ماهان شبکه ایرانیان

پرسش درباره اعطای مدرک درجه یک به مدیرعامل خانه سینما

پس از شبهاتی که درباره مدرک درجه یک معاون هنری وزیر ارشاد مطرح و به پس دادن این نشان توسط وی منجر شد، حالا شبهات جدیدی درباره افرادی که در دولت اعتدال چنین نشان‌هایی را گرفته‌اند مطرح شده است.

روزنامه کیهان: پس از شبهاتی که درباره مدرک درجه یک معاون هنری وزیر ارشاد مطرح و به پس دادن این نشان توسط وی منجر شد، حالا شبهات جدیدی درباره افرادی که در دولت اعتدال چنین نشان‌هایی را گرفته‌اند مطرح شده است

به گزارش سینماروزان، در میان سینماگرانی که در دولت روحانی نشان هنری گرفته‌اند هم با یک چهره آشنا به نام منوچهر شاهسواری روبه‌روییم. شاهسواری مدیرعامل خانه سینما از جمله سینماگرانی است که از دولت اول حسن روحانی نشان درجه یک گرفته است!


اینکه او چگونه با کارنامه‌ای نه چندان پربار در عرصه تهیه‌کنندگی و در شرایطی که تعداد فیلم‌های سینمایی تهیه شده توسط وی به 10 عنوان هم نمی‌رسد توانسته کنار فیلمساز‌های کهنه‌کار و باسابقه قرار گرفته و حائز دریافت نشان درجه یک هنری معادل دکترا شود، جای سؤال دارد.


برخی فیلمساز‌هایی که مدرک درجه یک هنری گرفتند، بیش از نیم قرن فعالیت حرفه‌ای دارند، اما جای سؤال است که چرا و چگونه شاهسواری بعد از فعالیتی چندساله در حیطه دستیار کارگردانی و تهیه‌کنندگی و در حالی که هیچ‌کدام از آثارش عنصر جریان‌سازی در سینما را نداشته‌اند حائز نشان درجه یک شده است؟!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان