ماهان شبکه ایرانیان

با ورود مدعی العموم و در راستای حفظ حقوق بیت المال؛

۴۱۰ هزار مترمربع اراضی ملی کهنوج از چنگال متصرفان آزاد شد/ زمین خواران تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از رفع تصرف ۴۱۰ هزارمترمربع (۴۱ هکتار) از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۲۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه تعدادی متهم تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

410 هزار مترمربع اراضی ملی کهنوج از چنگال متصرفان آزادشد/ زمین خواران تحت پیگرد قضاییمجید سیمی در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از رفع تصرف 410 هزارمترمربع (41 هکتار) از اراضی ملی به ارزش تقریبی 270 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه تعدادی متهم تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

وی تشریح کرد: پس از ارائه گزارشاتی از سوی نهاد‌های امنیتی واداره منابع طبیعی و راه وشهرسازی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مبنی بر زمین خواری گسترده بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضائی تاکید کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست قوه قضائیه مبنی بر نظارت جدی دادستان‌ها به مسئله حفظ حقوق عامه و بیت المال، این دادستانی در صورت مشاهده هرگونه نقض این حقوق با جدیت ورود کرده و از اموال بیت المال طبق قانون حراست و حفاظت می‌کند.

شایان ذکر است طی هفته جاری در جهت حفظ حقوق بیت المال و با دستور ویژه و قاطع مدعی العموم وفق تبصره اصلاحی ماده 55 قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع از ادامه حصار چینی (دیوارچینی) اراضی جلوگیری و نسبت به تخریب آن‌ها اقدام به عمل آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان