ماهان شبکه ایرانیان

سفر با نوزادان ؛ آیا می توانید با نوزاد خود به سفر بروید؟

سفر با نوزادان ؛ آیا می توانید با نوزاد خود به سفر بروید؟ پنجشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۷ - گردشگری,جهان گردی سفر با نوزادان، مشکلات خاص خود را دارد، به خصوص اگر اولین سفر باشد

سفر با نوزادان، مشکلات خاص خود را دارد، به خصوص اگر اولین سفر باشد . هرکسی نظری در رابطه با روش های درست و نادرست سفر با نوزادان را دارد. در این پست همراه همگردی باشید تا با راه حل هایی در مورد سفر با نوزادان در سفر خانوادگی خود آشنا شوید.آیا میتوانید با نوزاد خود به سفر بروید؟ آیا می توان سفر رفت؟

آیا سفر با نوزادان کار درستی است؟

شاید همیشه از خود بپرسید که آیا می توانید روزی با نوزادتان به سفری راحت بروید؟ البته، چرا که نه. اما این پرسش، پرسش مهم تر دیگری را  به همراه دارد، آیا شما باید به سفر با نوزادانتان بروید؟ آیا این کار ضروری است؟
کار بسیار خطرناکی است. کار بسیار سختی است. غیر مسئولانه است. نوزاد نیاز به روتین منظم دارد، این ها تنها چند مورد ازپاسخ هایی هستند که می توانند شما را به کلی از سفر کردن منصرف کنند.
نوزادان روال و روتین هر روزه خود را دوست دارد، بنابراین بسیار مهم است که در سفر نیز روتینی مناسب برایش ایجاد کنید. تنها نیاز ضروری نوزاد، بودن در کنار مادر و پدر و در ارتباط بودن با آنهاست، نوزاد نیاز به مراقبت و توجه دارد، اما ما معتقدیم که سفر رفتن مانعی برای هیچ یک از این ها نیست. اگر سفر رفتن به داشتن پدر مادری شاد تر و راضی تر کمک می کند، پس باید اتفاق بیفتد.
به عنوان پدر و مادری که به تازگی صاحب فرزند شده اید، در انتخاب مقصد گردشگری خود باید بسیار دقت کنید ، انتخاب منطقه ای به دور از جنگ، به همراه دسترسی مناسب به مراکز درمانی از موارد مهم به شمار می روند.آیا سفر با نوزادان کار درستی است؟؟

آیا سفر با نوزاد سخت است؟

بله – اما سفر کردن گاهی حتی بدون حضور نوزاد نیز سخت است اما ما همچنان آن را دوست داریم و همچنان با وجود سختی هایی که ممکن است داشته باشد، سفر می کنیم. نوزاد نیاز به یکسری تجهیزات دارد و لازم است که شما آن ها را در سفر همراه خود داشته باشید. نوزاد نیاز به غذا و جای مناسب برای خواب دارد. شما باید همیشه غذای مناسب او را همراه داشته باشید، همچنین یک جای امن و مناسب برای خواب نوزاد که باید در طول سفر با خود حمل کنید. باید بپذیرید که زندگی شما با حضور نوزاد تغییر کرده و خود را با شرایط جدید وفق بدهید و انتظارات خود را نسبت به شرایطی که در آن قرار دارید، مطابقت دهید. صبور باشید. سفر با نوزادان

نکات سفر با نوزادان

استفاده از شیرمادر: بهترین غذا برای نوزادان، علی الخصوص در سفر خانوادگی، و همچنین آسانترین غذا در سفر شیر مادر است.تغذیه با شیر مادر نه تنها نیاز به شیشه شیر ، استریل کردن آن و دیگر تجهیزات اضافی را ندارد، بلکه شیر مادر از مواد بسیار ضروری، مغذی و مفید برای نوزاد تشکیل شده که از او در برابر بسیاری از بیماری ها حفاظت می کند.

همراه داشتن کرییر: در سفر خانوادگی کرییر در حمل نوزاد به شما کمک می کند، همچنین می توانید برای تعویض پوشک نوزاد در هر مکانی از آن استفاده کنید. حتی می توانید از کوله های حمل نوزاد که سبک تر و از نظر جاگیری و حمل و نقل برای والدین راحت تر است، استفاده کنید.

همراه داشتن کالسله: کالسکه حکم یک صندلی  و تخت راحت برای نوزاد شما در سفر را دارد.  استفاده از یک کالسکه خوب و سبک وزن که بتوان آن راحتی باز و بسته کرد در سفر بسیار مفید و ضروری است. در نظر داشته باشد که در آب و هوای گرم به همراه داشتن کرییر یا کوله های مخصوص نوزاد کمی آزاردهنده است اما کالسکه این مشکلات را ندارد و از طرفی در هوای گرم و آفتابی می تواند با فراهم آوردن سایه ای دلپذیر از نوزاد محافظت کند.

همراه داشتن دستمال مرطوب: به همراه داشتن دستمال مرطوب در سفر با کارایی چند منظوره شان بسیار مفید خواهد بود. استفاده از آنها به عنوان کاغذ توالت، تمیز کردن سطوح مختلف، ضد عفونی کردن دست وحتی گاهی در شرایطی که دسترسی به حمام ندارید می توانید از آنها برای پاک کردن بدن نوزاد استفاده کنید. در نتیجه استفاده از دستمال مرطوب در سفر را فراموش نکنید.

بیش از اندازه برنامه ریزی نکنید: اگر شما سعی کنید که برنامه های بیش از حد برای روزهای سفر خود بچینید، این کار در پایان سفر خانوادگی چیزی جز احساس خستگی برای شما به همراه نخواهد داشت. با استفاده از سایت های محلی یا از طریق پرس و جو از افراد سراغ پارک های خانوادگی، مکان های مناسب براینوزادان بروید. کوه ها، صخره های مرجانی، جنگلهای بی انتها  مدت های طولانی وجود داشته اند و هنوز هم وجود دارند، وقتیکه نوزاد شما به اندازه کافی سالم و بزرگ بود می توانید با هم از بودن در همچنین جاهایی لذت ببرید و سفرهای هیجان و انگیز و ماجراجویانه خود را آغاز کنید.آیا میتوانید با نوزاد خود به سفر بروید؟ کرییر


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان