در گفتگو با مهر اعلام شد؛

نوبت دوم مجمع عمومی شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان؛ ۲۶ تیرماه

پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی نوبت اول شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران، نوبت دوم این مجمع عمومی ۲۶ تیرماه جاری در محل این تعاونی برگزار می‌شود.

نوبت دوم مجمع عمومی شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان؛ 26 تیرماه

محمدمهدی داودی‌پور مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه نوبت اول مجمع عمومی این تعاونی در پنجشنبه گذشته به حد نصاب نرسید، گفت: مطابق قانون، در نوبت اول باید دو سوم اعضا حضور داشته باشند که تاکنون هیچ‌وقت این مسئله محقق نشده و نوبت اول، به حد نصاب نرسیده است.

وی افزود: ما امروز فراخوان برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی را در روزنامه رسمی کشور چاپ کردیم و بر این اساس، دور دوم مجمع عمومی شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران 26 تیرماه جاری در محل این شرکت تعاونی برگزار خواهد شد. در این دور، مجمع عمومی با هر تعداد از اعضای تعاونی و سهامداران حتماً تشکیل خواهد شد.

یادآوری می‌شود، در مجمع عمومی و انتخابات سال 93 شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران، محمدمهدی داوودی‌پور، ارشد عین‌الهی، محمدفواد صبوری، محمدعلی مرعشی و ناصر بخشی، با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند که با توجه به اینکه این ترکیب در واقع همان اعضای سابق هیئت مدیره شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران بود، این افراد در دو دوره گذشته، مسئولیت هیئت مدیره این تعاونی را بر عهده داشته‌اند. در آن دوره، بُکایی، آخوندی و حصارکی هم به عنوان بازرس انتخاب شدند.

شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران فعالیت خود را در سال 1353 و با سرمایه اولیه 612 هزار تومان آغاز کرد و گرچه در چند سال اخیر با یک بحران جدی، ناشی از معامله بزرگ اما بی‌سرانجام برای تامین کاغذ مورد نیاز اعضای خود رو به رو شده است، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان