ماهان شبکه ایرانیان

بازی سرنوشت‌ساز نماینده‌های آفریقا و آمریکا؛

گزارش زنده؛ کلمبیا ۰ - سنگال ۰

شانس بالای شاگردان پکرمن و سیسه برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی موجب شده بازی حساسی را برابر هم داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا جام جهانی را با شکست غیر منتظره 2 بر یک مقابل ژاپن آغاز کرد ولی در دیدار گذشته‌اش برد پُر گل 3 بر صفربرابر لهستان به دست آورد تا مجددا شانس صعود از گروه H پیدا کند ولی آنها امروز که به مصاف سنگال رفته‌اند کار سختی پیش رو دارند چراکه تیم آفریقایی به همراه ژاپنی که در دیدار همزمان به مصاف لهستان رفته، چهار امتیازی هستند و حتی یک تساوی موجب صعود سامورایی‌ها و سنگال و حذف کلمبیا خواهد شد.


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های ملی کلمبیا و سنگال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه H
پنج‌شنبه: 97/04/07 ؛ ساعت 18:30
استادیوم: سامارا آرنا/ تماشاگر:
داور: میلوراد مازیچ(صربستان)؛ کمک‌ها: میلووان ریستیچ، دالیبور یورجویچ و باملاک تسه‌ما(اتیوپی)/ کمک داور ویدئویی: دنی مک‌کلی(هلند).


تیم ملی کلمبیا


داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، یری مینا، سانتیاگو آریاس، یوهان موجیکا، ماتیس اوریبه، کارلوس سانچس، خوان کوادرادو، خامس رودریگز(31- لوییس موریل)، خوان کوئینترو و رادامل فالکائو.
سرمربی: خوزه پکرمن


تیم ملی سنگال


خدیم ان دیائه، سلیف سانه، کالیدو کولیبالی، لامین گاساما، یوسف سابالی، چیخو کویاته، ادریسا گانا گوئیه، اسماعیل سار، سادیو مانه، کیتا بالده و ام بایه نیانگ.
سرمربی: آلیو سیسه


لحظات حساس

دقیقه 13: شوت فنی کوئینترو از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را ان دیائه با شیرجه به سمت راست دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه 17: پاس کیتا بالده به مانه رسید که او بعد از استارت سریع وارد محوطه جریمه شد، اما با تکل داوینسون سانچس نقش بر زمین شد که مازیچ، داور مسابقه اعلام پنالتی کرد ولی پس از بازبینی ویدئویی تصمیم خود را تغییر داد و توپ را به کلمبیایی‌ها داد.

دقیقه 25: ارسال پای چپ کوئینترو از روی ضربه آزاد در موقعیت آفساید به فالکائو رسید ولی ضربه سر او به بیرون زده شد.
دقیقه 28: شوت مانه برگشت داده شد ولی در ادامه ضربه فنی بالده را اوسپینا در اختیار گرفت.
دقیقه 28: شوت زمینی سار برای اوسپینا دردسرساز نشد و گلر کلمبیا به راحتی توپ را جمع کرد.


در حاشیه


* مصدومیت آبل آگیلار و نیمکت‌نشینی ویلمار باریوس دو تغییری هستند که در ترکیب امروز کلمبیا نسبت به دیدار اخیرشان مقابل لهستان به وجود آمده و به جای آنها کارلوس سانچس و ماتیس اوریبه بازی می‌کنند.
* یوسف سابالی، چیخو کویاته و کیتا بالده برخلاف مسابقه گذشته سنگال در ترکیب حضور دارند و جانشین موسا واگو، آلفرد اندیایه و بادو اندیایه شده‌اند.

* خامس رودریگز که نخستین بازی جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست داده بو ولی در دیدار اخیرشان مقابل لهستان حضور کامل داشت و دو پاس گل داد، در دقیقه 31 مسابقه امروز تیمش برابر سنگال مجددا آسیب دید تا با عصبانیت زمین را ترک کند و جای خود را به موریل بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان