روش هایی برای پرپشت نشان دادن مو [قسمت دوم]

اگر دوست دارید همسرتان موهایی پرپشت‌تر داشته باشد و جذاب تر به نظر برسد، می‌توانید با این مقاله‌ی بنیتا همراه ما باشید

اگر دوست دارید همسرتان موهایی پرپشت‌تر داشته باشد و جذاب تر به نظر برسد، می‌توانید با این مقاله‌ی بنیتا همراه ما باشید. آقایان دلایل مختلفی برای پرپشت نشان دادن موهایشان دارند. بعضی می­خواهند جوان‌تر و در نتیجه جذا‌‌ب‌­تر به نظر برسند. عده‌ای هم می­‌خواهند در محیط کار سرزنده و با انرژی‌­تر باشند. در این مواقع باید در جست‌و‌جوی راهی بود که بتوان موهای کم‌پشت را طوری حالت داد که پرپشت به نظر برسند و حس جوانی را القا کنند. گاهی هم هدف آن است که برای یک مناسبت خاص مثلا مهمانی، موها پرتر دیده شوند. به هر حال هدف هر چه باشد راه‌های ساده و سریعی وجود دارد، برای آشنایی بیشتر با این‌گونه ترفند‌ها با بنیتا همراه باشید.

11- موها را به سمت دیگر شانه کنید

 اگر قسمتی از سرتان کم­‌حجم است، بهتر است موها را از سمتی که پرپشت­‌تر است بکشید و به سمت کم­‌پشت­‌تر بیاورید. اکثر آقایان مدل فرق کج را ترجیح می‌­دهند، چه موهای کم­‌حجمی داشته باشند چه پرحجم. این مدل نه تنها نواحی کم­‌پشت را می‌­پوشاند بلکه کاملا طبیعی جلوه می­‌کند. با وجود آن که این روش می‌­تواند موثر واقع شود اما گاهی به دلیل باور و فرهنگ عمومی جامعه، مردم می­‌توانند تشخیص دهند که این مدل تنها برای پوشاندن کم‌­پشتی به کار گرفته شده است. علاوه بر آن در نواحی‌ای که کم‌­پشتی شدیدتر و بیشتر است این روش پاسخگو نخواهد بود و دیگران بیشتر متوجه آن خواهند شد.

12- بگذارید موها قدری بلندتر شوند

 از آن‌جایی که کم پشتی در همه‌­ی نواحی سر یکسان نیست، گاهی بلند کردن موها می­‌تواند قسمت‌های کم‌­حجم را بپوشاند. به ویژه اگر از قسمت بالای پیشانی و اطراف گیجگاه کم مو هستید، موهای خود را بلند کنید تا روی این قسمت‌ها بریزد.

13- موها را کوتاه کنید و یا سر خود را کلا بتراشید

کوتاه کردن مو
 در جامعه‌­ی کنونی برخی مردان صرف نظر از این که موهایشان کم‌پشت است، ترجیح می‌­دهند آن‌ها را کوتاه نگه دارند. تراشیدن و کوتاه کردن مو نه‌تنها ممکن است ظاهر شما را بهتر کند بلکه به پرپشتی موها نیز کمک خواهد کرد.

14- روش‌­های دیگر را نیز امتحان کنید

 ژل‌ها، قرص‌ها، کرم‌ها و محرک­‌های رشد مو، با وجود این‌که هزینه‌­ی زیادی دارند، اغلب نتیجه‌­ی مطلوب را نیز نمی­‌دهند. برای همین قبل از این‌که آن‌ها را خریداری کنید مطمئن شوید که روش‌ها و محصولات ارزان‌تر تاثیرگذار هستند یا خیر.

15- محصولاتی را انتخاب کنید که از نظر دیگران موثر بوده‌­اند

 مطمئنا اشخاص دیگری نیز ممکن است مشکلی همانند شما داشته باشند. سایت­‌های اینترنتی را جستجو کرده و افرادی را پیدا کنید که دنبال درمان مشکلی مشابه با شما بوده‌اند، سپس از نظر آنان بهره‌مند شوید. امکان دارد آن‌ها بدانند برای غلبه بر کم‌حجمی موها دقیقا از کدام محصول تجاری باید استفاده کنید. ماینوکسیدیل و فیناسترید دو محصول پرطرفدار برای رشد مو هستند. ماینوکسیدیل یک درمان موضعی است ولی فیناسترید اغلب به صورت قرص مصرف می­‌گردد. البته به یاد داشته باشید این محصولات تنها جلوی ریزش مو را می­‌گیرند و نقشی در رشد مجدد آن‌ها ندارند. محصولات موضعی که حاوی ماینوکسیدیل هستند ممکن است حداقل چهار ماه طول بکشد تا اثر کنند. پس صبور باشید و درمان را ادامه دهید تا نتیجه­‌ی مطلوب را بگیرید.

16- محرک‌­های رشد مو را از مراکز معتبر خریداری کنید

کم‌پشتی مو یکی از رایج‌­ترین مشکلات در بین آقایان است. برای همین شرکت‌­های متعددی راه‌حل‌های مختلفی را ارائه می­‌دهند، اما بسیاری از این فروشنده‌­ها کالایی فاقد اعتبار و یا کم اثر را ارائه می­‌کنند، بنابراین محصولات را از مراکز معتبر خریداری نمایید تا پول­‌هایتان را بیهوده از دست ندهید.

17- دستورالعمل را به دقت مطالعه کنید

کم پشتی موها
 محصولات محرک رشد معمولا چندین روش را معرفی می­‌کنند که ممکن است برای عده­‌ای مضر باشد و یا اگر به‌درستی اعمال نشود سلامت مو را به خطر می­‌اندازد. حتما قبل از استفاده از این محصولات دستورالعمل و موارد منع مصرف آن‌ها را به دقت بخوانید. برخی از محصولات غرایز مردانه را کاهش می­‌دهند، پس برچسب عوارض را مطالعه کنید و بدانید که عوارض جانبی این محرک­‌ها چه خواهد بود. محصولاتی که شامل فناسترید هستند برای زنان شیرده و باردار خطر جدی دارند. برای همین این قرص‌­ها را در دسترس نگذارید تا به اشتباه مصرف نشوند.

18- طبق روش مصرف عمل کنید

 محرک­‌های رشد مو را مطابق با دستورالعمل روی بسته‌بندی استفاده کنید و آن­‌ها را دقیقا روی نواحی کم‌پشت اعمال کنید. معمولا لازم است که مواد را دو بار در روز، به مدت سه الی پنج دقیقه روی سرتان ماساژ دهید. توجه داشته باشید که این راهکار تنها برای برخی از محصولات کاربرد دارد، همچنین معمولا 12 تا 16 هفته طول می­‌کشد تا نتیجه­‌ی مطلوب حاصل شود، برای همین انتظار درمان سریع را نداشته باشید.

19- ببینید که آیا رنگ کردن موها می­‌تواند مفید باشد یا خیر

 گاهی تیره‌تر کردن مو، آن‌ها را پرپشت‌­تر نشان می‌­دهد. اگر فکر می­‌کنید که این راهکار برای شما نیز موثر است، رنگ مویی را انتخاب کنید که نزدیک به رنگ موی طبیعی شماست و آن را مطابق با دستورالعمل استفاده نمایید. مراقب باشید رنگی انتخاب نکنید که خیلی تیره­‌تر از رنگ موهای خودتان است؛ زیرا مشخص میشود که  از محصولات آرایشی و دارویی استفاده نموده‌­اید. علاوه بر آن، اگر اختلاف رنگ ریشه با رنگ مو زیاد باشد، ممکن است حتی موها کم­‌پشت‌­تر جلوه کنند.

20- از مزایا و معایب عمل کاشت مو آگاه شوید

کاشت مو
 این عمل بسیار مهم بوده و نیازمند بررسی و توجه بسیاری است. اگر کم‌­پشتی موهایتان خفیف است، نیازی به عمل نخواهید داشت. در ضمن این فرایند بسیار پرهزینه بوده و اغلب دارای
عوارض جانبی دردناکی است. سعی کنید قبل از شروع فرایند درباره­‌ی این عمل اطلاعات کافی کسب کنید.

21- جلسه‌­ی مشاوره‌­ای با یک جراح متخصص داشته باشید

مشاوره برای کاشت مو
متخصص کاشت مو می‌­تواند تاثیر عمل روی کم‌­پشتی موها را برایتان بازگو کند. همچنین مشورت با یک متخصص شما را با محدودیت­‌ها، عوارض و هزینه­‌ی این عمل آگاه می‌سازد.

22- از هزینه‌­ها مطلع شوید

هزینه کاشت مو
 همان‌طور که قبلا نیز گفته شد این عمل بسیار پرهزینه بوده و اغلب توسط بیمه پشتیبانی نمی­‌شود‌‌. آماده باشید، زیرا قرار است هزینه­‌ی گزافی را پرداخت کنید اما قبل از آن مطمئن شوید که پرپشتی
موها ارزشش را دارد‌.

می‌توانید قسمت قبل را در «روش­هایی برای پرپشت نشان دادن مو [قسمت اول]» ببینید.

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان