«روایت زندگی و زمانه آیت الله بهشتی» رونمایی شد

همزمان با هفته قوه قضائیه و با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه از کتاب زندگی و زمانه آیت الله سیدمحمد حسینی بهشتی رونمایی شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از مهر، صبح امروز کتاب روایتی از زندگی و زمانه آیت الله سیدمحمد حسینی بهشتی براساس منابع آشکار و منتشر شده، آثار و مصاحبه های ایشان، مذاکرات منتشر نشده شورای انقلاب ، که توسط جعفر شیرعلی نیا گردآوری و تالیف شده  بود با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه در مراسمی رونمایی شد.
 
جت الاسلام هادی صادقی در مراسم رونمایی از کتاب «روایتی از زندگی و زمانه آیت الله بهشتی» ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: آنچه که هفته قوه قضاییه را با سالهای قبل متمایز کرده انتشار کتابی در خصوص زندگی شهید بهشتی است.
 
وی افزود: کار بسیار ارزشمندی صورت گرفته و اثر مذکور استانداردهای لازم برای یک اثر تحقیقی و تاریخی را دارد. نقد اسناد تاریخی یکی از اقدامات مهمی است که در کتاب روایتی از زندگی و زمانه آیت الله بهشتی شاهد آن هستیم.
 
صادقی تصریح کرد: در این کتاب روایت تاریخی با انصاف و عینیت بیان شده و به اثر منتشر شده بار علمی و ارزشی داده است و به همین جهت هم ما در معاونت فرهنگی دستگاه قضا از این کتاب حمایت کرده و آن را از آن خود و نظام می دانیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تهمت هایی که به شهید بهشتی در خصوص ارتباط با اهل سنت، حجاب خانواده اش، همسر اروپایی اش و حساب های اقتصادی اش زده شده در این کتاب بیان و به آنها پاسخ داده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر