آغاز به کار دستیارِ شفر؛

پیگیری تمرینات استقلال با حضور چهره‎های جدید

جلسه تمرینی امروز تیم استقلال در حالی برگزار شد که جیری ساناک و محمد دانشگر به عنوان چهره‎های جدید در کادر فنی و ترکیب بازیکنان نیز در آن حضور داشتند.

پیگیری تمرینات استقلال با حضور چهره‎های جدید

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال قرار بود از ساعت 10:30 در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شود که به دلیل حضور امیرحسین صادقی و جلسه با شفر 15 دقیقه با تأخیر شروع شد.

در این جلسه تمرینی فرشید اسماعیلی و ملی پوشان غایب بودند اما از دیگر موارد مهم در تمرینات امروز می توان اشاره کرد به اینکه:

* فرشید باقری با لباس شخصی به محل تمرین آمد و پس از گفتگو با شفر، تمرین را ترک کرد.

* محمد دانشگر که در تمرینات دو روزگذشته استقلال غایب بود امروز به همراه مدیر برنامه هایش به تمرین آمد و پس از صحبت با شفر، تمرینات خود را آغاز کرد. این مدافع یکی از بازیکنان جدید استقلال برای این فصل به حساب می آید.

* حدود 15 تماشاگر در ورزشگاه حاضر شده و پس از پایان تمرین با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* همانند روزهای گذشته باز هم کادر پزشکی در تمرین حضور نداشت. طبق گفته سرمربی آبی پوشان قرار است امروز جلسه ای را با اعضای کادر برگزار شود تا از فردا در تمرینات حضور پیدا کنند.

* با توجه به نبود مربی بدنساز در تمرین همانند روزهای گذشته، امیر مهریزی تمرینات بدنسازی تیم را برعهده گرفت و بازیکنان زیر نظر او به کارهای بدنی پرداختند.

* سیدمهدی رحمتی و حسین حسینی زیر نظر اشکان نامداری تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

* «جیری ساناک» که بامداد امروز وارد تهران شده بود در تمرین حاضر شد و پس از صحبت با شفر، کارهای تاکتیکی را به عهده گرفت.

* سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین دقایقی را با بازیکنانش صحبت کرد و ضمن خوشامدگویی به محمد دانشگر از او خواست تمرینات خود را با جدیت انجام دهد.

* قبل از شروع تمرین، شفر به همراه دستیارانش، جلسه ای را برگزار کرد و طی آن نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

* پس از صحبت های وینفرد شفر، بازیکنان ابتدا بدن های خود را گرم کرده، سپس به کارهای بدنی پرداختند. در بخش بعدی بازیکنان زیر نظر کادر فنی به ارسال پاس های کوتاه و بلند و کارهای تاکتیکی پرداختند.

* در این تمرین ساناک مرتب با فریادهایش از بازیکنان می خواست هم تمرینات را جدی تر انجام دهند و هم به نکاتی که او به آنان می گوید دقت کرده و انجام دهند.

* در بخش بعدی بازیکنان در نیمی از زمین یک فوتبال درون گروهی همراه با کارهای تاکتیکی را انجام دادند.

* بخش پایانی تمرین اختصاص به کارهای آمادگی جسمانی داشت که بازیکنان با دویدن های سرعتی، آمادگی خود را حفظ می کردند.

* قرار است از امروز آبی پوشان در دو نوبت تمرین کنند و به احتمال زیاد بعدازظهر از ساعت 17 تمرینات آبی پوشان ادامه خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر