بهار چی بپوشیم؛ پیراهن کوتاه زنانه مناسب دورهمی‌ها

پیراهن کوتاه زنانه یکی از انتخاب‌های بانوان در مهمانی‌های خانوادگی و جمع‌های دوستانه است. این سبک لباس برای خانم‌هایی که تناسب اندام دارند پوشش بی‌نظیری خواهد بود

بهار چی بپوشیم؛ پیراهن کوتاه زنانه مناسب دورهمی‌ها

پیراهن کوتاه زنانه یکی از انتخاب‌های بانوان در مهمانی‌های خانوادگی و جمع‌های دوستانه است. این سبک لباس برای خانم‌هایی که تناسب اندام دارند پوشش بی‌نظیری خواهد بود. در روزهای بهاری و در جمع‌های آخر هفتۀ دوستانه اگر به‌دنبال سبک شیک و متفاوتی برای استایلتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مدل لباس‌ها را امتحان کنید. لباسی که با یک آرایش ملایم و مویی ساده، جذاب و دیدنی خواهید شد.

پیراهن کوتاه زنانه و استایلی شیک و جذاب

شاید تصور کنید پیراهن کوتاه زنانه برای خانم‌های جوان مناسب است و افراد میانسال نباید این نوع پوشش را انتخاب کنند، البته که این‌طور نیست، پیراهن‌های گلدار و خنک بهاره شایسته خانم‌های میانسالی است که همیشه به‌دنبال خوش‌تیپی و زیبایی هستند. البته فیزیک یک خانم در انتخاب او بسیار مؤثر است. هر فرد با‌توجه‌به چاقی، لاغری و میانه‌اندام بودنش باید مدل لباسی را انتخاب کند که عیب‌های او را بپوشاند و او را چاق‌تر یا لاغرتر نشان ندهد، رنگ لباس هم از این فاکتور مستثنی نیست، رنگ‌های روشن فرد را پُرتر نشان می‌دهد و بالعکس رنگ‌های تیره برای افراد چاق بهتر است. لباس‌هایی که چین‌دار هستند برای افرادی با اندام باریک مناسب است تا لاغری بیش از حدشان را بپوشاند. اگر به‌دنبال لباس مجلسی هستید این مدل لباس مناسب نیست، کاربری بیشتر این لباس برای مهمانی و دورهمی‌هاست.

پیراهن کوتاه زنانه

برای ست‌کردن کیف و کفش مناسب لباستان گزینه‌های مختلفی دارید، صندل زنانه، کفش پاشنه بلند و کیف و  کفش ست از‌جمله انتخاب‌های پیش روی شماست. اگر موهایتان بلند است پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را با سشوار مرتب کرده و براشینگ انجام دهید، برای موهای کوتاه می‌توانید از این مقاله کمک بگیرید.

پیراهن کوتاه زنانه

پیراهن کوتاه زنانه

پیراهن کوتاه زنانه

پیراهن کوتاه زنانه

پیراهن کوتاه زنانه

اگر اینکه پا و زانوهایتان کاملاً بیرون است برایتان ناخوشایند است و این استایل را نمی‌پسندید، پیشنهاد می‌کنیم جوراب شلواری رنگ پای شیشه‌ای بپوشید. اینطور جلوۀ لباستان هم بیشتر خواهد شد.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان