خوش استایل بودن اتفاقی تصادفی نیست و نیازمند دقت، توجه، سلیقه و صرف هزینه است. هر خانمی دوست دارد بدرخشد و زیبا باشد و در عین حال متناسب با فصل لباس بپوشد. اگر شما دوست دارید لباس پوشیدنتان خاص، اصولی و در عین حال متناسب با هوا باشد، به پیشنهاد استایلیست‌ها توجه کنید. در ادامه این مطلب 10 نکته برای شما بیان می‌کنیم که رعایت آن به خوش استایلی شما کمک فراوانی می‌کند.

این ترکیب بسیار کلاسیک و زیبا است و حسی نوستالژیک به ظاهر شما می‌بخشد، چرا که یادآور مد معروف دهه 70 میلادی است.

استایل زمستانی 2018

  • پالتو خیلی بلند

یکی دیگر از استایل‌های خاص برای زمستان امسال؛ ترکیب پالتوی خیلی بلند همراه با بلوز یقه اسکی است. این استایل ظاهری خاص و منحصر به فرد برای شما می‌سازد.

استایل زمستانی 2018

  • ترکیب خز و پوست با استایل

این ترکیب علاوه بر این که ظاهر شما را زمستانی می‌کند و گرمای مطلوبی ایجاد می‌کند؛ کلاس و شیکی خاصی به شما می‌بخشد و البته یکی از ترندهای اصلی طراحان برای زمستان 2018 محسوب می‌شود. البته به شرطی که خز یا پوست مصنوعی باشد!

استایل زمستانی 2018

  • رنگی پوشیدن را فراموش نکنید

یادتان باشد منحصر به فردی و خوش استایلی مستلزم جسارت در پوشیدن لباس‌های رنگی است؛ بنابراین می‌توانید با انتخاب شلوار، کیف و کفش یا بوت رنگی ظاهر خود را شاد و متفاوت سازید.

استایل زمستانی 2018

  • شال گردن یا دستمال گردن استفاده کنید!

استفاده از اکسسوری‌های زمستانی مانند شال گردن یا دستمال گردن متناسب با ظاهرتان به شما کمک می‌کند خوش استایل باشید. انتخاب شال طرح‌دار باتوجه به سلیقه و مد سال ظاهر شما را همسو با جریانات مد می‌کند و در عین حال گرمای مطلوبی برایتان ایجاد می‌کند.

استایل زمستانی 2018

  • ظاهری ساده و شیک با انتخاب رنگ خنثی!

رنگ‌های خنثی مانند توسی، بژ، کرم، خاکی و... برای زمستان بسیار مناسب است؛ اما به شرط این که با رنگ‌های تیره مانند مشکی، قهوه‌ای یا سرمه‌ای ترکیب شود. 

استایل زمستانی 2018

  • چهارخانه؛ طرح محبوب زمستان

یکی دیگر از راه‌هایی که به خوش استایل شدن شما کمک می‌کند استفاده از طرح متناسب با فصل است. به عنوان مثال یکی از طرح‌هایی که برای زمستان 2018 بسیار مد شده، چهارخانه است. شما می‌توانید با پوشیدن پالتو، دامن، پیراهن یا استفاده از شال چهارخانه ظاهر خود را زمستانی و همسو با ترند محبوب امسال کنید.

استایل زمستانی 2018

  • نارنجی، رنگی برای تمام زمستان‌ها

خانواده رنگی نارنجی،یکی از رنگ‌هایی که برای نیمه دوم سال مناسب است. طیف‌های متنوع نارنجی از نارنجی ملایم گرفته تا نارنجی تیره یا آجری برای زمستان رنگی مناسب و اصولی به شمار می‌آید. چرا که این رنگ انرژی خوبی به شما می‌دهد و در عین حال با رنگ‌های مکمل خود مانند قهوه‌ای، کرم، بژ و سرمه‌ای استایلی زمستانی برایتان می‌سازد.

استایل زمستانی 2018

  • جوراب شلواری؛ یار همیشگی پوشاک زمستانی

با استفاده از جوراب شلواری‌های ضخیم می‌توانید لباس‌های نازک‌تر خود را از کمد در آورده و بپوشید! حتی می‌توانید بوت نپوشید و با استفاده از جوراب شلواری ظاهرتان را گرم و زمستانی کنید.

استایل زمستانی 2018

  • تن‌پوش‌های روشن؛ کلاسیک و منحصر به فرد

این اشتباه که نیمه دوم سال فقط باید لباس‌های تیره پوشید را فراموش کنید. پالتو شیری یا سفید یکی از پالتوهایی است که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد؛ چرا که بسیار شیک و خاص است و با هر استایلی ست می‌شود.

استایل زمستانی 2018