فرادید؛ هیوندای با رونمایی از
شاسیبلند کانسپت HDC-2 گرند مستر از ایده اصلی خود برای تولید یک شاسیبلند فولسایز افزود پرده برداشت. هیوندای مدت هاست برنامه بازگرداندن مدل وراکروز به خط تولید را در سر دارد که به نظر معرفی کانسپت گرند مستر در همین راستا است. در واقع رونمایی از این مفهومی مجلل نشان داد تصمیمش برای بازگشت به این کلاس سخت و فشرده قطعی شده است.
به گزارش فرادید، هیوندای که با دست پر در موتورشو بوسان 2018 شرکت کرده، در زادگاهش کره جنوبی از کانسپت گرندمستر رونمایی کرد. بسیاری عقیده دارند زبان طراحی خشن و نافذ این مدل میتواند به استایل محصولات جدید این برند شرقی تبدیل شود و هیوندای را بیش از هر زمانی در بین خریداران محبوب نماید.
زبان طراحی جدید شرکت هیوندای که مسئولان این برند آن را چیزی در مایههای احساس هیجان انگیز (Sensuous Sportiness) نامگذاری کردهاند مشخصا محصولی مجللتر، جذابتر و بهتر از همیشه را برای طرفداران خودروساز کرهای به ارمغان آورده است.
این زبان جدید که نخستین بار با مدل مفهومی و اسپورت لوکس
لا فیل روژ (HDC-1 Le Fil Rouge) به مخاطبان معرفی شده احتمالا خواهد توانست هیوندای را به اهدافش در کلاس سخت و فشرده شاسیبلندهای فول سایز آمریکا نزدیک کند.
با اینکه هیوندای جزئیات زیادی درباره این خودرو جدید اعلام نکرده، اما به نظر میرسد گرند مستر علاوه بر اتاقی بزرگ با 8 صندلی، از پلتفرمی مشترک با کیا تلوراید برخوردار بوده و به موتورهای حجیم و قدرتمند
برند جنسیس مجهز خواهد شد.
معرفی گرند مستر در حالی صورت گرفته که هیوندای هیچ گاه در این کلاس نتوانسته موفقیت چشمگیری به دست آورد. نه تولید
وراکروز در بازه زمانی 2007 تا 2011 و نه عرضه مدل گرند سانتافه از سال 2012 تاکنون موجب نشده تا جایگاه هیوندای در این کلاس ارتقا یابد.