«شما یک بچه گم نکرده‌اید؟» منتشر شد

«شما یک بچه گم نکرده‌اید؟» نوشته سپیده خلیلی در قالب کتاب‌فیلم و از سوی انتشارت مدرسه منتشر شده تا بچه‌ها هم لذت کتاب خواندن و هم فیلم دیدن را تجربه کنند.

«شما یک بچه گم نکرده‌اید؟» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر،   «شما یک بچه گم نکرده‌اید؟» نوشته سپیده خلیلی است که سمیه علیپور، آن را تصویرگری کرده. داستان از آنجا آغاز می‌شود که» جوجه تیغی کوچولو با مامانش قل قل بازی می‌کرد. از یک سرازیری قل می خورد و پایین می‌رفت. بعد هم منتظر می‌شد تا مامانش برسد.

یک بار که قل خورد و رفت پایین، منتظر مامانش نشد. این ور و آن ور دوید. وقتی که خسته شد، ایستاد و به دور و بر نگاه کرد. اما مامانش رو ندید. گریه کرد و گفت: «وای ... مامانم گم شده!»

وقتی جوجه تیغی هراسان و گریان به این سو و آن سو می‌دوید، خانم خرگوشه از او خواست تا مادرش باشد اما او نپذیرفت تا این‌که...

  «شما یک بچه گم نکرده‌اید؟»  هم در قالب کتاب فیلم منتشر شده است تا بچه‌ها علاوه بر کتاب خواندن و قصه شنیدن، بتوانند در قالب یک انیمیشن کوتاه که بر اساس کتاب ساخته شده، داستان را ببینند و لذت بیشتری ببرند.

  «شما یک بچه گم نکرده‌اید؟» نوشته  سپیده خلیلی با تصویرگری سمیه علیپور را انتشارات مدرسه در هزار نسخه و به قیمت 14000 تومان برای خردسالان منتشر کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان