۱۳ اشتباه بزرگ زنان در رابطه جنسی یا زناشویی

همه زنان و مردان دلشان می‌خواهد رابطه جنسی یا رابطه نزدیک زناشویی رمانتیکی را تجربه کنند؛ مثلا ملحفه‌ و روتختی‌های ساتن یا ابریشمی، شمع‌های معطر روشن، اشتیاق و بدن‌هایی که به زیبایی در هم تنیده می‌شوند.

13 اشتباه بزرگ زنان در زمان برقراری رابطه جنسی یا زناشویی

همه زنان و مردان دلشان می‌خواهد رابطه جنسی یا رابطه نزدیک زناشویی رمانتیکی را تجربه کنند؛ مثلا ملحفه‌ و روتختی‌های ساتن یا ابریشمی، شمع‌های معطر روشن، اشتیاق و بدن‌هایی که به زیبایی در هم تنیده می‌شوند.

زوج‌ها در زندگی واقعی هنگام برقراری رابطه جنسی با چالش‌های متعددی رو به رو می‌شوند. این چالش‌ها با تمام ایده‌آل‌های وسوسه‌کننده‌ای که از قبل در ذهن داشتند زمین تا آسمان فرق دارد. در زندگی واقعی، رابطه جنسی می‌تواند خسته کننده، ناامیدکننده و حتی کمی آشفته و کثیف باشد. بنابراین، بهتر است بین انتظارات خود و واقعیت زندگی تمایز قائل شوید.

گاهی اوقات، خانم‌ها با وجود این که تمام تلاش خود را در بستر می‌کنند که بهترین باشند اما باز هم اشتباهاتی می‌کنند که نمی‌گذارد یک تجربه صد درصد ارضاکننده و رضایت بخش داشته باشد. رابطه جنسی خوب به هر دو نفر بستگی دارد و باید قبل از شروع، در حین رابطه و پس از آن، به کارهایی که انجام می‌دهید فکر کنید تا بتوانید پی ببرید که مشکل شما از کجاست.

در فهرستی که امروز برای شما آماده کردیم، می‌خواهیم از 13 اشتباه رایجی حرف بزنیم که زنان در بستر خواب انجام می‌دهند. البته، این احتمال وجود دارد که شما حداقل یکی از اشتباهات زیر را انجام داده باشید و در این صورت نیز جای هیچ نگرانی نیست. داشتن یک رابطه جنسی عالی و بی عیب و نقص کار خیلی دشواری نیست فقط باید کمی با ذهن باز به این موضوع نگاه کنید.

13- تظاهر به ارگاسم و ارضای جنسی

شاید هر زنی در روزهای رابطه جنسی خود یک بار این وضعیت را تجربه کرده باشد و بخواهد تظاهر به ارگاسم و ارضای جنسی کرده باشد زیرا به نظر می‌رسد بهترین راه برای خاتمه یک رابطه جنسی نامطلوب فقط در گروی ارضای جنسی باشد. اما ارضای جنسی نشدن در واقع مشکل بزرگی نیست که بخواهید در مورد آن، تظاهر یا وانمود کنید و در واقع با عدم صداقت به رابطه عاطفی بین خود و همسرتان آسیب برسانید. مشکل بزرگ زمانی ایجاد می‌شود که تظاهر به ارگاسم به شکل یک هنجار و وضعیت معمول در بیاید و عادت به این کار کنید.

مهم نیست که طول رابطه عاطفی شما چقدر باشد و چند وقت از ازدواج شما می‌گذرد؛ تظاهر به ارگاسم یک خیانت است! اما معضل بزرگتری هم وجود دارد: هر چه بیشتر تظاهر کنید که ارضای جنسی شده‌اید؛ کمتر احتمال دارد به ارگاسم واقعی برسید. اگر به همسر خود بگویید که چه می‌خواهید و چه طور باید آن کار  را انجام دهد، این احتمال وجود دارد که در زندگی صمیمی خود فورا به مرحله جدید دیگری وارد شوید.

12- پرحرفی کردن در زمان رابطه جنسی

برخی از مردم بیشتر از دیگران پرحرفی می‌کنند اما در زمان رابطه جنسی، حرافی کردن واقعا یک قاتل برای داشتن یک رابطه ایده‌آل محسوب می‌شود.

بین بیان الفاظ رکیک برای تحریک شریک جنسی خود با آموزش دادن به او در مورد نحوه انجام بهتر رابطه جنسی باید تمایز قائل شوید. به همسر خود بگویید که چطور کار خاصی را در رابطه جنسی انجام دهد یا کمی راهنمایی‌های شیطنت‌آمیز به او بدهید. بدین ترتیب او را بیشتر تشویق می‌کنید و رابطه زناشویی شما بهبود پیدا خواهد کرد.

سعی کنید تعادل را پیدا کنید و به علائم توجه کنید. اگر او سعی می‌کند هر بار که شما حرف‌های متفرقه در مورد اتفاقات روزمره می‌زنید با بوسیدن شما را ساکت نگه دارد، این احتمال وجود دارد که از نظر او، حرف زدن‌های غیرمرتبط مخل داشتن یک رابطه جنسی خوب است.

11- فکر کردن در مورد کارهای بعد!

رابطه جنسی باعث خوشحال نگه داشتن، آرامش داشتن و راضی بودن مردم می‌شود. این بهترین درمان بعد از یک روز پر استرس است و همه ما می‌دانیم که کیفیت یک رابطه جنسی بهبودبخش بعد از یک جنگ بزرگ چگونه است. با این حال، باز هم ممکن است این تجربه هیجان انگیز به دلیل رفتارهای آگاهانه و عمدی شما خراب شود. اگر شما هنگام رابطه جنسی به این فکر کنید که باید بعد از آن به سراغ شست و شوی ظرف‌ها بروید یا لازم است فردا برای خرید یک کرم دست و صورت جدید به بازار بروید، این احتمال وجود دارد که از رابطه جنسی خود بهره و لذت کامل را نمی‌برید.

به جای این که یک رابطه جنسی معمولی داشته باشید، تنها به این دلیل که باید این رابطه وجود داشته باشد، این کار را نکنید. با همسر خود صحبت کنید و رابطه جنسی را به تعویق بیندازید. اگر شما در پایان روز بیش از اندازه خسته هستید، می‌توانید رابطه جنسی را به صبح روز بعد موکول کنید.

تمرکز بر رابطه جنسی به شما امکان می‌دهد ارتباط بهتری با همسر خود داشته باشید و جنبه‌هایی غیرمنتظره را از تمایلات و جذابیت‌های جنسی خود کشف کنید. هر زوجی لازم است هر از چند گاهی تغییراتی را در رابطه جنسی خود بدهد تا ببیند چطور می‌تواند در یک تعامل دوسویه طرف مقابل را ارضا کند.

10- یک رابطه جنسی بی حس و حال

در بین زوجین، ممکن است یکی از آنها غالب‌تر و یکی مطیع‌تر باشد. برخی زنان این طور می‌پندارند که این مردان هستند که باید رابطه جنسی را مدیریت کنند اما بیشتر مردان دیدگاه متفاوتی دارند و همیشه از این که زنان احساس راحتی در مورد خودشان بکنند استقبال می‌کنند؛ حتی دلشان می‌خواهد زنان اولین قدم را به سوی رابطه جنسی بردارند. در اصل، بهتر است زنان مسئولیت همه چیز را در هنگام رابطه جنسی بر عهده بگیرند.

از این که به همسر خود نشان بدهید که در واقع چه می‌خواهید، اصلا هراسی به دل راه ندهید! احساس راحتی و اطمینان زن در هنگام رابطه جنسی باعث هیجان و تحریک بیشتر مرد می‌شود. تعویض نقش در زندگی جنسی یک رابطه سالم و هیجان‌انگیز است. چند تجربه کوچک یا ابتکار و بداهه می‌تواند تجربه جنسی شما را به شکل جدی بهبود ببخشد.

9- بهداشت نامناسب و عدم تلاش برای ایجاد کشش جنسی

اگر می‌خواهید از یکدیگر نهایت لذت را در رابطه جنسی ببرید، بهتر است بدانید بهداشت فردی بسیار حائز اهمیت است. احتمال دارد که شما تمام روز را عرق کرده یا خیلی خسته باشید. قبل از رابطه جنسی دوش بگیرید و اگر می‌خواهید حمام قبل از خوابتان هیجان‌انگیزتر باشد، همسرتان را نیز همراه خود ببرید.

فقط کافیست که به این نکته فکر کنید: ممکن است شما خوشتان نیاید بدنی را که بوی زننده می‌دهد را ببوسید. همین احتمال برای شریک جنسی یا همسر شما نیز وجود دارد. علاوه بر این، رفتارهای بهداشتی می‌تواند بخشی از عشق‌بازی یا معاشقه شما باشد. چه باور کنید و چه نکنید، مردانی هستند که از تماشای دوش گرفتن همسر خود و حتی اصلاح کردن موهای زائد او لذت می‌برند. این تدارکات نیاز به کمی پیش‌بینی دارد؛ این موقعیت که همسر شما می‌داند بعد از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد و نمی‌تواند تا تمام شدن دوش شما منتظر بماند. بنابراین، فورا رابطه جنسی را همان جا آغاز می‌کند.

زنانی که درگیر رابطه عاشقانه نیستند، اغلب فراموش می‌کنند که مردان عاشق لباس‌های زیر و لباس‌های خواب زیبا با جذابیت جنسی بالا، بوی عطر، لمس پوست ابریشمی و لباس‌های شیطنت‌آمیز هستند. شما می‌توانید با لباس خواب کرکی و راحت بخوابید اما وقتی سخن از اشتیاق و شور رابطه جنسی به میان می‌آید، سعی کنید حداقل چند دست لباس خواب تحریک‌کننده برای خود خریداری کنید تا هنگامی که همسرتان از تن شما درمی‌آورد جلوه هیجان‌انگیزتری داشته باشد. لازم نیست در هر رابطه جنسی یک لباس نو بخرید زیرا همسر شما به نوع لباس زیر شما اهمیت نمی‌دهد. با پوشیدن یک لباس خواب تحریک‌کننده به جای لباس خواب‌های معمولی و راحت همیشگی خود، هم خودتان را هیجان‌زده کنید و هم همسرتان.

8- برنامه ریزی بیش از حد

برنامه‌های روزمره خیلی شلوغ ممکن است شما را مجبور کند برای همه چیز برنامه ریزی کنید حتی رابطه جنسی. با این که ایده خوبی است که برای رابطه جنسی هم برنامه ریزی داشته باشید اما رابطه جنسی بی‌اختیار یا خودانگیزی و ناگهانی هم باید در زندگی خود جای دهید. داشتن رابطه جنسی ناگهانی در رختخواب یا هر جای دیگر باعث درخشش حیات جنسی شما می‌شود. خودتان را برای تغییر هم که شده در موقعیت‌های غیرمرسوم یا غیرمعمول قرار دهید. شما می‌توانید کمی کارها و موقعیت‌های عجیب و غیرمتداول را مخصوصا برای شیطنت بیشتر تجربه کنید.

علاوه بر این، می‌توانید در اتاق خواب خود هم تجربیات جدیدی داشته باشید. مثلا غذا را به اتاق خوابتان بیاورید. نقش‌ بازی کنید. یا تخیلات تحریک‌کننده و هیجان‌انگیز دیگر را تجربه کنید. لازم نیست هر بار در هر رابطه جنسی خود هدفمند پیش بروید. بهتر است همدیگر را در موقعیت‌های ناگهانی کشف کنید تا بیشتر دلتان بخواهد رابطه جنسی ناگهانی و متفاوتی را داشته باشید.

7- خشک و رسمی بودن بیش از حد

ایجاد اعتماد به نفس در رابطه جنسی زمان می‌برد. بسیاری از بانوان از مشکلات جسمی جدی رنج می‌برند که به آنها اجازه نمی‌دهد رابطه جنسی خوبی را تجربه کنند و هنجارها و روابط معمول جنسی را داشته باشند.

یادتان باشد بدن هیچ کسی ایده‌آل نیست. بنابراین، به بدن خود در هر شکلی که هست افتخار کنید تا بهترین روش برای آغاز شروع یک رابطه جنسی را داشته باشید. این حقیقت که همسرتان با شما در یک بستر است به این معنی است که عاشق بدن شماست. وقت آن رسیده که بر طبق آن رابطه جنسی خود را آغاز کنید. انجام رابطه جنسی با لامپ‌های روشن می‌تواند سرگرم کننده‌تر باشد. بگذارید همسرتان شما را ببیند و اگر در مورد مناطقی از بدنتان که مشکل دارید و آگاهی لازم را دارید، با زبان عشوه و معاشقه عیوب خود را بپوشانید.

زنانی که بیش از حد خشک و رسمی هستند نمی‌خواهند به عنوان یک زن سهل‌الوصول و زنی که در امور جنسی بی‌قید و بند است در نظر همسر خود جلوه کنند. این دلیل اصلی برای این است که خودارضایی در پیش روی همسر، راهنمایی کردن او برای نحوه به ارگاسم رساندن یا تجربه پوزیشن‌ها و حرکات جنسی غیرمعمول برای بسیاری از زنان در حد خواب و خیال باقی می‌ماند. سعی کنید از قالب همیشگی بیرون بیایید. به همسر خود بگویید که چه می‌خواهید. اگر متوجه شدید که او مشتاق اجرای ایده شماست، به راحتی می‌توانید بر خجالت خود غلبه کنید.

6- سندرومی به نام «بی عیب و نقص بودن همه چیز»

آیا فکر می‌کنید رابطه جنسی کامل و بی عیب و نقص وجود دارد و فقط شمایید که از آن بی‌بهره هستید؟ آیا او شبیه مرد ایده‌آل شماست؟ اگر این طور است، ممکن است شما لذت یک رابطه جنسی خوب را از دست بدهید و تمام عمر خود را در انتظار واقعی شدن آن چیزی باشید که اصلا وجود نخواهد داشت.

سعی در کامل و بی عیب و نقص بودن در رابطه جنسی، آن هم به هر قیمتی که شده است، باعث می‌شود لذت یک رابطه جنسی سطحی، شلخته یا حتی عرق‌کرده را از شما بگیرد. اگر برای یک شام عالی با جو رومانتیک خیلی تلاش کنید یا ساعت‌ها وقت خود را صرف آرایش صورت و موهایتان کرده باشید، احتمال دارد در بهترین حالت فقط یک رابطه جنسی معمولی داشته باشید. شما انتظارات بالایی برای خودتان دارید و مهم نیست که همسرتان چقدر در این راستا تلاش می‌کنید زیرا ممکن است شریک جنسی شما نتواند در سطحی که شما انتظارش را دارید، توانایی انجام کارها را داشته باشد.

رابطه جنسی برای مردم یک لذت ساده را ایجاد می‌کند و تلاش مضاعف برای قید و بندهای دست و پاگیر و آزاردهنده بی فایده است. کمی جزییات ناچیز مانند عطر خوب، شمع‌های معطر و ملحفه‌های ابریشمی یا ساتن برای ایجاد و تحریک رابطه جنسی کامل و بی عیب و نقص کافیست.

5- انتظار پیشگو بودن از همسر خود

هر چند وقت یک بار در مورد روابط جنسی با همسر خود حرف می‌زنید؟ اگر نتوانید تمایلات و خواسته‌هایتان را بیان کنید، شما هم درست مثل خیلی از زنان دیگر خواهید بود.

به همسر خود بگویید که چه چیزهایی را در رابطه جنسی دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید. بر محدودیت‌های قضاوت و پیش‌داوری غلبه کنید. اگر آماده اشتراک‌گذاری صمیمانه‌ترین جزییات خود در رابطه جنسی با همسرتان هستید، آیا به نظر شما باز هم نیاز به ترسیدن و خجالت کشیدن برای صحبت در مورد آنها وجود دارد؟

عدم رضایت به راحتی قابل تشخیص است و ارگاسم ظاهری یا مصنوعی گزینه خوبی نیست. سعی کنید به همسر خود نشان دهید که چطور احساس رضایت را در شما ایجاد کند. از حرف زدن نترسید. او را راهنمایی کنید، دست او را هدایت نمایید و مسیر درست را به او نشان دهید. چیزی که در مورد یک زن صدق می‌کند ممکن است در زنان دیگر این طور نباشد و شما نمی‌توانید به دلیل تجربه ازدواج قبلی خود، توقع نظیر همان شیوه به ارگاسم رساندن را در همسر جدید خود داشته باشید. حتی اگر همسرتان به اندازه کافی با حرف زدن در مورد رابطه جنسی ذهن بازی دارد و دوست دارد شما تمایلات خود را بگویید، هنوز هم ممکن است این اتفاق به طور مکرر بیفتد.

4- بی‌تجربگی و خامی

اگر پاسخ شما به آلات جنسی، تماشای فیلم یا هر چیز سرگرم کننده دیگری همیشه «نه» باشد، فرصت‌های کشف چیزهایی که دوست دارید را از دست می‌دهید. منحصر کردن رابطه جنسی به یک چارچوب خاص باعث می‌شود مردم نتوانند در مورد احساسات و تمایلات خود واقع‌گرا باشند. تماشای فیلم ذهنیت همسر شما را تغییر نمی‌دهد بلکه باعث تحریک بیشتر و الهام گرفتن او می‌شود. تجربه چیز خوبی است و بعد از سال‌ها زندگی مشترک به هیجان انگیز شدن و مفرح بودن آن کمک می‌کند.

خرید آلات جنسی راهی عالی برای شگفت زده کردن همسر در سالگرد ازدواج است یا شیوه‌ای برای لذت‌بخش‌تر کردن و حرارت دادن به رابطه جنسی. اگر شما از این تکنیک‌ها یا تجربیات خوشتان نمی‌آید، می‌توانید به راحتی بگویید «نه!».

3- مقایسه کردن همسر

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که همسر خود را با همسر یا نامزد قبلی خود مقایسه کرده باشید؟ از این کار باید جدا بپرهیزید؛ حتی اگر همسر قبلی شما نهایت جذابیت جنسی را داشته باشد. مقایسه کردن به این معنی است که شما هنوز به رابطه عاطفی قبلی خود فکر می‌کنید و گذشته برای شما تمام نشده است. این رفتار باعث می‌شود همسر شما هرگز در زندگی احساس امنیت و اطمینان نکند و مدام حس کند باید قدرت و جذابیت جنسی خود را به رخ شما بکشد.

اگر او از شما در مورد رابطه عاطفی قبلی تان پرسید، آزاد هستید که به او جواب دهید. اما از دادن جزییات بیشتر بپرهیزید. مردان در رابطه با مسائل جنسی و مقایسه شدن با مردان دیگر بسیار حساس هستند. رقابت کردن در ذات و طبیعت مردان است اما این که به آنها گفته شود رقیب آنها در رابطه جنسی قبلی چه کارهایی انجام می‌داده است، واقعا به آنها آسیب می‌زند.

2- انتقاد بیش از حد

حتی اگر رابطه جنسی شما عالی نباشد، نمی‌توانید رک و پوست‌کننده از او انتقاد کنید. شما می‌توانید او را راهنمایی کنید و در مورد مشکل در رسیدن به ارگاسم یا ارضای جنسی با او صادق باشید. بهترین راه این است که به او پیشنهاد بدهید و او را در هنگام رابطه جنسی راهنمایی کنید. اگر به او بگویید کار خود را خوب انجام نمی‌دهد آن هم وقتی که فکر می‌کند در کارش خوب است، در واقع یک انتقاد بی‌فایده و بی‌ثمر مخرب کرده‌اید.

از توهین مستقیم و مقصر دانستن او بپرهیزید. به روش‌هایی فکر کنید که وضعیت را بهتر می‌کند؛ البته، بدون این که کاری کنید که همسرتان احساس عدم راحتی کند. احتمالا شما هم اصلا خوشتان نمی‌آید که مستقیم به شما بگویند در رابطه جنسی خوب نیستید. پس، بهتر است این کار را با او نکنید.

1- حفظ تابوها

رابطه جنسی دهانی برای بسیاری از زنان یک تابو یا منع است و دلشان نمی‌خواهند این کار را انجام دهند یا کسی برای آنها انجام دهد. برخی از زنان فکر می‌کنند رابطه جنسی دهانی آنها را کم ارزش می‌کند یا حتی در مورد رعایت بهداشت فردی نگران هستند.

هیچ مردی نیست که در رابطه جنسی دهانی شما را تحقیر کند. برای بسیاری از مردان، این عمل حتی بسیار صمیمانه‌تر و هیجان‌انگیزتر از دخول است. اگر از رابطه جنسی دهانی خوشتان نمی‌آیند، هنوز هم راه‌هایی برای مفرح کردن آن وجود دارد.

در صورتی که نگران رعایت بهداشت یا مزه هستید، می‌توانید کاندوم‌های طعم‌دار بخرید. این یک گزینه جالب برای حرارت دادن به رابطه جنسی و هیجان انگیزتر کردن آن برای هر دوی شماست. از دست‌هایتان خوب استفاده کنید. از حرکات آرام شروع کنید، تجربه کنید و ببینید با چه چیزی احساس راحتی می‌کنید. این که از همان اول شروع کار احساس ناراحتی کنید، باعث می‌شود همسرتان نیز حس بدی داشته باشد. نکته دیگر این است که اگر دیدید همسر شما اصرار به رابطه جنسی دهانی دارد، در انجام این کار درنگ نکنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان