کی‌ روش: با ارزش های کریستانو رونالدو هم عقیده نیستم

«کارلوس کی روش» سرمربی‌ تیم ملی‌ ایران با انتقاد از رفتار «کریستیانو رونالدو» و «ریکاردو کوارشما» دو ملی‌ پوش پرتغال پس از دیدار با ایران گفت که با ارزشهای آنها هم عقیده نیستم.

کی‌ روش: با ارزش های کریستانو رونالدو هم عقیده نیستم

به گزارش ایرنا، کی‌ روش در مصاحبه با روزنامه 'پوبلیکو' پرتغال، کریستیانو رونالدو و ریکاردو کوارشما که قبلا شاگردان وی بودند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

کی‌ روش اذعان کرد که از اینکه کریستیانو پس از دیدار دوشنبه شب گذشته ایران و پرتغال، با وی محترمانه برخورد نکرد ناراحت است. وی گفت: با افرادی که به یک پیشکسوت فوتبال ‌که در خدمت تیم ملی‌ پرتغال بود احترام نمی گذارند، هم عقیده نیستم.

کی‌ روش با اشاره به اینکه رونالدو عنوان های اروپایی و جهانی‌ متعددی به دست آورده ارتباطی با تاریخچه فدراسیون فوتبال پرتغال و زادگاه او در جزیره‌ 'مادیرا' ندارد بلکه فوتبال این کشور پیش از او نیز وجود داشت. سرمربی پرتغالی با بیان اینکه ارزشها از نگاه هر شخصی متفاوت است افزود: برخی‌ تلاش کردند زندگی‌ شخصی‌ و حرفه ای مرا نابود کنند، امروز یا متهمند یا در زندان بسر می‌ برند و یا در راه ندامتگاه هستند.

سرمربی تیم ملی ایران در حالی‌ این سخنان را بیان داشت که بنظر می‌ رسد رابطه خوبی‌ بین وی و رونالدو وجود ندارد .

از سوی دیگر، پس از دیدار ایران و پرتغال، کوارشما (بازیکن زننده گل به ایران )، در مورد رفتاری کی‌ روش گفت: چیزی که بیش از همه مرا آزارداد، رفتار سرمربی تیم ملی‌ ایران بود.وی به دلیل هموطن بودن، باید احترام بیشتری به پرتغالی ها ادا می کرد. کی‌ روش در این مورد در مصاحبه خود با پوبلیکو افزود: اگر همه سرمربیانی که کوارشما در تیم های اسپورتینگ پرتغال، پورتو و غیره داشت در مورد وی صحبت کنند، نظر در مورد کوارشما سال ها طول می‌ کشید. بهتر است که همین را بگویم .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر