«دنیرو» در هالیوود ستاره‌دار می‌شود

«رابرت دنیرو» یکی از چند چهره سرشناس سینمایی است که به زودی ستاره‌ای به نام وی در پیاده روی مشاهیر هالیوود به ثبت می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ورایتی، اتاق بازرگانی هالیوود فهرست چهره‌های مطرح فرهنگی را منتشر کرد که قرار است به زودی ستاره‌ای به نام آن‌ها در پیاده روی مشاهیر هالیوود به ثبت برسد و در میان آن‌ها نام «رابرت دنیرو» به همراه هشت سینماگر دیگر نیز دیده می‌شود.

«دنیرو» که بازی در بیش از 100 فیلم سینمایی را در کارنامه هنری دارد، علاوه بر کسب جایزه اسکار برای بازی در فیلم «پدرخوانده»، در سال 1981 برای فیلم «گاو خشمگین» بهترین بازیگر مرد جوایز گلدن گلوب شد، در سال 1993 شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز را گرفت، در سال 2000 جایزه یک عمر دستاورد سینمایی جشنواره سن‌سباستین را گرفت و در سال 2008 جایزه مشارکت چشم‌گیر در صنعت سینما را از کارلووی‌واری دریافت کرده است.

«گیرمو دل‌تورو» کارگردان مکزیکی که امسال با فیلم «شکل آب» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم و کارگردانی جوایز اسکار شد، «دنیل کریگ» بازیگر انگلیسی نقش «مامور 007» در مجموعه فیلم‌های «جیمز باند»،‌ «آن هاتاوی» و «لوپیتا نیونگو» بازیگران برنده اسکار به همراه «کریستین بل»، «تیلر پری»، «جنا رلولندز» و «آلن آرکین» دیگر چهره‌های سینمایی هستند که امسال در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره‌دار می‌شوند.

پیاده‌روی مشاهیر هالیوود که در حد فاصل بین بلوار هالیوود و خیابان وین در کالیفرنیا واقع شده میزبان بیش از 2500 ستاره برای بازیگران، کارگردانان، موسیقی‌دانان، تهیه‌کنندگان، گروه‌های تئاتری و شخصیت‌های تخیلی است که به عنوان یک جاذبه گردشگری هر ساله، چندین میلیون گردشگر جذب می‌کند.

هنوز تاریخ ثبت ستاره‌های سال 2018 در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود اعلام نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر