در آمریکای شمالی

یک انیمیشن سینماها را گرفت/ «شگفت‌انگیزان ۲» در صدر

با نمایش انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۲» و فروش بیش از ۱۸۰ میلیون دلاری آن در سینماها، این فیلم صدرنشین باکس آفیس آمریکا شد.

یک انیمیشن سینماها را گرفت/ «شگفت‌انگیزان 2» در صدر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «شگفت‌انگیزان 2» محصول دیزنی-پیکسار با فروش 182 میلیون دلاری خود از نمایش در 4410 سالن سینما در آمریکای شمالی در نخستین آخرهفته نمایشش خوش درخشید.

به این ترتیب این فیلم به پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن در نخستین آخر هفته نمایشش بدل شد و موفق شد «در جستجوی دوری» ‌را که سال 2016 با فروش 135 میلیون دلار ظاهر شده بود، جا بگذارد. این فیلم که ساخته برَد بِرد است با صدای بازیگران قسمت نخست، شامل کریگ تی. نلسون در نقش آقای شگفت‌انگیز، هالی هانتر در نقش الاستی گرل، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون و سارا وول در نقش ویولت ساخته شده است.

این انیمیشن همچنان ماجراهای خانواده پار را دنبال می‌کند که با داشتن مسئولیت‌های ابرقهرمانانه می‌خواهند زندگی نرمال داشته باشند.

برد نویسنده و کارگردان قسمت اصلی این انیمیشن نیز بود که سال 2004 در افتتاحیه‌اش 70.5 میلیون دلار فروخت و دومین افتتاحیه پرفروش برای یک فیلم بلند انیمیشن را رقم زد. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شد و در سراسر جهان 633 میلیون دلار فروش کرد.

«اوشن 8» با فروش نزدیک به 20 میلیون دلار دیگر از نمایش در 4145 سالن سینما مکان دوم باکس آفیس را به خود اختصاص داد. این فیلم که چهارمین ادامه بر مجموعه «اوشن» است تاکنون 79 میلیون فروش کرده است. در این فیلم ساندرا بولاک در نقش خواهر شخصیت دنی از فیلم «اوشن» اصلی، گروه زنان را که شامل کیت بلانشت، میندی کالینگ، ریحانا، آوکوافینا، سارا پالسون، هلنا بونهام کارتر و آن هاتاوی می‌شود، گرد آورده است تا دست به سرقت جواهراتی میلیون دلاری بزنند.

«برچسب» با بازی جان هم، جرمی رنر، هانیبال برس، جیک جانسون و اد هلمز با اولین اکرانش 14.6 میلیون دلار از نمایش در 3382 سالن سینما به دست آورد و جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. این کمدی درجه R بر مبنای مقاله‌ای از وال استریت ژورنال درباره گروهی از مردانی است که از کودکی با هم دوست بودند و حالا که بزرگ شده‌اند هم هنوز دارند یک بازی طولانی را از همان زمان ادامه می‌دهند. این فیلم را که برای روز پدر اکران شد، جف تامسیک کارگردانی کرده و فیلمنامه را راب مک‌کیتریچ و مارک استایلن نوشته‌اند.

جایگاه چهارم باکس آفیس نیز در اختیار «سولو: یک داستان جنگ ستاره‌ای» است که 9.1 میلیون دلار در پنجمین هفته نمایشش فروخت. این فیلم در بازار داخلی آمریکا در مجموع 183 میلیون دلار فروخته و در بازار جهانی در مجموع 339.5 میلیون دلار کسب کرده است.

این در حالی است که رقیب این فیلم یعنی «ددپول2» در مجموع 285 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و 665 میلیون دلار در بازار جهانی فروش کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان