
آسرایی افزود: آلبوم ها مثل سابق فروش ندارد البته در ایران به مراتب شرایط فروش آلبوم بهتر از کشورهای خارجی است. تهیه کنندگان مثل سابق روی آلبوم ها سرمایه گذاری نمی کنند. خوانندگان تک قطعه منتشر می کنند تا بتوانند آلبوم داده و در عرصه موسیقی باشند.

وی درباره قانون کپی رایت خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا دانلود کردن رواج دارد و تنها برخی هستند که در اینترنت کارهایشان فروش می کند و بسیاری از خوانندگان این کار را نمی کنند کارهایشان تنها دانلود می شود. واقعیت این است که  در فضای مجازی نمی توان کنترلی داشت و واقعا هم قابل کنترل نیست و قانون کپی رایت هم وجود داشته باشد مربوط به آلبوم است و اهمیت چندانی در تک قطه ها ندارد.

  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان