دانلود و معرفی ۱۵ بازی برتر اندرویدی تازه عرضه شده در سال ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۷ با تمام فراز و نشیب‌های خود شب گذشته به پایان رسید. سالی که در آن شاهد عرضه صدها یا شاید بیش از هزاران اپلیکیشن متنوع و مختلف بودیم که سهم سیستم عامل اندروید از این مقدار چشم گیر و قابل توجه بود

دانلود و معرفی 15 بازی برتر اندرویدی تازه عرضه شده در سال 2017

سال 2017 با تمام فراز و نشیب‌های خود شب گذشته به پایان رسید. سالی که در آن شاهد عرضه صدها یا شاید بیش از هزاران اپلیکیشن متنوع و مختلف بودیم که سهم سیستم عامل اندروید از این مقدار چشم گیر و قابل توجه بود. در این میان می‌توان تایید کرد که طی سالیان اخیر و معرفی شدن تلفن‌های هوشمند به عنوان یک پلتفورم بازی کامل درکنار کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی، علاقه بازی‌سازان و توسعه دهندگان به انتشار بازی‌های خود برای این سیستم عامل بیش از پیش شده است و حتی شاهد آن هستیم که استودیوها یا کمپانی‌های بزرگ بازی‌سازی نیز این روزها عناوین قدیمی خود را برای تلفن‌های هوشمند پورت می‌کنند یا دست به ساخت‌ بازی‌های جدید برای این پلتفورم کوچک می‌زنند. تعداد بازی‌های منتشر شده برای سیستم عامل اندروید در سال 2017 خارج از توان شمارش ماست. در این مقاله به معرفی و بررسی 15 بازی برتر تازه عرضه شده در سال 2017 می‌پردازیم تا بتوانیم از میان این تعداد بسیار زیاد منتخبی از آن را به شما معرفی کرده باشیم.

اگر ار علاقه‌مندان تجربه بازی‌های ویدیویی برروی تلفن هوشمند اندرویدی خود هستید با ما همراه باشید تا به معرفی این بازی‌ها بپردازیم.

 

Ace Attorney: Dual Destinies

دومین قسمت از سری‌ بازی‌های Ace Attorney با نام Duel Destinies هم برای اندروید طی ماه گذشته پورت و منتشر شد. این سری بازی‌ها برای کنسول 3DS منتشر شده بودند و چندی پیش پروژه پورت شدن آن‌ها برای تلفن‌های هوشمند آغاز شد. نکته مثبت این پورت این است که تمامی ویژگی‌های اصلی بازی در این نسخه حفظ شده و چیزی از آن کاسته نشده است، تمامی خط‌های داستانی، مکانیزم‌های گیم‌پلی، موقعیت‌های مختلف و… همانند نسخه 3DS است. داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که شما در نقش Phoenix Wright به مبارزه با سیستم قانونی فاسد رفته و تلاش می‌کنید تا از عدالت دفاع کنید. نسخه اندروید بازی نسبت به 3DS دارای یک اپیزود اظافه است و در کنار آن می‌توانید از دیگر آپشن‌های دریافتی موجود استفاده کنید. شما می‌توانید Ace Attorney: Dual Destinies را با قیمت 19٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید، این درحالیست که برای خرید کد نسخه دیجیتالی همین بازی برروی کنسول 3DS میبایست مبلغ 29٫99 دلار را پرداخت کنید.


Iron Marines

آخرین بازی منتشر شده توسط استودیو Ironhide Game Studio که عناوین مشهور و محبوب Kingdom Rush را در کارنامه دارد، Iron Marines نام دارد که در سبک تاور دیفنس قابل بازیست. حوادث بازی در سیاره‌های مختلفی اتفاق می‌افتد و دارای 14 مرحله مختلف و مراحل اضافی بیشتر است. دشمنان شما را سربازان و ساختمان‌های گوناگون تشکیل می‌دهند و شما نیز می‌توانید برای مقابله با آن‌ها از ابر قهرمانان، قابلیت‌های مختلف برای ارتقاء دادن و… استفاده کنید. بازی از همه جهت بسیار خوب و سرگرم کننده است و اگر به بازی‌های تاور دیفنس علاقه‌مندید توصیه می‌کنیم حتما Iron Marines را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استوردریافت کنید.


Lumino City

یکی از منحصر به فردترین عناوین منتشر شده در سال 2017 برای سیستم عامل اندروید Lumino City نام دارد که از جلوه‌های بصری واقع گرایانه استفاده کرده است که برای اینکار سازندگان بازی از تصویر برداری و سپس مدل سازی بر اساس تصاویر استفاده کرده‌اند. بازی بر پایه انتخابات شماست و هر انتخاب شما میتواند تکه‌های پازل داستان آن را درکنار یکدیگر قرار دهد. درکل می‌توان گرافیک بازی را بی‌نقص دانست و ویژگی‌های گیم پلی آن مانند پازل‌ها، قابلیت ذخیره برروی فضای اینترنتی درکنار یک داستان کوتاه و زیبا را جزو خصوصیات مثبت آن دانست. نظرات کاربران نیز درخصوص بازی بسیار مثبت است اما اشاره شده است که بازی با دستگاه‌هایی با صفحه نمایش 18:9 کمی دچار مشکل می‌شود. شما می‌توانید Lumino City را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


عناوین منتشر شده توسط نینتندو

کمپانی نینتندو سالی رویایی را پشت سرگذاشت و توانست جه در زمینه بازی‌های پلتفورم اندروید و ios چه در زمینه بازار کنسول‌های نسل هشتمی بسیار موفق عمل کند. در سال 2017 نینتندو سه بازی بزرگ و پرمخاطب را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد که شامل Fire Emblem Heroes، Animal Crossing: Pocket Camp و Super Mario Run می‌شد. هر سه بازی نامبرده بسیار موفق و محبوب بوده‌اند بطوریکه هریک را می‌توان بطور جداگانه در این مقاله معرفی کرد و به بررسی خصوصیات مثبت آن پرداخت. شاید در این بین بتوان Super Mario Run را متفاوت‌ترین محصول نینتندو دانست چرا که برای اولین بار برخلاف آنچه از این شخصیت قدیمی دنیای بازی‌های ویدیویی می‌شناختیم عنوانی با مکانیزم‌های مختلف منتشر شد. شما می‌توانید سه بازی نام برده را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


N.O.V.A Legacy

N.O.V.A. Legacy یکی از محبوب‌ترین عناوین fps یا شوتر اول شخص اندروید در سال 2017 است که توانسته همانند قسمت‌های پیشین این سری تم علمی – تخیلی خود را حفظ کند و درکنار تمام ویژگی‌های شناخته شده از این سری با اضافه کردن ویژگی‌های جدید این قسمت را بسیار جذاب‌تر از پیش کند. بازی دارای بخش تک نفره،  بخش آنلاین و مولتی‌پلیر، گرافیک فوق العاده، قابلیت‌های متنوع شخصی سازی و… است که همه برای یک بازی شوتر اول شخص امکاناتی مناسب و خارق العاده محسوب می‌شوند. بخش مولتی‌پلیر بازی به شما اجازه می‌دهد تا مسابقات شخصی خود را برگزار کنید و با دوستان خو به بازی بپردازید، همچنین بخش داستان آن کاملا بصورت آفلاین قابل تجربه است. شما می‌توانید N.O.V.A. Legacy را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Morphite

همانند N.O.V.A. Legacy اینبار هم با یک بازی شوتر اول شخص در سبک علمی – تخیلی مواجه هستیم که Morphite نام دارد. بازیکنان می‌توانند در خط داستانی بازی پیشروی کنند یا در دنیاهای جنریت شده توسط موتور بازی به گشت و گذار بپردازند. نسخه اصلی بازی دارای دو مرحله داستانی و قابلیت گردش در دنیای جنریت شده توسط بازی بصورت نامحدود است و برای دسترسی به امکانات نسخه کامل بازی می‌بایست از پرداخت درون برنامه‌ای آن استفاده کنید. از دیگر خصوصیات Morphite می‌توان به گرافیک ساده اما دوست داشتنی، مکانیزم‌های ساده، غول‌ها و مبارزات سخت و جذاب و پشتیبانی از کنترلرهای اندرویدی برای تجربه راحت‌تر اشاره کر. شما می‌توانید نسخه اصلی Morphite را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Mushroom 11

Mushroom 11 یک بازی پازل  پست – اپوکلیپتیک است که در آن شما نقش یک گلوله بزرگ متشکل از قارچ را دارید. زمانی که بخشی از این گلوله بوسیله اصابت با محیط از بین برود، از طرف دیگر گلوله به همان مقدار سبز می‌شود. با استفاده از همین مکانیزم شما می‌بایست گلوله قارچی را از موانع مختلف عبور داده و درنهایت به پایان مرحله برسانید. یکی از نکات مثبت این بازی اچیومنت‌های زیاد آن است که به بالا بردن لول اکانت گوگلتان کمک زیادی می‌کند. شما می‌توانید این بازی پازل خلاقانه و زیبا را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Oxenfree

Oxenfree یک بازی سرگرم کننده و روان شناسانه است که ابتدا برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و سپس در سال 2017 برای تلفن‌های هوشمند عرضه شد. داستان بازی درخصوص افرادیست که با یکدیگر دوست هستند و بطور ناکهانی دروازه‌ای برای ورود ارواح به این دنیا را باز می‌کنند. داستان بازی براساس تصمیمات شما متفاوت می‌شود و برخی از این تصمیمات تاثیرگذارتر و سخت‌تر هستند که جذابیت بازی را افزایش می‌دهند. همچنین قابلیت‌های گشتن محیط‌های بازی نیز درکنار جلوه‌های بصری آن فوق العاده است. شما می‌توانید Oxenfree را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


عناوین منتشر شده توسط استودیو Playdius

استودیو Playdius نیز یکی دیگر از توسعه دهندگان مشهور فروشگاه پلی استور است که از عناوین پازل مشهور آن می‌توان به Lost Phone، Lost Phone: Laura’s Story و Bury Me, My Love اشاره کرد. دو بازی اول روایت‌گر داستان پیدا کردن یک تلفن هستند که شما برای پیدا کردن صاحب آن نیاز دارید برخی معماها و پازل‌های مختلف را حل کنید تا با دسترسی به محتوای تلفن صاحب آن را پیدا کنید. Bury Me, My Love یک بازی با استفاده از متن و روایتگر داستان یک پناهنده است. سبک بازی بسیار متفاوت است، اما فوق العاده سرگرم کننده و جذاب است. شما می‌توانید از بازی‌های نام برده را با قیمت 2٫99 الی 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


RollerCoaster Tycoon Classic

تعداد بازی‌های کلاسیک بازسازی شده برروی اندروید بسیار زیاد است. یکی دیگر از این بازی‌ها Rollercoaster Tycoon Classic نام دارد که به شما این آزادی را می‌دهد تا شهربازی مخصوص خود را ساخته و از این طریق شروع به کسب درآمد و توجه مردم کنید. برد یا باخت شما نیز درواقع به همین امر بستگی دارد. همانطور که از سبک بازی مشخص است، شما می‌توانید ساعت‌ها به طراحی شهربازی خود پرداخته و از این تجربه لذت ببرید، همچنین صفحه نمایش بزرگ تبلت‌ها به شما این اجازه را می‌دهند تا در هنگام طراحی ترن‌های هوایی جزئیات را بهتر مشاهده کرده و اینکار آسان‌تر شود. همچنین یک محتوی اضافه نیز برای بازی منتشر شده است که می‌توانید از طریق پرداخت درون برنامه‌ای آن‌ را دریافت کنید. Rollercoaster Tycoon Classic با قیمت 5٫99 دلار از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


Shadowmatic

در دسته‌بندی بازی‌های پازل می‌بایست نام Shadowmatic را نیز جا دهیم، چرا که با یک بازی سرگرم کننده به همراه مکانیزم‌های جالب روبه‌رو هستیم. در این بازی می‌بایست با چرخاندن اجسام مختلف مقابل نور چراغ قوه تلاش کنید سایه شکل مورد نظر را برروی دیوار تشکیل دهید. Shadowmatic دارای بیش از 100 مرحله است که بیشتر آن‌ها ممکن است بیش از یک هدف برای اتمام مرحله نیاز داشته باشند. نسخه رایگان بازی 14 مرحله ابتدایی آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای دسترسی به بقیه مراحل بازی می‌بایست مبلغ 2٫99 را پرداخت کنید. Shadowmatic از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


Slayaway Camp

در Slayaway Camp شما نقش فردی را دارید که به کشتن دیگران می‌پردازد! در این بین گرافیک بازی و صحنه‌های خونین متفاوت کشتن افراد است که به عنوان نکات مثبت بازی می‌توان از آن‌ها نام برد. هم اکنون 140 مرحله مختلف در بازی وجود دارد اما توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند در آینده با انتشار محتوای بیشتر این مقدار را افزایش خواهند داد. یکی از ویژگی‌های Slayaway Camp این است که بازی دارای هیچ نقصی نبوده و تیم سازنده آن پیش از عرضه تمام مشکلات موجود را از بین برده‌اند. شما می‌توانید Slayaway Camp را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Thimbleweed Park

Thimbleweed Park یک بازی کمدی / ماجراجویانه است که با فضای سال‌های 1900 آمریکا ساخته شده است. شما در نقش پنج شخصیت رندوم بازی می‌کنید. این پنج شخصیت بصورت ناگهانی در یک شهر دور یکدیگر جمع می‌شوند و این وظیفه شماست که متوجه شوید چرا و چگونه. طراحی بصری بازی بصورت رترو است و شوخی‌های ساده و خنده‌داری در حین آن بیان می‌شود. درمواقع ضروری می‌توانید از کمک‌های بازی نیز استفاده کنید و درصورت علاقه درجه سختی بازی را تغییر دهید. درواقع مهم‌ترین نکته در بازی داستان آن است که شما را مجذوب خود می‌کند. شما می‌توانید Thimbleweed Park را با قیمت نسبتا زیاد 9٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید، با خرید بازی دیگر شاهد پرداخت درون برنامه‌ای یا تبلیغات نخواهید بود.


To the Moon

درنهایت به مورد انتظارترین بازی عرضه شده در ماه گذشته می‌پردازیم. To The Moon یک بازی رترو و داستان محور است که پس از عرضه برروی کامپیترهای شخصی و کسب موفقیت‌های بسیار هم‌اکنون برروی تلفن‌های هوشمند قابل بازی است. شما در نقش دو محقق وارد بازی شده و درتلاش هستید تا بشریت را به آخرین خواسته خود یعنی قدم گذاشتن برروی ماه برسانید. یکی از برترین ویژگی‌های این بازی تاثیر گذاری انتخاب‌های شما برروی داستان بازیست که موجب می‌شود در انتخاب شرایط بازی با دقت عمل کنید. بازی دارای مبارزه و بخش اکشن نیست، تنها پازل‌های مختلف و پیشروی در خاطرات شخصیت اصلی بازی. شما می‌توانید این شاهکار بسیار زیبا را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Monument Valley 2

Monument Valley 2 در بسیاری از جشنواره‌ها و بوسیله بسیاری از وبسایت‌ها و مراجع معتبر به عنوان برترین بازی تلفن‌های هوشمند در سال 2017 انتخاب شد، پس توضیح بیشتری درخصوص میزان خوب بودن بازی نمی‌توان داد! شباهت‌های بسیار زیادی میان نسخه دوم با اول بازی وجود دارد و نحوه پیشروی در بازی و سبک پازل‌های آن به همان زیبایی و دقت پیشین طراحی شده‌اند. اما این بار یک شخصیت دوم نیز حضور دارد که حرکت کردن شما را در طی مراحل بازی متفاوت از قبل می‌کند. Monument Valley 2 یک بازی نسبتا کوتاه است که تمرکز اصلی خود را برروی کیفیت بازی قرار داده تا طولانی‌تر کردن محتوای آن و در این زمینه نیز به موفقیت فراوانی دست پیدا کرده است. شما می‌توانید هر کدام از دو قسمت Monument Valley را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان